Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst

Kan je hem niet aan de overkant van de rivier plaatsen? Richting de enderportal? Zit helemaal niemand en heb je alle ruimte

Geplaatst

Kutkatten. Gisteren meer dan een uur met Stefan zitten ronddolen, pleegt de mijne zelfmoord en teleporteert de zijne niet. Voor de rest niks gevonden. ;e

Geplaatst
Was gecrashed idd heb em restart

Servertje doet nog steeds raar. Kan er ong 30 sec op en dan 'Server closed'

Geplaatst
Kutkatten. Gisteren meer dan een uur met Stefan zitten ronddolen, pleegt de mijne zelfmoord en teleporteert de zijne niet. Voor de rest niks gevonden. ;e

Had jij niet kapot veel slimes gevonden. Kan ik daar wat van hebben??

Geplaatst

Vandaag of morgen op zoek naar de hondjes. Zijn iets makkelijker. Die zijn tenminste te verleiden met botten. 1 voordeel, we hebben de jungle en dark oak saplings. Dus toch nog een beetje geslaagd

Geplaatst
Vandaag of morgen op zoek naar de hondjes. Zijn iets makkelijker. Die zijn tenminste te verleiden met botten. 1 voordeel, we hebben de jungle en dark oak saplings. Dus toch nog een beetje geslaagd

Ook een Jungle tempel gevonden?

Geplaatst

MineCraft

693 -1567 hebben we dat huisje, maar op 250 -320 zit ook een swamp. Had zelf ook aardig wat slimes maar die zijn alweer bijna op

Geplaatst
Ook een Jungle tempel gevonden?

Ja. Alleen zat er weinig in, een enchanted boek en diamond horse armor.

Haal trouwens een berg slimes. Heb er iets leuks mee in gedachten

Geplaatst
Ja. Alleen zat er weinig in, een enchanted boek en diamond horse armor.

Haal trouwens een berg slimes. Heb er iets leuks mee in gedachten

693 -1567 hebben we dat huisje, maar op 250 -320 zit ook een swamp. Had zelf ook aardig wat slimes maar die zijn alweer bijna op

Heb denk ik een stack slimeballs nodig, maar ga zelf wel kijkje nemen dan

Geplaatst
Heb hem weer aangezet, straks ff checken waarom hij blijft crashen.

Server blijft kut doen ;c

Geplaatst

Slime farmpje gemaakt met Magikarp ja. :D

Van mij wel joh, heb die voor de community gehaald. Lekker verkennen je weet toch. Ik weet toch niet wat ik met al die zooi moet. :D

[MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; achter mn Japanse huis zit blijkbaar kleine swamp zucht. Achja wel door varen grotere gevonden plus jungle en ijsberg.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Welke plugins zijn er ? En waar mag je bouwen aka waar zit ik niet in de weg :p

Geplaatst
Wolven zijn ook al onvindbaar ;e

Dan zoek je verkeerd, in snowbiomes heb je er honderden. 'T zijn trouwens honden ;c

Geplaatst
Dan zoek je verkeerd, in snowbiomes heb je er honderden. 'T zijn trouwens honden ;c

Fakking lang gezocht net hoor.