Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jammer dat het echt een kut map is anders ging ik deze server wel actief spelen.

Veel speel plezier.

(btw mention me aub als er veranderingen aangekondigd worden)

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

Kan er vrij weinig aan doen hè, geen anti grief plugins door dat klote Sponge.

Geplaatst

Is het wat? Wat filmpjes gekeken op YT uit verveling, en het lijkt me wel een geinig spel. Demo gedownload, ff gespeeld ook. Bevalt wel.

Geplaatst
Is het wat? Wat filmpjes gekeken op YT uit verveling, en het lijkt me wel een geinig spel. Demo gedownload, ff gespeeld ook. Bevalt wel.

Vind het zelf erg leuk om om de paar maanden ff te spelen, heeft jammer genoeg zijn beste tijd wel gehad.

Geplaatst

Vanmiddag de server gejoind. Wel een gure map zeg. Ben ff wezen zoeken naar een beetje een vlak stuk waar ik wat leuks op kon bouwen, maar niks gevonden. Nu maar een huisje in een berg gemaakt. Kleine wheatfarm al, dus dat is lekker.

Geplaatst
Kan er vrij weinig aan doen hè, geen anti grief plugins door dat klote Sponge.

Kunnen we iedereen niet een enderchest geven, kan je toch dat deels tegengaan.

Geplaatst

Heb m'n kistje vol waardevolle spullen (kuchkuch iron kuch oak woodkuch) maar goed verstopt

Geplaatst

Even wat lopen kloten met redstone. Nu een sugarcanefarm waarbij ik alleen ff een levertje hoef te switchen en het wordt geoogst. Binnenkort eens wat doen met een automatische.

Hoop wel dat ik wat koeien tegenkom ook, want heb leather nodig.

Geplaatst

Ik geef iedereen enderchests, kijken of het dan nog doorgaan, desnoods whitelist.

Geplaatst

Snap ook niet waarom je diamonds zou jatten. Vandaag wezen minen met [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; en volgens mij hadden we iets van 140 diamonds gevonden.

Geplaatst

:cab: Je mag er toch wel vanuit gaan dat we allemaal ff lekker normaal doen en van elkaars spullen afblijven.

Achja toch een vreselijke ku* map.

Ha dat wel ja

Geplaatst

Hnggh [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; die Coen met zn grote muil weer vervelend doen :cab:

Geplaatst
Server is een beetje dood ? Al paar keer ingelogd de laatste 3 dagen en telkens niemand aanwezig

Idd, ik log misschien ook in op vreemde tijden door me werk maar dan nog.

Geplaatst

Tja, was ook wel een beetje te verwachten sinds FM15 uitkwam, daarbij is het ook een stuk minder leuk zonder die plugins.

Geplaatst

Tja, die enderdragon is ook al gekilled uit het niets. Is toch lachen om met z'n alle te gaan doen. Lijkt alsof iedereen beetje met zijn eigen ding bezig is.

Dan ook nog dat griefen enzo, maakt het al een stuk minder aantrekkelijk om te gaan spelen zeker nu fm 15 uit is.

Geplaatst

Vind het persoonlijk ook vrij kut dat het 99% berg is. Ben een uur bezig om een stuk te lopen waar je normaal een minuutje over doet.