Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst
Als creative er maar in blijft hé. :cab:

Kom jij ooit achter jouw computer vandaan?

Geplaatst
Haha nee man, denk dat ik erachter uit ga wanneer de koerden hebben gewonnen.

Terecht

Geplaatst

Straks bij elk blokje die je wilt weghalen: Weet u zeker dat u hier mee doorwilt gaan?

Geplaatst

Monkeyfarm heeft zn texture pack geupdated.. waardoor ik weer een beetje zin kreeg in MC, start je een nieuwe wereld en dan is het eerste wat je ziet dit (h).. Mooi begin zo.

2014-09-22_163756_zps0f7a61d9.png

Geplaatst
Monkeyfarm heeft zn texture pack geupdated.. waardoor ik weer een beetje zin kreeg in MC, start je een nieuwe wereld en dan is het eerste wat je ziet dit (h).. Mooi begin zo.

2014-09-22_163756_zps0f7a61d9.png

Opnieuw uploaden?

Geplaatst
Opnieuw uploaden?

Zit aan mn max bandwidth bij photobucket, vandaar dat je hem nu niet ziet vanaf 1 okt. moet hij weer zichtbaar zijn...

Denk/hoop dat het komt doordat mn Novelle aardig bekeken wordt :D heb daar hetzelfde probleem ik ga hier overigens vanavond/vanacht mee aan de slag.

Geplaatst
Zit aan mn max bandwidth bij photobucket, vandaar dat je hem nu niet ziet vanaf 1 okt. moet hij weer zichtbaar zijn...

Denk/hoop dat het komt doordat mn Novelle aardig bekeken wordt :D heb daar hetzelfde probleem ik ga hier overigens vanavond/vanacht mee aan de slag.

Uploaden via http://www.mupload.nl een idee? Dat is onbeperkt uploaden. Ook erg snel en blijft altijd zichtbaar.

Geplaatst

Ik zit er weer aan te denken om een server te huren, voor 1.8. Zit wel een maar aan, geen idee hoe Sponge is en of het stabiel is is een 2e.

Geplaatst

Ik zit er weer aan te denken om een server te huren, voor 1.8. Misschien een soort van MineCraft Managers United community achtig iets. Zit wel een maar aan, geen idee hoe Sponge is en of het stabiel is is een 2e.

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30458]Twan1810[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; [MENTION=12625]Mitch[/MENTION]; [MENTION=13882]psvunited[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

Geplaatst

Ik denk eraan om de server open te zetten t.o.v de vorige server, zodat er meerdere personen joinen. Maar ik ga daar nog wat op verzinnen dus waarschijnlijk update ik dat later.

Geplaatst

Het is iig een rotzooitje met bukkit dus zoals ik het ff vluchtig lees op fora's, sponge lijkt idd de vervanger (of tussenstop todat mojang met iets anders komt) maar weet niet of niks ervan af hoe dat werkt. Zou het iig goed uitzoeken ;) En ik kan niks beloven qua speeltijd dat ik aanwezig ben, zit momenteel in een drukke fase van mn leven waar bepaalde dingen voorrang hebben.

Geplaatst
Het is iig een rotzooitje met bukkit dus zoals ik het ff vluchtig lees op fora's, sponge lijkt idd de vervanger (of tussenstop todat mojang met iets anders komt) maar weet niet of niks ervan af hoe dat werkt. Zou het iig goed uitzoeken ;) En ik kan niks beloven qua speeltijd dat ik aanwezig ben, zit momenteel in een drukke fase van mn leven waar bepaalde dingen voorrang hebben.

Veel plugins gaan ook weg door dat hele gedoe met Bukkit, ken zelf een persoon die de plugin AutoCraft gaat recoden en dat duurt wel een maand of 2.

Geplaatst

Ik heb ook wel interesse bernie , lijkt mij wel vet om dan te caven met een paar man.

Geplaatst
Ik heb ook wel interesse bernie , lijkt mij wel vet om dan te caven met een paar man.

Ouwe Lennard jij bent altijd welkom :D

Geplaatst

Er zijn nu 2 mogelijkheden,

optie 1 : De server draait op 1.7 met de benodigde plugins om de server draaiende te houden.

optie 2 : Maand tot anderhalve maand wachten op Sponge en dan weer een paar maanden wachten op de plugins.

optie 3 : Server draait op 1.8 en kan ik z.s.m draaiende krijgen maar zonder plugins. Vanilla dus.

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=30458]Twan1810[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=1408]Vdb.[/MENTION]; [MENTION=2275]Glenn08[/MENTION]; [MENTION=12625]Mitch[/MENTION]; [MENTION=13882]psvunited[/MENTION]; [MENTION=6161]soler[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];

bewerkt door Root