Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die reacties van Kweekvijver zijn toch ook nergens voor nodig? Als je Klijn4 niet mag wil het nog niet zeggen dat je bij elke post hem moet provoceren.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 35,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Gozer wat heb jij in godsnaam? Je was eerst prima user maar je doet beetje vreemd. Ik beledig niemand en je gaat helemaal schelden etc. Als je problemen heb zeg het dan gewoon maar ga dan niet samen met Armand lopen knikkeren.

vriend ik maakte ten eerste alleen maar een grapje maar jij dat mijn sarcasme niet door waarop je er heel dom en serieus op in ging. daarnaast had armand (die ik overigens niet ken) wel degelijk een punt

Okee sorry het kwam negatief over, mijn excuses ik zweer het. En ik het weet niet zo verstandig van me mijn fout.

Geplaatst

Was vandaag idd niet zo'n leuke aflevering, volgende week de laatste begreep ik.

Geplaatst

Heb toch wel weer gelachen hoor :). Voorak toen Jokertje die hamburgers in de pan mikte, geniaal :D.

Geplaatst

Zonde dat volgende week laatste is. Hoop echt op een vette winterserie :P Matsoe Matsoe moet echt terug!!

Geplaatst

Ik snap niet waar iedereen zo over zeikt. Ik heb het idee dat iedereen elkaar maar een beetje napraat puur omdat Matsoe Matsoe weg is. Ik vind het nog steeds goud in ieder geval.

Geplaatst

oh oh cherso ?? wat is dat?

o wacht , een stelletje hersenlozen die kunnen zuipen , dat kan ik ook op de tv:D

maar vraag me nog steeds af , wat is nou de humor voor julie in dit progamma?

Geplaatst

Dat jouw grammatica-regels dat niveau niet echt overstijgt. Nja het is het gehele plaatje, geweldig bedacht format, geweldige casting, de hype die er slim omheen is gebouwd met een teaser vooraf, de simpele maar o zo heerlijke opmerkingen en toch ook wel de herkenbaarheid van die jaren dat ik dit soort vakanties heb mogen meemaken (helaas niet in plat Haags).

Geplaatst

Gelukkig is het maar een mening. Wat een kut programma. Hoop niet dat die winter versie er komt ;c

Geplaatst

Zonde dat ze niet gaan matten, volgende week dan maar:)

Geplaatst
Gelukkig is het maar een mening. Wat een kut programma. Hoop niet dat die winter versie er komt ;c

Jij zou daar natuurlijk ook heel veel last van hebben :S

Laat de winterversie maar komen _O_

Geplaatst

Hoop natuurlijk op een lekker potje boksen als afsluiter van deze geweldige reeks.

Geplaatst

In het begin was die irritant ja maar de laatste 2 of 3 afleveringen vind ik het reuze meevallen.

Geplaatst

Hij heeft volgens mij wel een tik gehad want op z'n rechterwang heeft hij een soort korstje zitten. Althans, zo leek het. Verder niet echt boeiende uitzending. Wel geniaal begin met Joey :D

Geplaatst
In het begin was die irritant ja maar de laatste 2 of 3 afleveringen vind ik het reuze meevallen.

Alleen seks met dat mormel verdient al een blauw oog.

Of moet je zo'n jongen gewoon subsidie geven? Is toch een soort van kansarme meisjes helpen.

Geplaatst
Zal wel met een sisser aflopen allemaal.

Ik denk 't ook, maaaaar:

Inderdaad, al verdient die Sniper wel een paar goede tikken.