Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja je zal maar een van hen zijn en dan terugkijken :mrgy: die gaan janken denk ik.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 35,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ja je zal maar een van hen zijn en dan terugkijken :mrgy: die gaan janken denk ik.

Die moeten zich inderdaad wel heeeeel klote voelen nu. Joey ook zo heel droog: "Wat ik van die meiden vind? Lelijke kk draken." :-D

Die meiden hebben nu wel zelfmoord neigingen denk ik.

Geplaatst

Hoelaat begint het? Dan moet ik ff naar beneden om te kiekn, aangezien kutrtl geld vraagt.

Geplaatst
Hoelaat begint het? Dan moet ik ff naar beneden om te kiekn, aangezien kutrtl geld vraagt.

Je kan zeker tot en met zaterdag gratis op die site kijken hoor.

Geplaatst

Beetje saaie aflevering wat een gezeik met die wijven zeg. Sniper bewijst maar weer is wat voor een achterlijke gladiool hij is.

Geplaatst
Beetje saaie aflevering wat een gezeik met die wijven zeg. Sniper bewijst maar weer is wat voor een achterlijke gladiool hij is.

Idd, die Sniper zo: Ja, ik denk dat ik wel het meeste durf. Die anderen zo: Ja, Sniper is de schijterd :P Hoezo eigen dunk?

Geplaatst

Een gast die ik redelijk ken zat daar in Oostenrijk voor 4 maanden, ook toen hun er waren. Hij is ook paar keer voorbij gekomen in de afleveringen.

Hij zegt dat die Sniper niet eens heel de tijd alcohol drinkt, maar alleen als er een camera in de buurt is interessant gaat doen.

Geplaatst
Het is in België niet meer te bekijken ;e

Ja idd, nu moeten we wachten tot 2be bij aflevering 5 zit;e

Geplaatst
Een gast die ik redelijk ken zat daar in Oostenrijk voor 4 maanden, ook toen hun er waren. Hij is ook paar keer voorbij gekomen in de afleveringen.

Hij zegt dat die Sniper niet eens heel de tijd alcohol drinkt, maar alleen als er een camera in de buurt is interessant gaat doen.

Jongens hier uit de buurt waren daar ook toen ze daar aan het draaien waren. Sterretje was ook saai totdat er camera's op hem gericht waren. Joey moest nog wel de normaalste van het stel zijn.

Producers hadden nog wel gevraagd aan die groep jongens of ze een beetje met die dames wilden flirten voor de camera. Hebben ze niet gedaan omdat ze niet aan zo'n kansloos programma mee wilden werken.

Geplaatst

Jullie klinken nog wel verbaasd, volgens mij weet iedereen dat dit soort programmas gewoon wordt ' uitgeschreven' en niet van: jongens doe een week lang wat jullie willen.

Geplaatst

Sow ja man, wat een haat op tijgertje. Oke, ze is super irritant, zeker met een 'bakkie' op, maar Matsu Matsu reageerde wel para op dat van die trui hoor.:{

Sowieso zijn (bijna) alle programma vooropgezet. Van zo een Echte dames in de jungle (of hoe het ook heet) tot Take Me Out en Cherso/Tirol alles. Gewoon een script met wat open plekken.

http://entertainment.nl.msn.com/home/matsoe-matsoe-vindt-tijgertje-kansloos

Hehe.

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind dr niet verkeerd hoor die Tijger. Maar ze praat wel irritant ja.

En ik vond ook dat Joey een beetje overdreven reageert, het is niet zo dat ze die trui stuk maakt ofzo of in de brand steekt.