Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

Het huis ten zuid-westen is leuk gedaan en modern ! Van wie is het ?

Geplaatst
Denk van mij. Beschrijf het huis is?

Omgeven door water. Veel glas opstap vanuit het water, doet me denken aan van die paalhuizen.

Geplaatst

Die van mij staat niet eens op de kaart... ;)

Verder vind ik het wel een mooi gebied waar we zitten.

Geplaatst

Van 7 tot 10 zitten minen met [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; :r

Geplaatst

Ben er ondertussen ook weer beland :P

Of dit een goed begin is als je wilt beginnen aan een project en je haalt wat grond en zand weg en komt dan dit tegen?!?!?

2014-08-02_163740_zps18a95566.png

Overigens is er nog een bewaker want een endermen zoemt al twee dagen (ingame) om me heen overdag:P

2014-08-02_163850_zps9baf66c6.png

Dus begin langzaam te twijfelen of ik niet op een behekste plek zit ;D

Geplaatst

Ik moest weer terug naar Klimmendaal en op mn vrije zondag heb ik verder niet veel gespeeld. Ik ben vanochtend al een aantal keer online geweest maar dan is er niemand. Ook doet Minecraft raar met laden van de wereld.

Geplaatst

In het weekend niet kunnen spelen. Vandaag wel nog online geweest. Je moet ook net treffen dat er iemand online is, of anders moet je iets afspreken. Vorige week waren we altijd met twee of drie op de server.

Geplaatst

Qua uren is Cruff het meest online geweest samen met joostmakaay, daarna komen Renatox en ik een beetje en de rest heeft gewoon wat minder gespeeld.

Geplaatst

Ik kan doordeweeks tot half tien online, dan moet mn laptop uit. Vaak kom ik overdag tussen de therapie etc. Door online.

Geplaatst

Ik kan nu tot ong tien voor twaalf online, iemand? [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; [MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION];

Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor baan?

En misschien een idee om een Whatsappgroep aan te maken? Daar kijkt iedereen vaker op dan op MU. Dan kan je daar vragen of iemand online komt bijv.