Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hebben nu toch onze eigen server :S Gratuit.

Gratuit en 5 dagen in de week offline :S

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

d394b6c5d58154a83da728a7c1d2a7a0.png

Zal gvd nog eens wat maken. Die dwaas staat alleen te kijken. Ook volgens de tut z'n inventory gevuld met seeds maar alsnog pakt ie de wheat op. Die ik kapot moet slaan. Want die lul doet niks.

Geplaatst
Werkt alleen als je MineCraft echt gekocht hebt

En dat heb ik niet volgens jou?

Geplaatst

Kleine voetnoot: dat enge rare plateau aan de voorkant is niet gemaakt door 'anderen', dat heeft ie zelf gedaan

Geplaatst
Kan niet iemand die mod fiksen zodat we dat ook kunnen spelen. Lijkt me zwaar vet

Zou kunnen dat ik het eens probeer (met server). Moet alleen nog even uitvogelen hoe dat allemaal zit, wat je kan, wat niet, etc etc.

Bedoeling zou dan zijn om op vaste momenten te kunnen spelen (dus geen 24/7)

Maar nog af te wachten.

Geplaatst
Zou kunnen dat ik het eens probeer (met server). Moet alleen nog even uitvogelen hoe dat allemaal zit, wat je kan, wat niet, etc etc.

Maar nog af te wachten.

Als je bijvoorbeeld een dag en tijd afspreekt in de kerstvakantie lijkt mij dat dat wel moet lukken. Met 10 man ben je in ongeveer 3u klaar.

Geplaatst

Er zijn sommige mensen die werken hoor ;)

Los daarvan, iedereen zou wel de mods moeten installeren om het te laten werken.

Geplaatst

Maar nog af te wachten.

Als je bijvoorbeeld een dag en tijd afspreekt in de kerstvakantie lijkt mij dat dat wel moet lukken. Met 10 man ben je in ongeveer 3u klaar.

Ik werk ook vast, maar heb zat vrije dagen over die ik tussen kerst en nye in kan zetten :p

Geplaatst

Nou, ook maar eens aan begonnen na de laatste paar dagen enorm veel plezier te hebben gehad met Terraria. Gelijk de volle versie maar gekocht, fuck classic. Eens kijken wat ik allemaal voor elkaar krijg.

Geplaatst
  • Auteur

Is dat Survival of the fittest al online. Ziet er echt vet uit.

Edit: Even teruggekeken. Ik doe graag mee mocht het gebeuren, ziet er vet uit.

bewerkt door Jelle.

Geplaatst

Beste mensen,

Ik ben de trotste eigenaar van een vanilla server met mcmmo plugin en nog vele leuke extras voor diegene die nog een server zoeken kunnen je me altijd even een pm sturen en geef ik de gegevens die je moet hebben. Hij is wel premium only en als je bijvoorbeeld daarna jezelf voorsteld op ons eigen forum kun je member worden. Als je veel voor de server doet mensen helpt etc is er ook een beloningsrank veteraan. Als je die rank hebt kun je tpa en fly. Ook is er een VIP wereld die kan joinen als je de server steunt via een kleine donatie meer info is er wel te krijgen ingame.

Hopelijke tot snel,

Mvg Mitrean: Owner van de server

Ik ben Mitrean/koperij :P

Geplaatst
Beste mensen,

Ik ben de trotste eigenaar van een vanilla server met mcmmo plugin en nog vele leuke extras voor diegene die nog een server zoeken kunnen je me altijd even een pm sturen en geef ik de gegevens die je moet hebben. Hij is wel premium only en als je bijvoorbeeld daarna jezelf voorsteld op ons eigen forum kun je member worden. Als je veel voor de server doet mensen helpt etc is er ook een beloningsrank veteraan. Als je die rank hebt kun je tpa en fly. Ook is er een VIP wereld die kan joinen als je de server steunt via een kleine donatie meer info is er we

l te krijgen ingame.

Hopelijke tot snel,

Mvg Mitrean: Owner van de server

Ik ben Mitrean/koperij :P

Eerst zeg je dat je een vanilla server hebt, daarna zeg je dat je plugins als mcmmo hebt. Je weet dat vanilla zonder plugins is? En mensen tpa en fly geven sowieso :r Is geen reet aan joh.