Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Op FM is Orlando een flop, in het echt wel beter ja. Goed dat je hem weg doet, ontevreden spelers meteen dumpen!

• Antwoorden 116
  • Weergaven 305
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

1282575326-750.png

Screens op aanvraag (ll').

Er zullen enkel nog overbodige spelers verkocht worden en talentjes verhuurt worden :).

Geplaatst

van la Parra, lijkt me een leuke speler! Screentje?

Geplaatst

Net als Steijn zou ik van La Parra een screentje willen ;)!

Verder heb je goede aankopen gedaan, minder dan 10mln en 4 top talenten!

Geplaatst

Dude, echt sick mooie layouts, en goed natuurlijk dat je deze toptalenten voor de mooiste club van NL hebt weten te strikken!

Geplaatst

hele mooie presentatie! Hopelijk hou je het eens voor een keer vol want dan zien we je zeker terug in de IDS

Geplaatst

Goede updates, zien er verzorgd en mooi uit. Verder ook mooie talenten binnen gehaald, en Akram is in FM een goede speler hoor (Y)

Je layout vind ik erg mooi, GZD!

Geplaatst

Goed dat je wat spelers laat gaan en verhuurd, layout blijft top!

Geplaatst

Ziet er erg goed uit, erg mooie layouts en je laat duidelijk blijken wat je visie is. Hopelijk ontwikkelen en komen er een paar goede jeugdspelers bij de selectie. Ben je ook nog van plan om (buitenlandse) talenten te halen en die later door te verkopen voor veel geld?

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er erg goed uit, erg mooie layouts en je laat duidelijk blijken wat je visie is. Hopelijk ontwikkelen en komen er een paar goede jeugdspelers bij de selectie. Ben je ook nog van plan om (buitenlandse) talenten te halen en die later door te verkopen voor veel geld?

Jazeker, vooral Zuid-Amerika zal doorgespit worden. Die koop ik echter liever middenin het seizoen, zodat ik hun prestaties ook kan beoordelen. Voordat ik het meldt dat ze komen zijn ze bovendien ook al echt gearriveerd, en buitenlandse talentjes bindt ik altijd met de optie "eind van het seizoen". ;)

lesly ook bedankt! :mrgy:

Geplaatst

Makkelijke voorbereiding en goed dat je weer verhuurd!

Geplaatst
Jazeker, vooral Zuid-Amerika zal doorgespit worden. Die koop ik echter liever middenin het seizoen, zodat ik hun prestaties ook kan beoordelen. Voordat ik het meldt dat ze komen zijn ze bovendien ook al echt gearriveerd, en buitenlandse talentjes bindt ik altijd met de optie "eind van het seizoen". ;)

lesly ook bedankt! :mrgy:

Ok, je hebt er een volger bij, dit is een veelbelovende novelle :mrgy:

Geplaatst

Ten eerstje, ik smul nog steeds van je heerlijke layout!

Slim om de talenten te laten stallen in de Jupiler League, zo groeien ze mooi en worden zei de nieuwe helden in Eindhoven!

Geplaatst

Makkelijke voorbereiding. Alles overtuigend winnen is een must!

Geplaatst

Te snappen dat je deze speler de deur uit doet. Voegen niets toe, en ze zijn te oud aan het worden!

Geplaatst

Jan Krom, Danny en Mikeflop hebben alle drie hun beste tijd gehad in Eindhoven en het is ook goed dat je ze hebt verkocht, al zou Danny misschien wel een jaartje mee kunnen, maar toch goed dat je hem van de hand hebt gedaan!

Je layout blijft gewoon top, alles is lekker strak en overzichtelijk en tekstueel zit het ook allemaal snor. Je gaat natuurlijk voor het kampioenschap(zoals het hoord), maar ik hoop toch ook dat je Europees een goede indruk achter laat.

Geplaatst

Goed dat je deze drie overbodige spelers verkoopt, met Pantelic heb je een betere optie dan Koef, vind ik (in FM dan, hehe). Ben benieuwd naar de resultaten!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]