Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 47,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn zoontje is sinds een paar maanden groot fan van Minecraft. Begon met video’s op YouTube. Inmiddels hebben we het spel ook aangeschaft voor hem en dat speelt hij echt grijs.   Omdat ik n

• Geniaal spel, ik heb het ook weer gekocht. Merk dat ik amper nog energie en zin heb om ingewikkelde games te spelen en ik gewoon dingen wil bouwen met blokjes.  Super relaxed!

• WillieColón
    WillieColón

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren

Geplaatst
haha ja tuurlijk, stond 3-1 voor jou die ene avond en de rest van de potjes heb ik allemaal gewonnen.

Vanavond toernooi dan. Allemaal unenchanted diamond..

Geplaatst
Winnaar krijgt de ander zn Action Man pop? Man man man, wat lees ik hier toch allemaal zeg.

Waarschijnlijk hetzelfde als wat wij hier lezen? Blijkbaar trekt het je wel aan anders kom je niet in dit topic toch?

Geplaatst
Net ook ff Bernie in de pan gehakt

'In de pan gehakt'. Met alle moeite 5-4 gewonnen van een 15-jarig kind :D

Geplaatst
Ik vind het mooi als Kerft of Joost je weer eens goed nakt ja. :D

Haha het is duidelijk dat je nog nooit in de server bent geweest..

Geplaatst
'In de pan gehakt'. Met alle moeite 5-4 gewonnen van een 15-jarig kind :D

Nog nooit iemand zo blij zien zijn met een verliespartij, met je avatar van een cule.

Geplaatst
Nog nooit iemand zo blij zien zijn met een verliespartij, met je avatar van een cule.

Landgenoot en nu kowed :*)

Geplaatst

[MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; Jij zeker die tuin bij basis gebouwd? :D Leuk man, moeten we nog meer bloemen zien te krijgen.

Geplaatst
@Stefanos; Jij zeker die tuin bij basis gebouwd? :D Leuk man, moeten we nog meer bloemen zien te krijgen.

Ben 3/4 dagen niet online geweest :P.

Geplaatst

Heb net heel even gekeken op de server (heb niks aangeraakt wees maar niet bang. Ziet er goed uit! Vind het op creative al een tijdrovend iets, moet je nagaan met survival haha. Goed bezig!

Geplaatst
Heb net heel even gekeken op de server (heb niks aangeraakt wees maar niet bang. Ziet er goed uit! Vind het op creative al een tijdrovend iets, moet je nagaan met survival haha. Goed bezig!

Ik zou zeggen bouw lekker mee. :P Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Geplaatst
Ik zou zeggen bouw lekker mee. :P Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Haha, wil best mee helpen, maar dan moet ik me heel goed gaan verdiepen in craften etc. Doe normaal gesproken alleen maar creative....

Ik kan vanmiddag nog en heel misschien eind van de avond. Morgen een weekend weg, daarna weer tijd.

Geplaatst
Haha, wil best mee helpen, maar dan moet ik me heel goed gaan verdiepen in craften etc. Doe normaal gesproken alleen maar creative....

Ik kan vanmiddag nog en heel misschien eind van de avond. Morgen een weekend weg, daarna weer tijd.

Gewoon lekker komen wanneer je zin/tijd hebt en lekker je dingetje doen, als er anderen in de server zijn kan je gewoon vragen stellen. Zo heb ik het ook geleerd, speel het pas een paar weken zelfs.

Geplaatst
uitgestorven??

En dat zeg jij? Mr. Ik verdwijn voor een week zonder iets te zeggen van de wereld. Kerft en ik waren als enige online, Joost was op vakantie.

Geplaatst
En dat zeg jij? Mr. Ik verdwijn voor een week zonder iets te zeggen van de wereld. Kerft en ik waren als enige online, Joost was op vakantie.

Ben nog vaak online geweest vriend. Kijk maar eens naar tuintje en dan door achter dat watervalletje.

Geplaatst
Ben nog vaak online geweest vriend. Kijk maar eens naar tuintje en dan door achter dat watervalletje.

Kan niet, server is verlopen. Heb 't meer over de afgelopen dagen, Kerft en ik waren als enige online.

Geplaatst

Zoals ik op de server zelf al zei, MineCraft is geen spel dat je 4 maanden achter elkaar speelt. Je speelt het twee weken, daarna weer 2 maandjes niet. Repeat the cycle.

Hier trouwens download van de world; http://we.tl/H2AgugQoBq

Even uitpakken en de volgende map zetten; C:\Users\*Naam van je PC*\AppData\Roaming\.minecraft\saves

bewerkt door joostmakaay