Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Premier League is toch veel belangrijker dan die bekers. (a)

• Antwoorden 52
  • Weergaven 195
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind het beetje raar/jammer dat jullie zoveel spelers verkopen

Arsenal: Nasri, Fabregas :o

Waarom hun wegdoen, ik vind dat echt GESTOORD.. Een beter MC heb je bekant niet..

FM is geen OSM he ;)

Chelsea: Kalou, Malouda, Anelka

In mindere maten maar dan nog.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zelf doe de spelers weg die ik niet meer nodig heb.

Kalou: Alleen zijn snelheid is goed maar voor de rest niet goed genoeg voor Chelsea

Malouda: Ik speel zonder vleugel spitsen en hij begon oud te worden.

Anelka: Te oud en ik kon nog wat geld voor hem vangen.

Geplaatst

Waarom hun wegdoen, ik vind dat echt GESTOORD.. Een beter MC heb je bekant niet..

FM is geen OSM he ;)

Op OSM zou ik die ook niet wegdoen en zeker Fabregas niet.

Geplaatst

Oke, ik ga even zeiken, maar er staan nogal wat fouten in en dat wil ik gewoon even duidelijk maken.

trasnfer -> transfer

kroos -> Kroos

invallen, na -> invallen. Na

Aanhalingstekens gebruiken als je citeert.

zij -> zei

peters -> Peters

voor al -> vooral

Technish -> technisch (hoofdletter en c vergeten dus)

Mentaal -> mentaal

zij -> zei (net als even daarvoor dus)

Manager -> manager

vertrouwd -> vertrouwt

Na verluid -> Naar verluid

12miljoen -> 12 miljoen

Natuurlijk zijn er een aantal zeikfouten, maar er staan dus nogal wat fouten in. Ik wil hiermee dus gewoon even duidelijk maken dat je het de volgende keer nog een keertje door moet lezen, of eventueel door een ander als je er niet zo goed in bent. Het hoeft natuurlijk echt niet perfect te zijn, maar beter mag wel. ;)

Verder wel een mooie aankoop. :)

Geplaatst

Wat een slecht transferbeleid :5

Geplaatst
  • Auteur

@Peerke

Ik zou er volgende keer beter op letten

@Mathi

Bedankt

@Ozzy

Bedankt voor je reactie

Geplaatst
gaat goed heren

Dankje. :)

Wat een slecht transferbeleid :5

Jou mening.

FM is geen OSM he ;)

Ik zal ook nog maar even reageren

Over Nasri, ik vindt Vela en Barazite Potentieel beter en heb hem daarom maar verkocht.

Fabregas is natuurlijk een topspeler, maar voor een bedrag van 40 miljoen zie ik hem liever gaan dan blijven.

Geplaatst

Fabregas moet je nooit verkopen. 40 miljoen is veelste weinig.., aangezien je die lange Italiaan koopt voor 48,5 miljoen, maak je gewoon veel te veel verlies op Fabregas. Als het nou 80 miljoen was oke, maar 40....

Verder moet je echt op de tekst gaan letten. Misschien wat meer er bij vertellen zou leuk zijn.;)

Geplaatst
gaat goed heren

Fabregas moet je nooit verkopen. 40 miljoen is veelste weinig.., aangezien je die lange Italiaan koopt voor 48,5 miljoen, maak je gewoon veel te veel verlies op Fabregas. Als het nou 80 miljoen was oke, maar 40....

Verder moet je echt op de tekst gaan letten. Misschien wat meer er bij vertellen zou leuk zijn.;)

Chiellini vindt ik een betere toevoeging aan de selectie als Fabregas, maar dat is mij mening. :)

1hut5j.png

Geplaatst

Opzich mooie updates. Ik mis echter wel tekst... zo is het meer een presentatie.

Want dit is eigenlijk alleen maar "plaatjes bekijken", met een of twee zinnen in een update.;)

Geplaatst

Mooie update! Succes verder

Geplaatst

Leuke novelle, doe dit ook vaak met vrienden.. alleen jammer dat Chelsea met die o zo afgezaagde tactiek speelt(hij is meesterlijk, natuurlijk, maar kampioen worden met een tactiek die je niet zelf maakt(wat ik toch wel een van de vetste dingen van FM vind) is echt jammer)

Geplaatst
  • Auteur
Leuke novelle, doe dit ook vaak met vrienden.. alleen jammer dat Chelsea met die o zo afgezaagde tactiek speelt(hij is meesterlijk, natuurlijk, maar kampioen worden met een tactiek die je niet zelf maakt(wat ik toch wel een van de vetste dingen van FM vind) is echt jammer)

OMG:wall::wall::wall::wall::wall:

Ik ben nipt kampioen geworden dus niet huilen.. want ik gebruik geen internettactieken

Geplaatst

Wel leuke novelle, maar er mag idd meer tekst heren.. Ook de spelling is niet om over naar huis te schrijven.. En over het transferbeleid heb ik zo mijn twijfels. Maar verder leuke novelle.

Geplaatst
Wel leuke novelle, maar er mag idd meer tekst heren.. Ook de spelling is niet om over naar huis te schrijven.. En over het transferbeleid heb ik zo mijn twijfels. Maar verder leuke novelle.

:cab::clap:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]