Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja dat was ook de enige aflevering die wel leuk was, de rest was echt matig.

@Rene: dat filmpje is hier al tig keer geplaatst :G Daar lijkt Tony ook een stuk magerder :cab:

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 35,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@randy ik zag m toevallig op YouTube en dacht. Hé dat kan ik wel eens even met mu delen. Maar mijn excuses voor het niet doorlezen van dit topic. ;c

Geplaatst

In zybbekulau lopen ze allemaal achter :5

2sB1X_iXIcY&feature=player_embedded

Kunnen we Rinus hiervoor niet opgeven? :cab:

Geplaatst

Het is rood en het gaat terug in de tijd, de bus richting Zybbekeloe. Hoe vaak ik die grap al niet gehoord heb in mijn leven;c

Geplaatst

Als ze een serie zouden maken van alle audities van idioten die zich hier voor op gaan geven krijg je volgens mij echt prachtige televisie.

Geplaatst
Het is rood en het gaat terug in de tijd, de bus richting Zybbekeloe. Hoe vaak ik die grap al niet gehoord heb in mijn leven;c

:mrgy:, die heb ik nog nooit gehoord. Kom er gelukkig dan ook nooit, ik blijf wel in mijn eigen prachtige dorp. Vooral als je gaat boodschappen doen bij de Lidl, dan wordt je echt een levenservaring rijker.

Geplaatst
Gio Diekema is de nieuwe aanwinst in het nieuwe seizoen van Oh Oh Cherso! Gio is 20 jaar, komt uit Utrecht en is homoseksueel. Hij zit inmiddels al op Chersonissos voor opnames. Hij deelt een kamer met Barbie, Bibi en Little Princess.

De moeder van Gio zegt op Facebook: 'Zoals jullie weten heeft Gio meegedaan aan Oh Oh Cherso en ik kan jullie vertellen dat hij mee is naar Chersonissos. Hij zit dus in dat programma en kan zelf niet reageren. Ook heeft hij zijn telefoon moeten inleveren. Hij heeft gisteren vanuit Cherso naar huis gebeld dat het daar waanzinnig was.' Dat belooft dus weer wat.

Matsoe Matsoe gaat dit jaar niet mee, dus het programma wordt het kijken totaal niet waard. :m:

Geplaatst

Misschien is die homo wel grappig, maar denk dat ze het allemaal een beetje te geforceerd grappig willen gaan maken.

Geplaatst

Er is nu ook een nieuwe chick mee.

Wel jammer dat Matsoe Matsoe niet mee gaat maar ik ga het waarschijnlijk toch wel weer kijken...

Geplaatst

Tirol werd op gegeven moment al niks, en als Matsoe Matsoe niet eens meegaat is het al helemaal niet het kijken waard.

Geplaatst
die geen leven hebben. Die Thomas is al uit de kroeg gezet omdat hij leip dronken was. nou wat leuke televisie. :cab:

Smaken verschillen misschien? Beetje kort door de bocht vriend

Geplaatst
die geen leven hebben. Die Thomas is al uit de kroeg gezet omdat hij leip dronken was. nou wat leuke televisie. :cab:

Dan hebben er echt heel veel geen leven. Waarschijnlijk zit je zelf in je zelfgemaakte FM-hol als dit programma op is ofzo.

Geplaatst

Volgende week begint het weer :<

Die 'Haagse buren' lijken me niets. Zijn dus een paar volwassen Hagenezen die in een villa naast die van hun zitten en waar ze veel mee zullen optrekken. Zullen wel een paar idioten zijn die waarschijnlijk nog interessanter gaan lopen doen dan Sniper.