Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

Nice! Hoelang heb je daarover gedaan? Ben zelf ook met wat groots bezig, maar dat duurt nog wel eventjes voordat ik dat af heb haha.

Geplaatst

Creative gelukkig... Ik zou niet weten precies hoelang er over gegaan is.. Speel het eigenlijk alleen wanneer ik mij verveel..

Geplaatst

Ben al tien uur bezig met een map voor Mapstravaganza van RageGamingVIdeos op YouTube :P Ben nu op 1/3 :D

Geplaatst

Iemand hier die een server heeft en underground survival wilt doen?

[video=youtube;IlQi-Ki-azU]

Geplaatst

Ik heb nu legaal de Minecraft 1.7.2 gekocht, maar ik zie nergens waar ik online kan spelen. Er staat wel multiplayer maar dat is alleen voor op een lokaal netwerk. Zijn er mensen die weten hoe ik online kan, zo ja: Hoe??

Geplaatst
Ik heb nu legaal de Minecraft 1.7.2 gekocht, maar ik zie nergens waar ik online kan spelen. Er staat wel multiplayer maar dat is alleen voor op een lokaal netwerk. Zijn er mensen die weten hoe ik online kan, zo ja: Hoe??

Bij het start menu naar multiplayer, daar moet je een server IP toevoegen (let op server moet wel dezelfde versie als jou hebben anders kan je erniet op), en dan kan je gewoon joinen. Servers kan je overal vinden, google,tumblr, etc.. let wel goed op want sommige servers hanteren een donatie systeem om bepaalde items te krijgen of iets dergelijks.

Geplaatst

Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling?

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION];

Link me als je d'r op wilt.

bewerkt door Root

Geplaatst

Ai isgoed, je kan ook de versie veranderen he [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Weet niet of je weet hoe je dat doet maar staat op YouTube wel een tutorial.

Ik zal de server dan 1.7.2 maken met die nieuwe vette biomes erin.;

Kan je even je MC naam hier neerzetten zodat ik je kan whitelisten.

[MENTION=733]neva[/MENTION]; ook nog misschien?

bewerkt door Root

Geplaatst
Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling?

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION];

Link me als je d'r op wilt.

Heb wel interesse, alleen weinig tijd momenteel dus kan niet beloven dat ik heel erg actief zal zijn...

Geplaatst

Naar aanleiding van t spelen op de server, ook weer een world in SP begonnen. Spawnde in de zee op het eilandje rechtsboven (meer als dat wat je nu ziet is t ook niet), heb van t grote eiland mn thuisbasis maar gemaakt.

Koeien kippen varkens schapen, ze zijn er allemaal en minimaal 2 stuks van elk :), dus daar mee gemazzeld. Linkereilandje word een farmeiland waar nu alleen wheat word verbouwd. Het eilandje waar ik op gespawnd ben (rechtsboven dus) zal mn eiland voor de beesten wezen als k daar aan ga beginnen. Voor nu nog weinig echt groots gedaan behalve een stripmine gemaakt en mn enchentment table gemaakt, nu druk bezig voor de bookshelves.

Zal wel meer laten zien in de loop v.d tijd, vind het wel leuk om op zo`n eilandje te zitten en je eigen moeten redden.

2013-12-13_004311_zps5a3012e0.png

2013-12-13_004307_zps4daaa333.png

Geplaatst

Nog mensen die de server willen joinen? Bazzterd en FmHelden zijn er onderhand ook vaak te vinden.