Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dokucraft ;) heerlijke texturepack imo.

Ga trouwens ook weer video`s maken van de bouw ervan, moet alleen een begin hebben om vanaf te werken en dat heb ik nou bijna... (zal ook weer een gewone survival lets play doen)

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst
  • Auteur

Denk het niet... Hij heeft per video ongeveer 40 views! Maar hij doet het omdat hij het leuk vindt en zn engels beter wordt.

Geplaatst
Denk het niet... Hij heeft per video ongeveer 40 views! Maar hij doet het omdat hij het leuk vindt en zn engels beter wordt.

dat is niet veel, en dat terwijl hij wel veel potentie heeft,, ik raad hem aan, om paar Grote Minecraft 'namen' te contacteren of ze hem zouden willen noemen in hun filmpjes...

ik noem hier bijv een paar namen :

Bdouble100

Guude

Vintagebeef

pauseunpause

anderzel

etc..

Geplaatst

dat is niet veel, en dat terwijl hij wel veel potentie heeft,, ik raad hem aan, om paar Grote Minecraft 'namen' te contacteren of ze hem zouden willen noemen in hun filmpjes...

ik noem hier bijv een paar namen :

Bdouble100

Guude

Vintagebeef

pauseunpause

anderzel

etc..

Idd wat Jelle zegt.. doe het voor de fun en om mezelf bezig te houden :P

En grote namen vragen doe ik niet want dat is gewoon een standpunt van mij af... Zou het niet erg vinden om groot te worden... als ik het maar zelf doe dan.

Maar bedankt voor je mooie compliment :)

@Richard Leuk gedaan man :) zou alleen de d een grote D gemaakt hebben.

iig ik ga gewoon lekker door... views of geen views :P

Hack/Mine with TheBazzterd #2

http://www.youtube.com/watch?v=d8eZPtxtZs0&feature=colike

bewerkt door TheBazzterd

Geplaatst
@Richard Leuk gedaan man :) zou alleen de d een grote D gemaakt hebben.

Ja, die krijg ik meestal niet mooi. Komt door de ronding bij het eind. Misschien even kijken hoe andere dat doen.

Misschien doe ik dit nog met meerdere landen. Ierland ofso. (d)

Geplaatst
Ja, die krijg ik meestal niet mooi. Komt door de ronding bij het eind. Misschien even kijken hoe andere dat doen.

Misschien doe ik dit nog met meerdere landen. Ierland ofso. (d)

De rechterkant van de D de bovenste en onders block weglaten..

Check anders ff het intro`tje van mn video.. staat een D zo in ;)

Geplaatst

Pff eventjes een stadium dacht ik bij mezelf, nou daar zit nog wel een paar uurtjes werk in. Achja het is toch verslavend.

Geplaatst

Wat een werk zeg een stadium maar er zit vooruitgang in. Heb het veld nu af (2 uur ongveer met alles er op en eraan), de tribune (3 a 4 uur). Nu bezig met het dak denk dat daar wel 4 uur inzit :P. Maarja dan heb je ook wat.

Geplaatst

@Bazzterd Als ik nou eens wist een screenshot ingame te maken in minecraft en weet waar die screens terecht komen, krijg je volgende keer screenshots!

Geplaatst

Ik heb het op xbox. Nooit gespeeld op pc dus merk ook geen verschil maar ik vind het wel echt leuk.

Geplaatst

Hier de eerste screen, duurt nog wel even voordat ik klaar ga zijn met het dak en wat ik in mijn gedachte heb.

Speel in creative mode.

[spoiler=1ste screen]igvhox.jpg

Geplaatst
@Richard... Nice.. welk land is de volgende? :)

Rusland was de volgende;

9uqfeh.png

zthshv.png

Heb je trouwens enig idee hoe je de K moet doen? :)

bewerkt door Richarð.