Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
dorpzgek zet je stem wat harder in het filmpje moet de heletijd geluid vol aan zetten om je te verstaan

Had hier ook last van bij mn moeder op de laptop , maar het rare is dat bij mijn laptop het volume op 70 (van 100) staat en ik moet zowat oordoppen indoen dus weet niet echt waar het aan ligt, iemand mischien idee? gebruik een mic met kabel

Met koptelefoon op hoor ik het gewoon goed hard.

edit; epic gebouw. (d)

idd leuk gebouw :)

FILMPJE

PISTONS :D

Komen waarschijnlijk in 1.6/1.7 officieel.

maar wat is het nut er nu van? want dat ontgaat me een beetje want een huis bouwen doe je veel sneller + dat ik never nooit zoveel red stone vindt.

Kan ik alleen nog maar bedenken dat het er stoer uitziet , en dat doet het wel:P

BTW , weet niet of het door mn filmpjes komt , maar dit topic lijkt in ene weer levende :D

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

hier niet helaas :( maar daarin tegen begon ik in de sahara dus zand genoeg voor mij :P

ow heb trouwens mn 2 eerste abbonees:D Thnx Jelle en HoneyAndBlueCheese uit ierland , Dublin :D

Geplaatst

maar wat is het nut er nu van? want dat ontgaat me een beetje want een huis bouwen doe je veel sneller + dat ik never nooit zoveel red stone vindt.

Kan ik alleen nog maar bedenken dat het er stoer uitziet , en dat doet het wel:P

Met redstone kan je echt veel dingen, vooral als je ook nog Craftbook gebruikt.

Geplaatst
Met redstone kan je echt veel dingen, vooral als je ook nog Craftbook gebruikt.

dat weet ik , maar ik doel op het filmpje van Stefan , daarin word een huis gebouwd maar als ik het handmatig doe ben ik sneller dan zo`n hele ding bouwen die het voor je doet imo

of word het nog verder uitgebreid ? en kan het in meerdere vormen ?

[YOUTUBE]tUfE2ZeN3xg[/YOUTUBE]

Sorrie nieuwe pagina dus wil hem hier ook ff hebben en deze post heb ik toch al gedaan :)

Geplaatst
Jij zit nog in de fase dat de Survival Singple Player leuk is, dat is de leukste fase van Minecraft. Helaas wordt dat heel snel saai.

ik kan me vaak met dit soort spellen juist beter vermaken in een SP , maf maar waar :*) (scheelt nou ook dat ik die commentary`s erbij doe denk ik , heb ik ook veel plezier in , Jammer dat het in mn novelle niet lukt door te slechte beeldkwaliteit:()

Geplaatst

Om de server altijd te laten draaien moeten we geld betalen, en dat doen wij niet.

Daarom host ik de server en dat kan alleen als mijn pc aanstaat, en die staat niet altijd aan.

We zijn eigenlijk met 3 vrienden begonnen tot dat Jesse vroeg of hij ook de server kan joinen.

Na enige overleg vonden we dit goed maar als er ''lag'' ontstond dan zou hij weg moeten.

Dus ik weet niet of een MU-Server lukt.

Tenzij iemand geld wil betalen om de server te kunnen hosten.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.

Geplaatst
We zitten nu met 4 mensen op de server.

21dkbdg.png

ik heb in onze server de zolder...

echt cool!!! (dus niet...)

bovenop het stenen huis

Geplaatst

Paar pics uit mijn minecraft wereld.

Hier is mijn nieuwe mobtrap ~68x33 maar die wordt vergroot naar 68x60.

[spoiler=Mobtrap]

mobtrap.png

mobtrap2.png

naamloosty.png

Dit is mijn oude trap hier zit ook een animal farm in(2de etage). Dit is een verdrink trap maar die zijn niet zo effectief als de lavablade.

[spoiler=Spoiler]94142311.png