Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kan je veranderen in de launcher, edit profile-> manually select version ( oid. ) -> 1.7.5
Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ?
  • Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst
Kun je daarna gewoon weer terug zetten naar de nieuwste versie ?

Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken.

Geplaatst
Yep

Je kan meerdere profielen maken hè, en je kan craften terminal gebruiken is een programma waarmee je mods automatisch kan toevoegen en je kan je versie gewoon aanklikken.
Ja, heb al 2 profielen. Bedankt in ieder geval. Zal deze week in ieder geval niet aanwezig zijn aangezien mijn neefje komt slapen vanaf dinsdag tot zaterdag :moop: Afkicken van de pc hehehe
Geplaatst

Lijkt me leuk alleen door interne revalidatie zal ik niet lang online kunnen komen. Desondanks wil ik we, proberen mee te doen.

Geplaatst
Ben al een tijdje aan het spelen maar heb nog niemand anders online gezien.

9f3ae4830bb965433bef3f114d485c83.png

Eens ik gewhitelisted ben zal ik er zijn :p

Geplaatst

Iedereen is gewhitelist, als je er niet opstaat pm me ff jullie kunnen d'r gwn in nu.

Geplaatst

Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken.

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft.

Geplaatst
Zit nu in de trein, rond 8 uur kan ik beginnen op de plugins erin te verwerken.

[MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wil je echt Chest Protection? Ik bedoel, denk niet echt dat iemand hier wat van je gaat jatten, hadden hiervoor ook nog een server met paar forum leden, en nog nooit is er wat genakt of gegrieft.

Aha dat klopt natuurlijk, ben gewend aan publieke servers. Die choptree plugin hoeft ook niet perse, verlaagt toch wel de moeite die je in het spel moet stoppen.

Geplaatst

Ik doe mee.

Misschien idee om een Skypecall te maken voor mensen die tegelijk spelen?

Edit: kan iemand anders mij ook white-listen. Ik zie dat er 2 mensen inzitten.

bewerkt door fm-helden

Geplaatst

Mss een plugin voor de chat ? Dat je kan zien wie online is enz ? Btw. ALs iemand online is geef een teken want het is donker en weet niet waar iedereen gestart is.

Geplaatst
Mss een plugin voor de chat ? Dat je kan zien wie online is enz ? Btw. ALs iemand online is geef een teken want het is donker en weet niet waar iedereen gestart is.

Druk op TAB en dan kan je zien wie er online is. Ik ben online en zit ongeveer zuidoost van de spawn, het is dag atm.

Geplaatst

Jongens ben bijna thuis, ik kan wel een skypecall maken als iedereen z'n skypenaam kan pmen? En ik kan die plugins allemaal zometeen dr in doen.

Geplaatst
Skype gaat niet lukken Microsoft doet vervelend.

Mobiel ;c

Geplaatst
Ik ga die fuckers echt mijn nummer niet geven. ;c

hoeft toch ook niet :cab: Is gewoon skype naam, gebruik 't zelf ook via mobiel.