Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 35,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kijk eens aan:

Bres: Oh Oh Cherso stel randdebielen

De Haagse intellectueel Henk Bres walgt van de Haagse Oh Oh Cherso-crew. "Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen", zegt hij teleurgesteld in het elite-tijdschrift Party.

Bres ergert zich dood aan 'Barbie': "Dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!" Donderdag trok de zesde uitzending van het vakantieprogramma Oh Oh Cherso bijna 1,4 miljoen kijkers.

En dan vooral het dikgedrukte ;)

Geplaatst

Haha intellectueel Henk Bres. :mrgy:

Zag 'm al flink boos worden op Twitter. Ach, over een jaar weet niemand meer wat Oh Oh Cherso is.

Geplaatst
Mag ik een eih van jou?

Wat wil je, je bent zelf een eih. :mrgy:

die was echt geniaal:clap:

en die medische keuring, "haal je toch niet kijk hoe je eruit ziet..."

Geplaatst
Hee..

Doei..

Leuk vriendje ja:cab:;e

Inderdaad, wat een dooie zak is het ook. Ook met dat ontbijt op bed. Bibi heeft al 8x gevragen of Barbie dat gemaakt heeft, komt die clown weer aan: Wie heeft dit gemaakt?

23 November komen alle gasten van Oh Oh Cherso naar een discotheek waar ik nog wel eens heen ga, sowieso dat ik daarheen ga. :mrgy:

Geplaatst
Inderdaad, wat een dooie zak is het ook. Ook met dat ontbijt op bed. Bibi heeft al 8x gevragen of Barbie dat gemaakt heeft, komt die clown weer aan: Wie heeft dit gemaakt?

23 November komen alle gasten van Oh Oh Cherso naar een discotheek waar ik nog wel eens heen ga, sowieso dat ik daarheen ga. :mrgy:

Hehe, probeer Bibi maar te versieren. Sowieso dat ze bij een MU'er beter af is:m:

Geplaatst

Diss! Maar die Bibi, qua uiterlijk echt mooi maar dan houdt het ook op :cab: plus dat ze nog rookt ook.

Geplaatst
Diss! Maar die Bibi, qua uiterlijk echt mooi maar dan houdt het ook op :cab: plus dat ze nog rookt ook.

Hehe, ik zal eens een poging doen. ;c

Hehe, probeer Bibi maar te versieren. Sowieso dat ze bij een MU'er beter af is:m:

Inderdaad. Ze praat echt zo dramatisch als wat. ''Ja maar schatje, ik mis je. Schatje, ik mis je echt heel erg. Nee, het is niet leuk hier schatje. Maar schatje, ik mis je echt. Ik wil naar huis, ik wil je zien.'' Zo'n type hoef ik dus echt niet te hebben he.

Geplaatst
Kijk eens aan:

Bres: Oh Oh Cherso stel randdebielen

De Haagse intellectueel Henk Bres walgt van de Haagse Oh Oh Cherso-crew. "Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen", zegt hij teleurgesteld in het elite-tijdschrift Party.

Bres ergert zich dood aan 'Barbie': "Dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!" Donderdag trok de zesde uitzending van het vakantieprogramma Oh Oh Cherso bijna 1,4 miljoen kijkers.

En dan vooral het dikgedrukte ;)

Dom figuur, die Bres. Elke stad heeft zo zijn gekken, leer ermee leven. Als hij zich te goed voelt dondert hij maar op naar een stuk buitenland, daar zal je wel niet van die lui hebben.

Geplaatst

Matsoe ook weer he; m'n veterstrik diploma ... ja die heb ik niet gehad. :mrgy:

Ben benieuwd ook waarom Barbie zo flipt volgende week

Geplaatst

Mm begint zo langzamerhand behoorlijk in te kakken hoe langer het duurt.

Geplaatst
Mm begint zo langzamerhand behoorlijk in te kakken hoe langer het duurt.

Dat is inderdaad waar, eigenlijk een slechte kopie van Jersey Shore wat met de aflevering meer epic wordt.

Geplaatst

Ik vind het allemaal wel vermakelijk, je moet niet zo serieus gaan praten over dit programma. Entertainment gehalte ligt gewoon erg hoog