Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1282411545-110.png

[spoiler=uitleg]Mijn Girondins de Bordeaux-novelle is op spijtige wijze gesneuveld; ik probeerde de patch te installeren ditdat (ik kan wat die dingen betreft vrij weinig), waarna mijn hele FM niet meer wou opstarten. FM opnieuw geïnstalleerd, doet het nu weer zonder problemen. Aan de hand van mijn grote liefde Wesley (wo2) heb ik nu de laatste update werkende gekregen, waardoor ik eindelijk met mijn nieuwe helden van lievelingsclub PSV kan gaan spelen. Ik was voorheen van plan pas met FM 2011 weer een novelle te starten, maar het duurt inmiddels wel erg lang. Ik heb de voorraad voor die novelle al flink aangescherpt. Maar genoeg over die novelle, laten we eerst van deze genieten (hopelijk:P). Nogmaals mijn dank aan Wesley voor zijn hulp!

• Antwoorden 116
  • Weergaven 305
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

1282411545-110.png

[spoiler=uitleg]Mijn Girondins de Bordeaux-novelle is op spijtige wijze gesneuveld; ik probeerde de patch te installeren ditdat (ik kan wat die dingen betreft vrij weinig), waarna mijn hele FM niet meer wou opstarten. FM opnieuw geïnstalleerd, doet het nu weer zonder problemen. Aan de hand van mijn grote liefde Wesley (wo2) heb ik nu de laatste update werkende gekregen, waardoor ik eindelijk met mijn nieuwe helden van lievelingsclub PSV kan gaan spelen. Ik was voorheen van plan pas met FM 2011 weer een novelle te starten, maar het duurt inmiddels wel erg lang. Ik heb de voorraad voor die novelle al flink aangescherpt. Maar genoeg over die novelle, laten we eerst van deze genieten (hopelijk:P). Nogmaals mijn dank aan Wesley voor zijn hulp!

Geplaatst

succes. Deze club geeft je veel speelplezier!

Geplaatst

Succes in Eindhoven, ook een passende naam natuurlijk!(Y)

Geplaatst

Succes met PSV, ze hebben een erg goede selectie (aanval) Hopelijk kan je PSV weer naar enkele titels op rij loodsen :D

Geplaatst

PSV EINDHOVEN _O_. Hopelijk kan je ze weer kampioen maken, succes!

Geplaatst

Succes in Eindhoven, hopelijk kun je kampioen worden :D.

Geplaatst
  • Auteur

Dank jullie allen! :clap:

1282459917-930.jpg

Ik moest even wat maken met Paint, de vaste lay-out komt eraan ;). Kritiek of opmerkingen over m'n schrijfstijl zijn deze keer dus beter op zn plaats, grafisch gezien is de volgende update de place to be :).

Geplaatst

Hopelijk houd je de kern intakt en koop je een paar spelers, Pantelic is een aardige spits op FM!(Y)

Geplaatst

Pantelic is bruikbaar:) Succes bij PSV!

Geplaatst

Succes bij de mooiste club van de wereld, hopelijk kun je ze weer succes brengen!

Geplaatst

Zittten mooie namen tussen met VofH, Pantelic en Gallas en een paar goede talenten Sneijder en Bruma bv. Hopen dat je Ibi en Dzsudzsak kan behouden :)

Geplaatst

hopelijk komen er ook grote namen :)

Geplaatst

Hopelijk haal je wat leuke spelers

Geplaatst

Hehe, hopelijk gebeurd dit ook in het echt. Salcido 'de zeikerd'. Goed dat je hem hebt verkocht. Een prima layout hoor!(Y)

Geplaatst

Heb je die signature bovenin zelf gemaakt. aka de banner?

Dat Salcido naar Liverpool gaat is juist een grap voor Liverpool. Die kunnen veel betere spelers halen, maar voor jou is het lekker.

Dat is eigenlijk hetzelfde als dat Pieckenhagen zoals in mijn game naar City gaat :/

Geplaatst
  • Auteur
Heb je die signature bovenin zelf gemaakt. aka de banner? ja ;).

Dat Salcido naar Liverpool gaat is juist een grap voor Liverpool. Die kunnen veel betere spelers halen, maar voor jou is het lekker. Ik zei dan ook uit het niets iets 'aaaight' toen ik het bod zag :oops:.

Dat is eigenlijk hetzelfde als dat Pieckenhagen zoals in mijn game naar City gaat :/ Pieckenhagen is gewoon een prima doelman. :m:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]