Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2u7yluq.png

Jan Janssen nieuwe trainer PSV

Eindhoven - Jan Janssen is de verrassende nieuwe man die bij PSV trainer zal worden. Janssen is een jongen die Guus Hiddink heel goed kent. Hiddink heeft hem dan ook aangewezen als beste opvolger van de vertrokken Fred Rutten. Fred Rutten is ontslagen bij PSV omdat de resultaten niet zo goed waren als er van hem verwacht werd. Ook was het bestuur het niet eens met zijn beslissing om Jonathan Reis terug te halen.

Jan Janssen is voor iedereen in de voetbalwereld erg onbekend. Janssen is zelf begonnen met voetballen in zijn geboorteplaats Tilburg, hij begon bij SC ’t Zand met voetballen, daar doorliep hij veel jeugdteams, hij speelde in de F7, F4, E5, E3, D4, D4, C3, C4, B3 en de B2. Daarna ging hij naar een andere club, daar speelde in 1 jaar in de A1. Hier ging hij toen met een aantal vrienden naar toe. Na 1 jaar A kwam er een trainer waar hij het niet in zag zitten, deze kwam namelijk van zijn oude club af, en hij was de reden waarom hij en zijn vrienden weg gingen. Janssen kon in het 1ste gaan spelen met nog één goede vriend, samen in de spits. Daar speelde Janssen tot zijn 24ste totdat hij voor de 3e keer in 2 jaar tijd aan zijn kniebanden werd geopereerd. Dus hij moest stoppen omdat hij niet meer kon voetballen. Toen is hij zich gaan richten om het training geven van teams. Hij begon bij de E5 van zijn voetbalclub TSV Gudok, met dat team is hij mee gegaan en op zijn 31ste was hij trainer van de A1. Daarna werd hij gevraagd door Desk 1. Hier ging hij naar toe totdat hij op zijn 42ste naar PSV vertrok.

Bij PSV krijgt hij een transferbudget van 3,9 miljoen euro. Daarnaast heeft PSV al de volgende spelers gehaald voor het nieuwe seizoen, Atiba Hutchinson(FC Kopenhagen), Jeremain Lens(AZ), Marcelo(Wisla Krakow), Wilfred Bouma(Transfervrij), Jonthan Reis(terug na ontslag), Stef Nijland(Terug na verhuur), Genero Zeefuik(terug na verhuur), Milos Djordjevic(Sumadija Radnicki) en lenen ze Marcus Berg(Hamburg SV).

Ook vertrokken er al een paar spelers bij PSV, Danko Lazovic(Zenit), Dirk Marcellis(AZ), Van der Meyde(contract afgelopen), Andre Ooijer(Ajax), Bas Roorda(Gestopt), Mike Zonneveld(AEL Limassol), Reimond Manco(Juan Aurich), Timmy Simons(1. FC Nürnberg), Steve Olfers(contract afgelopen) en Carlos Salcido(Fulham).

[spoiler=Uitleg]Nadat mijn novelle met Willem II heb moetne stoppen omdat mijn PC kapot was gegaan(heb sinds gisteren morgen een nieuwe en heb nu zin in een nieuwe novelle, deze zal ik met PSV gaan doen. Ik heb de nieuwste transfers van PSV gedaan, de andere clubs hebben nog de oude spelers! Dit is omdat ik niet alle transfers weet van alle clubs, plus ik kan de nieuwe update niet installeren :(

Tips en suggesties zijn altijd welkom!

Geplaatst
  • Auteur

2u7yluq.png

Jan Janssen nieuwe trainer PSV

Eindhoven - Jan Janssen is de verrassende nieuwe man die bij PSV trainer zal worden. Janssen is een jongen die Guus Hiddink heel goed kent. Hiddink heeft hem dan ook aangewezen als beste opvolger van de vertrokken Fred Rutten. Fred Rutten is ontslagen bij PSV omdat de resultaten niet zo goed waren als er van hem verwacht werd. Ook was het bestuur het niet eens met zijn beslissing om Jonathan Reis terug te halen.

Jan Janssen is voor iedereen in de voetbalwereld erg onbekend. Janssen is zelf begonnen met voetballen in zijn geboorteplaats Tilburg, hij begon bij SC ’t Zand met voetballen, daar doorliep hij veel jeugdteams, hij speelde in de F7, F4, E5, E3, D4, D4, C3, C4, B3 en de B2. Daarna ging hij naar een andere club, daar speelde in 1 jaar in de A1. Hier ging hij toen met een aantal vrienden naar toe. Na 1 jaar A kwam er een trainer waar hij het niet in zag zitten, deze kwam namelijk van zijn oude club af, en hij was de reden waarom hij en zijn vrienden weg gingen. Janssen kon in het 1ste gaan spelen met nog één goede vriend, samen in de spits. Daar speelde Janssen tot zijn 24ste totdat hij voor de 3e keer in 2 jaar tijd aan zijn kniebanden werd geopereerd. Dus hij moest stoppen omdat hij niet meer kon voetballen. Toen is hij zich gaan richten om het training geven van teams. Hij begon bij de E5 van zijn voetbalclub TSV Gudok, met dat team is hij mee gegaan en op zijn 31ste was hij trainer van de A1. Daarna werd hij gevraagd door Desk 1. Hier ging hij naar toe totdat hij op zijn 42ste naar PSV vertrok.

Bij PSV krijgt hij een transferbudget van 3,9 miljoen euro. Daarnaast heeft PSV al de volgende spelers gehaald voor het nieuwe seizoen, Atiba Hutchinson(FC Kopenhagen), Jeremain Lens(AZ), Marcelo(Wisla Krakow), Wilfred Bouma(Transfervrij), Jonthan Reis(terug na ontslag), Stef Nijland(Terug na verhuur), Genero Zeefuik(terug na verhuur), Milos Djordjevic(Sumadija Radnicki) en lenen ze Marcus Berg(Hamburg SV).

Ook vertrokken er al een paar spelers bij PSV, Danko Lazovic(Zenit), Dirk Marcellis(AZ), Van der Meyde(contract afgelopen), Andre Ooijer(Ajax), Bas Roorda(Gestopt), Mike Zonneveld(AEL Limassol), Reimond Manco(Juan Aurich), Timmy Simons(1. FC Nürnberg), Steve Olfers(contract afgelopen) en Carlos Salcido(Fulham).

[spoiler=Uitleg]Nadat mijn novelle met Willem II heb moetne stoppen omdat mijn PC kapot was gegaan(heb sinds gisteren morgen een nieuwe en heb nu zin in een nieuwe novelle, deze zal ik met PSV gaan doen. Ik heb de nieuwste transfers van PSV gedaan, de andere clubs hebben nog de oude spelers! Dit is omdat ik niet alle transfers weet van alle clubs, plus ik kan de nieuwe update niet installeren :(

Tips en suggesties zijn altijd welkom!

Geplaatst

Jammer van de oude PC+ je novelle met WillemII, veel succes dan maar met deze nieuwe novelle met de mooiste club van Nederland;)

Hoe komt het dat je de update niet kunt downloaden dan...?

Geplaatst

Succes man! Zou wel een andere lettertype doen in je banner, want die is zo pixelig...

Geplaatst

Originele naam hoor, Jan Janssen!

Succes bij PSV :)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor je reactie! Is erg motiverend

2u7yluq.png

PSV neemt afscheid van verschillende satellietclubs

PSV heeft vandaag nadat de nieuwe trainer bekend is gemaakt ook meteen afscheid genomen van een aantal satellietclubs. Het gaat hier om de Nederlandse amateur teams JVC, Blauw Geel ’38, DBS en USV Hercules. Janssen vond dat PSV hier niet genoeg uit kon halen en wilde daarom niet verder met deze satellietclubs.

Janssen: ’’PSV moet voordeel kunnen halen uit de satellietclub, dat kunnen ze bij deze amateurteams niet, we speelde alleen vriendschappelijk tegen ze en we gaven ze een bedrag per jaar. Dat kost ons alleen maar geld. En op deze dingen moeten we bezuinigen. Je hoeft deze transferperiode ook geen grote transfers van ons te verwachten. We zullen ons op sommige posities versterken maar we gaan het rustig aan doen op de transfermarkt. Ook hier willen we gaan bezuinigen. Tenzij er natuurlijk echt een groot probleem is.’’

------------------------------------------------------------

PSV verlengt contracten van belangrijke en talentvolle spelers

Nadat Janssen eerder vandaag bekend maakte dat PSV afscheid heeft genomen van verschillende satellietclubs, heeft hij vandaag ook bekend gemaakt dat hij en PSV contracten van belangrijke en talentvolle spelers heeft verlengd.

De contracten van de volgende spelers zijn verlengd, Ibrahim Afellay(2014), Jeroen Zoet(2014), Jonathan Reis(2014), Zakaria Labyad(2014), Ola Toivonen(2014), Funso Ojo(2014) en Stijn Wuytens(2014). Voor Zakaria Labyad is dit wel een voorcontract, hij is namelijk pas 16 jaar en mag nog geen professioneel contract tekenen. Als hij 18 jaar is, gaat dit contract in werking en zal hij tot 2014 bij PSV onder contract staan.

Vooral het bijtekenen van Afellay is gunstig. Afellay’s contract liep namelijk nog maar 2 seizoenen en het leek in eerste instantie niet zijn bedoeling om zijn contract te verlengen omdat hij van de interesse van verschillende topploegen genoot, zo waren AC Milan, Fiorentina, Hamburg SV en Arsenal. Waarschijnlijk hadden nog meer clubs interesse in hem als zijn contract afliep. Maar Afellay verlengde zijn contract omdat het plan van Jan Janssen hem erg aansprak en hij wil met PSV europa in en daar om de prijzen gaan spelen.

Afellay: ’’PSV is een hele mooie club, ik wil hier ook wel mijn leven lang spelen, maar ik moet dan wel om de Europese prijzen kunnen spelen. Als dat hier niet mogelijk is, wil ik dit bij een andere club gaan doen! Maar het moet wel bij 1 van de beste 8 teams van Europa zijn. Dit staat ook in mijn nieuw contract, dat als die club komt, dat die mij voor een bepaald bedrag kan overnemen.’’

Janssen maakt voorbereiding PSV bekend.

Jan Janssen heeft bekend gemaakt dat PSV een grote voorbereiding gaat spelen. Ze gaan eerst naar Brazillië, daar spelen ze 4 wedstrijden, dan hebben ze een eigen beker georganiseerd, dit zal ieder jaar terug keren, bij deze beker komen Chelsea, Partizan en Hajdluk Split. Daarna worden er nog 4 wedstrijden in Nederland gespeeld en wel in het eigen stadion. Als eerst komt Manchester United op bezoek, daarna FC Valenciennes en als laats komen er nog 2 amateurploegen naar PSV en dat zijn Hoei en HFC.

2wgznzr.pnga48pzs.png

Geplaatst

PSV is niet mijn club, maar ze hebben toch een verleden met Belgische spelers die er succes gekend hebben en daarom wens ik je veel succes. Hopelijk kan jij die club naar de Europese top brengen, iets wat ze de laatste jaren amper gelukt is.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties!

2u7yluq.png

PSV neemt haalt drie nieuwe spelers

PSV heeft deze transferperiode 3 spelers aangetrokken. Het gaat hier om twee rechtsbacks en één centrale middenvelder. Als eerst werd de centrale verdediger gehaald, we waren opzoek naar een jong iemand die er al staat, maar die nog veel zal groeien zodat we hem als het kan nog met winst kunnen verkopen. We waren in Kroätie toen we bij Dinamo Zagreb een hele goede centrale middenvelder zagen, het gaat hier om Milan Badelj. Na lange onderhandelingen zijn we het met de club eens geworden over een transfer. Het bedrag was 1,1 miljoen. Daarna kwam Badelj naar Eindhoven, hij wilde het complex van PSV bezichtigen, dit heeft heel veel indruk gemaakt op hem, waarna hij nog de zelfde dag wilde onderhandelen over een contract. We waren het snel eens en Badelj tekent een contract voor 4 jaar bij PSV en hij gaat €4000.000,- per jaar verdienen,

Daarna gingen we opzoek naar een nieuwe rechtsback, deze vonden we in Brazilië toen we daar op stage waren met onze selectie. Jan Kromkamp vinden wij te slecht voor PSV dus die mocht vertrekken en wij gingen opzoek naar een vervanger. We vonden in de 19-jarige Raul een geschikte opvolger en misschien wel onze beste rechtsback. We waren het snel eens met Atlético Paranaense, wij boden 2,5 miljoen, zij wilde 3,3 miljoen. Dus kozen we voor de middenweg en betaalde we 2,9 miljoen voor deze speler. Raul tekende voor 3 jaar en krijgt een jaar salaris van €195.000,-.

Als laatste kochten we nog een rechtsback in. Ajax was erg geïnteresseerd in Stanislav Manolev en wij in Gregory van der Wiel, deze stond ook op de transferlijst maar moest normaal 5 miljoen kosten. Wij hadden dit geld niet en Ajax wilde 4 miljoen betalen voor Manolev, waardoor wij na lang onderhandelen met Ajax tot een overeenkomst kwamen over de transfers van deze 2 spelers. Wij geven 1 miljoen euro en Manolev aan Ajax en wij krijgen van der Wiel er voor terug. Daarnaast willen wij wat meer Nederlanders in onze selectie hebben en dus hebben wij al onze eerste Nederlander gekocht. Van der Wiel tekende een 4-jarige contract en krijgt €525.000,- per jaar

[spoiler=’’Screen aankopen’’]

2e5s48l.png

2u5z5nr.png

24ybonm.png

33f6e8g.png

PSV verkoopt 3 spelers, ruilt 1 speler, verhuurt er 3 en laat er 4 gratis vertrekken.

PSV heeft in deze transferperiode 3 spelers verkocht, het gaat hier om Lars Hutten, Jan Kromkamp en Youness Mokthar. Ook liet PSV 4 spelers gratis gaan, dit zin Rannick Rymenants, Eelco Horsten, Stefan Toonen en Romario Sabajo. Daarnaast vertrokken er 3 spelers op huurbasis, dit zijn Stef Nijland, Jeroen Zoet en Milos Djordjevic. Als laatste ruilde PSV ook nog Stansilav Manolev met Gregory van der Wiel.

PSV verkocht Lars Hutten voor €28.000,- aan Heracles Almelo, hij kon ook terug naar Willem II maar hij vond het avontuur in Almelo leuker dan in Tilburg. Jan Kromkamp vertrekt voor 1,2 miljoen naar Newcastle United. Hij gaat in Engeland spelen voor de pas gedegradeerde Newcastle United en zal gaan proberen om binnen een jaar op het hoogste niveau te komen te spelen. Als laats verkocht PSV een talent, het gaat hier om Youness Mokthar. PSV kon hem voor 1,2 miljoen verkopen dat natuurlijk veel geld is voor een jonge speler die misschien het eerste niet gaat halen.

De spelers die PSV gratis verlaten waren niet goed genoeg en zouden ook nooit goed genoeg worden volgens de technische staf. PSV liet Stanislav Manolev ook vertrekken omdat hij niet goed genoeg is en omdat ze nu van der Wiel voor hem in de plaats krijgen. De spelers die PSV op huurbasis verlieten moesten aan spelen toekomen om ervaring op te doen. Jeroen Zoet gaat dit doen bij Excelsior. Stef Nijland en Milos Djordjevic gaan dit bij FC Eindhoven doen.

oi6u5d.png

Next update: Maand Augustus

Geplaatst

Als Greg ooit voor PSV gaat spelen, zoek ik hem persoonlijk op. Succes met Afellay & Co. ;)

Geplaatst

Ziet er goed uit, goed ingekocht. Succes met de mooiste club ter wereld ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]