Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 35,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Waaaaiiiiooo,

Ik zit nu 538 te luisteren, is Edwin Evers, Robert (Jokertje) aan het bellen omdat ze op tour gaan. En er komt een single. Vraagt Edwin, is het op de melodie van Oh Oh Cherso? Zegt die gast, er zit wel een melodie in ja :P

Geplaatst
hahaha _O_

Het wachten tot jokertje barbie in haar sterretje snipert met zijn kleine kaboutertje.

Als matsoe matsoe barbie in haar sterretje snipert met z'n kabouter, dan staat die little prinses mooi voor jokertje.

Geplaatst

'Zou je sokken aandoen als je geen voeten had? Waarom doe je dan een bh aan als je geen tieten hebt'

Stukgaan hahahahahahaha :-D

Geplaatst
'Zou je sokken aandoen als je geen voeten had? Waarom doe je dan een bh aan als je geen tieten hebt'

Matsoe Matsoe :-D _O_

Geplaatst

Die heb ik zo vaak gehoord, maar als die debiel het zegt klinkt het misschien wel grappig ja :)

Geplaatst

Ik blijf het leuk vinden:)

Geplaatst

Hoogtepunt was inderdaad dat wat Matsoe Matsoe zei met sokjes en bhtjes lag toen wel stuk van het lachen, maar voor de rust was het niet echt wat wat minder. hopen dat de droge uitspraken weer beetje terugkomen.

Eigenlijk moeten ze verbieden dat die mensen een meissie mogen nemen nu gaan ze zo kleven en worden ze saaier.

Geplaatst

Whehehe, helemaal stuk op het moment dat Tony die rozenblaadjes op het bed heeft gelegd en dat de commentator zegt: Iedereen zijn eigen aanpak. Waarop je vervolgens Vincent Roos helemaal kapot ziet neuken :D

Geplaatst

Iedereen loopt te mieren hier, ik vind het nog steeds uberdroog :D heb goed gelachen vanavond :P Serieus elke keer dat die Jokertje iets zegt kan je me opvegen. Sowieso als hij in beeld is, genieten

Geplaatst

Haha ik ook weer hoor. Heerlijk verstand op nul en stukgaan. Die Barbie ook: 'Ik hou ook helemaal niet van voetbal. Ik speel liever met andere ballen.' ;e