Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 911
  • Weergaven 35k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• timpy00
    timpy00

Soms betwijfel ik echt of jij voor Ajax bent.

• Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... 

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Of Ajax koopt hem. Ik durf te wedden dat hij sneller koffie kan zetten en rondbrengen dan Berghuis, die per ongeluk in de basisopstelling verzeild is geraakt.

Geplaatst
11 uur geleden zei La Pulga:

Utrecht met een klein stuntje al op de transfermarkt door Iqbal te halen van United.

Mogen er maar nog vele volgen.

Kan ook zomaar de nieuwe Zagre/Lottin worden.

Geplaatst

Kan het moeilijk slechter doen dan zijn voorgangers. Sinds Ten Hag heb je JP De Jong, Advocaat, Van den Brom, Hake, Kruys (interim), Fraser, Rankovic (interim) en Silberbauer gehad. Wat een armoedig rijtje.

bewerkt door Thierryvane

Geplaatst

Zwarte dag voor het Nederlandse voetbal. 

https://nos.nl/artikel/2512832-fc-utrecht-icoon-van-der-maarel-gaat-stoppen-kan-ei-niet-meer-kwijt

FC Utrecht-icoon Mark van der Maarel stopt na dit seizoen met voetballen. De 34-jarige verdediger heeft vrijdag zijn afscheid aangekondigd. "Ik denk dat het de juiste beslissing is." De back gaat nu een andere functie bij de club bekleden.

Voor de geboren Arnhemmer was FC Utrecht de enige club in zijn loopbaan. De rechtsachter maakte in 2009 zijn debuut in de Domstad en speelde in totaal 388 wedstrijden voor de Utrechters.

Dit seizoen is Van der Maarel geen basisspeler meer: hij kwam tot dusver tot zeven optredens in de competitie en één in de beker. Zijn laatste wedstrijd was het bekerduel met Feyenoord in december.

Geplaatst

Besluit vermoedelijk genomen na dit moment:

bewerkt door 007mark

Geplaatst

Weer een driepunter voor Utrecht. Weinig spelers met echte topkwaliteit, maar Jans heeft er toch weer een heel lekker lopend elftal van gemaakt hoor. 

Geplaatst

De komende twee wedstrijden zijn wel interessant. Stel je voor dat ze van Ajax en PSV winnen. Of er überhaupt 1 winnen. 

Geplaatst

FC Utrecht doet al vroeg goede zaken op de transfermarkt. Bereiden zich in ieder geval wel voor op de EL-voorrondes door Davy van den Berg, Mike Eerdhuijzen en Dani de Wit te halen. Voor de subtop toch prima spelers denk ik. Hopelijk een beetje gustige lotingen ook in die voorrondes. Moet echt wel kunnen om er doorheen te komen, want bij alle lotingen een geplaatste status zoals het er nu uitziet.

De Wit en Eerdhuijzen overigens beiden onder de hoede van Players United Management. Hetzelfde geldt voor Derry John Murkin, die ook op de interesselijst staat. Is er iemand bij Utrecht die daar een vinger in de pap heeft ofzo?

bewerkt door 007mark

Geplaatst
13 uur geleden zei 007mark:

Bereiden zich in ieder geval wel voor op de EL-voorrondes door Davy van den Berg, Mike Eerdhuijzen en Dani de Wit te halen. Voor de subtop toch prima spelers denk ik.

Weten we in ieder geval al één doelpuntenmaker bij FC Utrecht - Ajax.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Chiemel:

Zuidam en Jans maar naar even naar Ajax halen

Geplaatst
27 minuten geleden zei timpy00:

Ik ben zeker voor Ajax en daarom wilnik dat ze bij Ajax een goed beleid hebben. Kunnen leren van Utrecht nu, waar ze hun selectie waarschijnlijk in mei al klaar hebben voor het volgende seizoen. Om maar even serieus te reageren (wat ik inderdaad vrijwel nooit ben :))

Geplaatst
25 minuten geleden zei Chiemel:

Ik ben zeker voor Ajax en daarom wilnik dat ze bij Ajax een goed beleid hebben. Kunnen leren van Utrecht nu, waar ze hun selectie waarschijnlijk in mei al klaar hebben voor het volgende seizoen. Om maar even serieus te reageren (wat ik inderdaad vrijwel nooit ben :))

Zuidam en Jans noemen heeft niks te maken met beste voor Ajax willen.

Zuidam weet niet eens dat FC Utrecht een jeugdopleiding heeft. Zuidam en Jans ja beetje als straks tevreden zijn als de voorhoede bestaat uit Edvardsen, Edvarsen en Antman.

Maar nu ga ik weer weg uit het FC Utrecht topic.

Geplaatst
Op 22-5-2025 om 10:19 zei 007mark:

FC Utrecht doet al vroeg goede zaken op de transfermarkt. Bereiden zich in ieder geval wel voor op de EL-voorrondes door Davy van den Berg, Mike Eerdhuijzen en Dani de Wit te halen. Voor de subtop toch prima spelers denk ik. Hopelijk een beetje gustige lotingen ook in die voorrondes. Moet echt wel kunnen om er doorheen te komen, want bij alle lotingen een geplaatste status zoals het er nu uitziet.

De Wit en Eerdhuijzen overigens beiden onder de hoede van Players United Management. Hetzelfde geldt voor Derry John Murkin, die ook op de interesselijst staat. Is er iemand bij Utrecht die daar een vinger in de pap heeft ofzo?

Die gaan overigens niet heel makkelijk worden. in totaal moeten er 3 voorrondes gewonnen worden om de EL-groep te halen. Ze moeten er minimaal 1 winnen, want verlies je daarna, dan stroom je in ieder geval nog door naar de UCL League Phase. Verlies je de eerste kwalificatieronde, wachten er nog 2 voorrondes in die UCL. Dus FC Utrecht kan zomaar ook nog helemaal met lege handen komen te staan.

Er is ook een ongeplaatste status in de eerste EL-wedstrijden die ze moeten spelen. Sporting Braga, Anderlecht en Legia Warschau zijn ploegen die uit de koker kunnen komen. Dat is niet zomaar gedaan dus.

bewerkt door 007mark

Geplaatst

In navolging op mijn post hierboven, de volledige mogelijkheden. Ploegen met een sterretje moeten wel eerst de 1e kwalificatieronde zien te overleven.

image.png

Geplaatst

Sheriff by far de makkelijkste tegenstander, die zijn volgens mij niet meer zo goed, nu de Russische financiering dood is gevallen. FC Lugano ben je ook wel favoriet tegen. De rest is ingewikkeld denk ik, hoewel ik genoeg Nederlandse clubs Anderlecht heb zien uitschakelen de laatste tijd. Shakhtar zou ook wel ineens een haalbare kaart kunnen zijn, hoe pijnlijk ook. Helaas is FC Utrecht in de play off's van de Conference League mochten ze daar in komen niet geplaatst mogelijk, dus dan kun je Nottingham Forest krijgen of in ieder geval moeilijke tegenstanders, (ook een aantal wel haalbare kaarten volgens mij). Twee voorrondes winnen en je speelt Europees. En met drie speel je Europa League. Maar dat is niet 'even' gedaan.

Geplaatst

De Domstedelingen krijgen in voorronde twee met één van deze ploegen te maken, zo wijst de voorloting uit: FC Midtjylland (Denemarken), Anderlecht (België), de winnaar van het duel tussen Shakhtar Donetsk (Oekraïne) en Ilves Tampere (Finland) of de winnaar van het duel tussen FC Sheriff (Moldavië) en FC Prishtina (Kosovo). De definitieve loting is woensdag om 13:00.

Utrecht treft het, want ze krijgen de winnaar van Sheriff Tiraspol - FC Prishtina. Kansen om Leaghue Phase te bereiken stijgen hierdoor wel behoorlijk.