Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 116
  • Weergaven 305
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Inderdaad een opluchting dat hij er niet bij is, hopelijk gebeurd dit ook in het echt! Leuk dat je hier iets over schrijft.(Y)

Geplaatst
  • Auteur
1283065124-490.png

Verwacht dan ook geen makkelijk seizoen, ik ben geen held in FM, maar dat maakt het alleen maar leuker/spannender denk ik! ;)

Geplaatst

Das best wel een domper om de eerste wedstrijd van het seizoen te verliezen:( Wel weer een mooie update!

Geplaatst

Ai, Ai, zeer spijtig van Twente, maar je komt er wel boven op:)

Geplaatst

Jammer van de nederlaag :(.

Geplaatst

Ik vind het wel mooi zo :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Het heeft even geduurd, opsomming van redenen ;). Tevens doet mijn Photoshop momenteel een beetje stoer, dus ik moet het tijdelijk old-skool doen ><. Zal ik als PS weer met beide benen op de grond staat ruimschoots inhalen! ;)

-----------

PSV pakt eerste punten in en tegen Groningen

PSV heeft zich van de nederlaag tegen FC Twente vorige week (1-0) uiterst knap gerevancheerd tegen FC Groningen. In de Euroborg schoten Balázs Dzsudzsák en Marcus Berg de Eindhovenaren naar de drie punten.

43928_news.jpg

In een uitverkocht Euroborg lieten beide ploegen zien dat ze wat goed te maken hadden; Groningen won vorige week weliswaar met 2-1 van promovendus Excelsior, maar de kritiek op de inzet en kwaliteit van de spelers kwam uit alle hoeken. De gastheer begon vandaag tegen een na de nederlaag tegen kampioen FC Twente nog puntloos PSV dan ook ijzersterk; in vijf minuten maakte spits Koen van der Laak op een haar na een snelle openingstreffer; de paal stond in de weg.

Na een kwartier spelen kwam PSV er dan eindelijk aan te pas. Dat bleek echter ‘het gouden moment’ voor de equipe van Fred Rutten; met een heerlijk gekruist afstandschot zette Balázs Dzsudzsák de 0-1 achter zijn naam; een verrassing was het wel. Het bleek echt slechts een startsein voor een spervuur aan kansen voor de strijdlustig ogende bezoekers; via Marcus Berg en Jeremain Lens was PSV uiterst gevaarlijk, maar allerminst effectief. Bij rust stond het dankzij het laatstgenoemde feit dan ook pas 0-1.

Na rust ging PSV echter vrolijk verder met fris voetballen; uitgerekend Berg deed zijn voormalig-werkgever de das om door een door uitblinker Ibrahim Afellay voorgegeven bal knap binnen te schuiven; 0-2. De treffer betekende meteen het slot op de deur van de tot zover zo enerverende wedstrijd. Kansen bleven, op één voor Afellay na, tot het laatste fluitsignaal uit. Zo pakt PSV de drie noodzakelijke punten in de lastige uitwedstrijd tegen een moedig FC Groningen.

Image.aspx?object=News&image=groningenpsv_ANP_350.jpg

Na de wedstrijd waren beide trainers te spreken over hun equipe. Allereerst Groningen-oefenmeester Pieter Huistra. “Ondanks het resultaat was het spel al vele malen beter als vorige week. Ik zag meer strijd, meer zin om te voetballen. Als we zo spelen tegen een respectievelijk mindere tegenstander, want PSV was vandaag echt heel goed, pakken we die punten nog welâ€, aldus de nieuwbakken trainer van de Noordelingen.

Aan de andere kant is Fred Rutten uiteraard ook een tevreden man. “Groningen-uit is altijd lastig. Het zijn wedstrijden die je makkelijk kan verliezen, waar je niets te winnen hebt. Ik ben dan ook opgelucht dat we nu wel gewoon die drie punten pakken. Bovendien speelden we primaâ€, aldus de Wijchenaar.

Geplaatst

Zo vervelend als ps stoer gaat doen gewoon slaan werkt het beste;)

Desondanks mooie update en drie punten!

Geplaatst
  • Auteur

Onleesbaar? Er staat maar één zin, en die is volgens mij wel aardig leesbaar? :P

- Ik hoop idd wel dat PS het snel weer gaat doen, me pa is er mee bezig dus. Werkt toch wat fijner :).

Geplaatst

paint.net is ook kut :P

Hopelijk doet PS het snel, maar voorlopig gaat het goed qua resultaten ;)

Geplaatst

Zolang de prestaties goed zijn is het top;)

Geplaatst

4-0 tegen 020 is altijd mooi meegenomen, ga zo door dus.;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]