Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Het leeft weer in Utrecht. Klinkt cliché, is het misschien ook wel een beetje. Met vlagen (heel) goed voetbal gezien tegen Vitesse. Mooi om te zien dat sommige spelers opbloeien onder Ten Hag.
Zijn ook niet echt verwend de laatste jaren, slecht beleid, matige trainers, matige selectie (uitzondering daar gelaten met Mertens, Strootman, van Wolfswinkel toen). Heimwee naar begin jaren 2000 man: Harald Wapenaar, Stijn Vreven, Patrick Zwaanswijk, Robert Roest, Pascal Bosschaart, Tom van Mol, JP de Jong, Stefaan Tanghe, Dave v/d Bergh, Dirk Kuyt, Igor Gluscevic, cultteam was dat onder aanvoering van Fransie Adelaar _O_
  • Antwoorden 911
  • Weergaven 35k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• timpy00
    timpy00

Soms betwijfel ik echt of jij voor Ajax bent.

• Ik denk dat heel Nederland daar heel blij mee is. Iets met FC Differdange 03... 

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Of Ajax koopt hem. Ik durf te wedden dat hij sneller koffie kan zetten en rondbrengen dan Berghuis, die per ongeluk in de basisopstelling verzeild is geraakt.

Geplaatst
Wat Bruins al aangeeft. Men praat weer op een positieve manier over de FC.

Qua toeschouwers is het inderdaad nog steeds teleurstellend. Alleen Ajax en ADO-thuis zit vol. Aan de prijs zal het niet liggen. Kaartjes zijn nog geen vijftien euro.

De lange tribune die je op tv ziet, lijkt altijd behoorlijk leeg maar zag een shot van de andere lange tribune en die zag er best goed vol uit. Al leek die lange tribune die je op tv ziet, wel een beetje op de oost tribune in het Gelredome :cab:

Geplaatst
'Het leeft weer' kun je natuurlijk ook op andere manieren bedoelen dan het aantal verkochte stoeltjes. Thierry woont dicht bij Utrecht en misschien merkt ie wel dat er veel meer over gesproken wordt in de regio.

of dat er opeens weer een aantal keer in dit topic gepost werd

Geplaatst
De lange tribune die je op tv ziet, lijkt altijd behoorlijk leeg maar zag een shot van de andere lange tribune en die zag er best goed vol uit. Al leek die lange tribune die je op tv ziet, wel een beetje op de oost tribune in het Gelredome :cab:

Enkel de hoofdtribune en Bunnikside zitten vaak vol. Rest is magertjes.

Geplaatst
16.000 man afgelopen zondag volgens mij, is volgens mij al jaren het aantal zo'n beetje

Jaren na de bekerwinst zaten er vaak rond de 20.000. Aan de andere kant, geef de mensen eens ongelijk, want het voetbal was vorig seizoen niet om aan te gluren.

Geplaatst
Jaren na de bekerwinst zaten er vaak rond de 20.000. Aan de andere kant, geef de mensen eens ongelijk, want het voetbal was vorig seizoen niet om aan te gluren.
Dit dus :D
Geplaatst
Ayoub en Barazite :love: Wat een heerlijke spelers.

Barazite inderdaad, maar Ayoub leidt vaak wel erg onnodig balverlies door het onnodige gedraai steeds. Zelf vind ik het knap wat die Ramselaar al het hele seizoen laat zien.

Geplaatst
Zit de docu van fox te bekijken, zit echt met een brok in m'n keel te kijken.

Ja, stom is dat hé? Ik weet nog dat het op een dinsdag was en dat ik m'n broer heb gebeld. Terwijl we niks met Utrecht hebben.

Geplaatst

Ben een week voordat hij overleed nog met 'm op de foto geweest bij IJFC. Onze club speelde toen een benefietwedstrijd tegen FC Utrecht. Bizar.

Geplaatst
Letschert :<

Vond dat zo'n koekebakker toen hij bij Groningen speelde. Doet het nu wel aardig bij jullie volgens mij?

Geplaatst

Eén van de betere dit seizoen bij Utrecht. De verdiensten van Ten Hag, Leeuwin passeren en Letschert basis. Ontwikkelt zich fantastisch.

Geplaatst

Bij Roda was het echt een dwaas. Je zag wel dat hij talent had maar niet de hersenen.

Geplaatst

Bij Groningen ook. Hoor van genoeg mensen die de jeugdspelers kennen dat het gewoon een klootzak is. Niet alleen op het veld, maar ook ernaast. Een ontzettend botte hark.

Geplaatst
Bij Groningen ook. Hoor van genoeg mensen die de jeugdspelers kennen dat het gewoon een klootzak is. Niet alleen op het veld, maar ook ernaast. Een ontzettend botte hark.

Schijnt bij Utrecht te zijn veranderd. Speelden afgelopen zaterdag tegen hun D2 en mijn hoofdtrainer moest zondag heen om cijfers tegeven in de telegraaf(of iets dergelijks). In elk geval prima speler in het veld, heeft echt stappen gemaakt

Geplaatst

Goh, wat een héérlijke spelers lopen er op dit moment rond bij ons zeg, Letschert, Ayoub, Ramselaar, Barazite, Haller :< Eindelijk ook eens een goede coach die niet vast geroest zit aan elke week hetzelfde riedeltje uitvoeren, mooie tijden op het moment in Utrecht

Geplaatst

Zeker mooi team. Ook te hopen dat na dit seizoen niet Haller en Ramselaar weer weggeplukt worden. Hopelijk kan Utrecht wta verder bouwen.