Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Waarom zou het niet kunnen?

Sommige dingen kon je toch niet online, weet iemand eigenlijke een leuke online-server ?

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

Vroeger zat ik op de Minecraft Managers United server,

maar nu speel ik 1.6 en zij 1.5, dus ik weet niet meer hoe het eruit zit..

Geplaatst

Er is zelfs al een 1.7 en binnen 2 weken 1.8. Jullie lopen ook wel serieus achter qua updates.

Geplaatst

Net in een huge cave geweest, ben ik op weg naar boven met een stack iron, 7/8 diamonds en nog wat redstone en gold. Komt er zo'n groene bom uit de lucht vallen en recht in me gezicht ontploffen. Echt jammer van de diamonds en iron:( maar ja volgende keer meer geluk.

Geplaatst

Voedsel meenemen he :D al zijn die Creepers zeer ergelijk.

Geplaatst

Epsiode 2 :D

:mrgy:

[YOUTUBE]9XwtFUqQlR8[/YOUTUBE]

EDIT: alleen geluid is nou nog niet goed , loopt tijdens de video in ene voor op het beeld :S

Geplaatst

Er is nooit een MU server geweest, en jesse jij bent eruit gekicked omdat je te slecht in MC was.

Geplaatst
  • Auteur
Sommige dingen kon je toch niet online, weet iemand eigenlijke een leuke online-server ?

Ja, ik heb een survival server.. Overal bouwen en aardig normaal bevolkt.

sc6.servercraft.co:6437

Geplaatst
Ja, ik heb een survival server.. Overal bouwen en aardig normaal bevolkt.

sc6.servercraft.co:6437

Geraak er niet in... Ik ben geen premium :P

Geplaatst
Alweer? :wall:

Ja, vind je het gek? Je bouwt een huis van cobblestone nadat we 15x hebben gezegd dat het van smoothstone moet.

Geplaatst
Ja, vind je het gek? Je bouwt een huis van cobblestone nadat we 15x hebben gezegd dat het van smoothstone moet.

Wat maakt het nu uit als je een huis bouwt van cobblestone als hij dat nu echt wilt. Ik weet het dan het dan sterker is en ect.... maar om daar nu een slechte speler voor te zijn :cab:

Geplaatst

Moet ik mijn dak maken uit Smoothstone, Cobblestone stairs of iets anders ? ( Bakstenen niet wan dat heb ik niet )

Geplaatst

Cobblestone met een dak van wooden stairs > smoothstone

Geplaatst
Redstone alles > architectje spelen

Of een combinatie, zieke architectuur om al die lelijke redstone weg te krijgen :cab:

Geplaatst
Redstone alles > architectje spelen

redstone... Heb wel een idee om dat in men huis te verwerken maar vind geen slijm voor mijn pistons :(

Geplaatst
redstone... Heb wel een idee om dat in men huis te verwerken maar vind geen slijm voor mijn pistons :(

Slime farm bouwen eh

Geplaatst

Oh je speelt gewoon nog zoals het hoort :p Daar was ik na 5 minuten al op uitgekeken. Ik heb trouwens ook een paar redstone mod ideeën. Misschien maar eens kijken hoe dat werkt.

Geplaatst
Oh je speelt gewoon nog zoals het hoort :p .

Ik? Haha nee, ik speel met SPC en TMI, maar ik ga wel eens een slimefarm in mekaar zetten omdat ik graag bouw.