Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Al iets bekend over wanneer V Wolfswinkel zn rentree gaat maken?

• Antwoorden 911
  • Weergaven 35,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• timpy00
    timpy00

Soms betwijfel ik echt of jij voor Ajax bent.

• Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... 

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Of Ajax koopt hem. Ik durf te wedden dat hij sneller koffie kan zetten en rondbrengen dan Berghuis, die per ongeluk in de basisopstelling verzeild is geraakt.

Geplaatst

Eerste helft van Utrecht was echt uitstekend. Eigenlijk raar dat jullie zo laag staan, als je zo goed kunt spelen. Toffe ploeg zo.

Geplaatst

Utrecht wint hier op felheid en motivatie en Ajax' nonchalance. Verdiende winnaar, gefeliciteerd. Kan er alleen niet tegen als ze (Utrecht) 'helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen, als wij van PSV/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Roda JC/De Graafschap/... winnen gaan we toch ook niet zingen 'helemaal niets in Eindhoven/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Kerkrade/Doetinchem/... ?

Geplaatst
Utrecht wint hier op felheid en motivatie en Ajax' nonchalance. Verdiende winnaar, gefeliciteerd. Kan er alleen niet tegen als ze (Utrecht) 'helemaal niets in Amsterdam' gaan zingen, als wij van PSV/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Roda JC/De Graafschap/... winnen gaan we toch ook niet zingen 'helemaal niets in Eindhoven/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Kerkrade/Doetinchem/... ?

Ach laat ze hun pleziertje toch hebben :)

Geplaatst
Rotterdam anders wel :huhu:

Ja maar Ajax en Feyenoord zijn rivalen en ik zie Utrecht niet als een rivaal van Ajax, misschien andersom wel..?

Geplaatst

Ajax is de aartsrivaal van FC Utrecht... Dat is dé wedstrijd die Utrecht moet winnen.

Geplaatst
Ja maar Ajax en Feyenoord zijn rivalen en ik zie Utrecht niet als een rivaal van Ajax, misschien andersom wel..?

Kom jongen, ken je feiten

Geplaatst

RvW is over twee weken waarschijnlijk weer terug (d)

Over Duplan ben ik echt het hele seizoen al verbaasd, zo snel als die jongen zich heeft aangepast aan het Eredivisie niveau, dikke chapeau

Geplaatst

En shippen die beke finale. Afdrogen dat gespuis uit DUivendrecht. 2 meter buitenspel goal maken zou helemal mooi zijn.

Geplaatst
5bRknJ1YUZY

Hij blijft mooi he :mrgy:

Inderdaad, blijft het mooiste stadion ter wereld:)

Geplaatst

Ik hoop dat Ajax RvW haalt als vervanger van Suarez, dan hebben wij een zak met geld en zij een poepspits erbij:-D

En voor de bekerfinale:

Ik zie het al voor me 93e minuut, nog 0-0, Mertens staat een meter of 2 buitenspel, neemt de bal eerst met zijn linker- en dat met zijn rechterhand aan, duwt Vd Wiel omver en geeft de bal om RvW die met een slaande beweging Stekelenburg omver gooit om vervolgens de winnende te maken en van Wolfswinkel schiet die bal onderkant lat maar telt toch ondanks dat ie niet over de lijn is geweest.

Durft te dromen...

(van een Utrecht forum)

Geplaatst
Waarom word Nijholt altijd uitgefloten? Afgelopen vrijdag ook weer

Heeft de afgelopen wedstrijden bijzonder slecht gespeeld, geen inzet, geen mentaliteit, de belangrijkste eigenschappen die een speler van Utrecht moet hebben. Nou deed ik er niet aan mee, maar kan het me wel voorstellen.

Bovendien was het hele team gewoon onder de maat vrijdag, om het maar even netjes te zeggen. Viel bijna in slaap op de tribune de tweede helft en met deze instelling zag je die 1-1 al vanaf de 60ste minuut aankomen, want toen toonde Utrecht niet eens de inzet om over de middenlijn te komen...