Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik snap het niet helemaal.

Van de Nederlandse teams doen de creased shirts het altijd.

Bij Italië een paar. In Spanje niet. En in Engeland doen ze het alleen met de Engelse taal. Help! Misschien ligt het eraan wat ik met de config.xml bestandjes heb gedaan. Kan iemand mij uitleggen hoe ik ze allemaal aan het werken krijg?

EDIT: Inmiddels doen die van Engeland en Italië het allemaal en altijd, alleen Spanje snap ik geen hol van en zou iemand me ook kunnen uitleggen hoe ik die van Frankrijk aan de praat krijg?

Geplaatst
  • Auteur

Ik snap het niet helemaal.

Van de Nederlandse teams doen de creased shirts het altijd.

Bij Italië een paar. In Spanje niet. En in Engeland doen ze het alleen met de Engelse taal. Help! Misschien ligt het eraan wat ik met de config.xml bestandjes heb gedaan. Kan iemand mij uitleggen hoe ik ze allemaal aan het werken krijg?

EDIT: Inmiddels doen die van Engeland en Italië het allemaal en altijd, alleen Spanje snap ik geen hol van en zou iemand me ook kunnen uitleggen hoe ik die van Frankrijk aan de praat krijg?

Geplaatst

Re: Crease Shirts

De oorzaak ligt in de config-bestanden die je noemt, dat is zeker. Meer weet ik er niet over.

Geplaatst

bij mij doen ze het wel.. behalve het bij the gunners en laat dat nu net het team zijn waarmee ik speel

Geplaatst

bij mij doen ze het wel.. behalve het bij the gunners en laat dat nu net het team zijn waarmee ik speel

Vanaf seizoen 2 heb je dat probleem niet meer :)
Geplaatst
  • Auteur

Je kunt het eens bij Botti proberen, die maakt die Shirt packs voor Susie en werkt dus dagelijks met die zooi.

Ik zal het een vragen :)

Geplaatst
  • Auteur

Jups :)

Moet ik dat hier nog neerzetten mods?

Geplaatst

Bron: TheDugout Fora

Botti zei:

Dat heeft helemaal niks met de naam van de map te maken, want dat maakt geen donder uit. Al noem je de map klaasje-met-de-korte-achternaam, dan moet het het nog kunnen doen, zelfde geld voor de bestandsnamen. Er zal ongetwijfeld iets niet kloppen in de config.xml. Bekijk deze even met kladblok en vergelijk die met eentje waarvan het het wel doet.

Rutger zei:

etc.

etc.

De bovenste is het begin van de, wel werkende, premier league. En de onderste het begin van de, niet werkende Franse Ligue 1. Hij verschilt dus wel, moet ik het begin van die van Frankrijk hetzelfde maken als die van de Premier League?

Botti zei:

Die config.xml is goed.

en het bestand ajaccioa.png staat in dezelfde map als deze config.xml?

Staat er nog ergens een andere config.xml die shirts aan de Franse ploegen toewijst? Bijvoorbeeld van een andere kitpack die je had geinstalled? Als je bijvoorbeeld soms wel, soms niet de kits ziet is dit waarschijnlijk het geval.

Anders heb ik nog een suggestie. Verwijder de map met de Franse kits, download het opnieuw en kijk of het dan werkt.

Geplaatst
  • Auteur

Toen downloade ik de shirts van de Ligue 1 opnieuw en toen deed ie het :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]