Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

-7-

Het verhaal van de voorbereiding....

De voorbereiding. Enorm veel zin heb ik om te beginnen met het echte werk. Competitie, Champions League en natuurlijk de bijbehorende Nationale Cups. Maar voordat alles spelen we een voorbereiding. Een voorbereiding die gedeeltelijk goed is verlopen, maar niet alles liep perfect. Tegen Lask en Colorado kregen we een tegendoelpunt en tegen het nietige Fiorentina werd zelfs thuis verloren. Ook raakte Robin van Persie geblesseerd. 4 Tot 6 weken uitgeschakeld tot gevolg. Hij zal dus het begin van de competitie missen. Geen ramp, maar wel zonde.

v805sk.png

Verder, tijdens de voorbereiding is bijna elke club bezig met transfers. Ook Arsenal, eerste aankoop, wel een dure, maar ook een goede, David de Gea. Eerst gehaald als 2e man achter Almunia en voor de toekomst moet het natuurlijk jarenlang de nummer 1 gaan worden. Ook werd er nog geshopt in Frankrijk. André-Pierre Gignac werd overgenomen van Toulouse FC. Een spits die samen met Robin van Persie mijn toekomstige droom duo moet worden in de spits. Mikaël Silvestre en Fran Mérida werden verkocht. Silvestre naar Lyon en Mérida koos voor Sevilla. Goede keus van beide, want ze zouden niet voorkomen in mijn plannen.

2mouo0i.png

Wijnaldum werd nog eén dag voor het sluiten van de markt voor de breedte gehaald en het is natuurlijk een mooi talent.

Nog even terugkomend op Gignac. Met hem erbij zit ik op 5 spitsen, eigenlijk 6, maar Walcott plaats ik op de rechterkant. We hebben van Persie, Eduardo, Bendtner, Vela en dus Gignac erbij. van Persie en Gignac zullen de belangrijkste wedstrijden spelen. Champions League wedstrijden en bekerwedstrijden zullen voor de andere 3 zijn. Vela kan daarbij ook nog wel achter de spits spelen of Linksmidden. Ook van Persie zou ik nog op een andere positie kwijt kunnen. Wat jullie al op hebben kunnen maken dat ik dus met 2 spitsen wil starten in een 4-4-2 formatie. Volgende keer zal ik mijn selectie en tactiek prijs geven, voordat we echt beginnen in het nieuwe voetbalseizoen!

arsenalbarnetqv0.jpg&t=1

De openingswedstrijd van het seizoen ging eenvoudig gewonnen, alleen raakte jammer genoeg Robin van Persie wel geblesseerd.

Geplaatst
  • Auteur

-8-

arsenal-logo.png&t=1

Voorronde Champions League& Start van de competitie

In de maand augustus wordt de Champions League voorronde gespeeld en de start van de Premier League. In de Champions League moet Arsenal tegen Dinamo Moskou. In de competitie treedt men aan tegen Liverpool uit en thuisduels tegen Blackburn Rovers en Wigan.

Voorronde Champions League:

27xp4i8.png

De eerste ontmoeting met Dinamo leverde een mooie wedstrijd op. Vier minuten voor rust scoorde Nederlander Nacer Barazite de openingstreffer voor Arsenal. Het talent kreeg zijn kans op de vleugel omdat andere vleugelspelers zoals Walcott, Arshavin, Nasri en Rosicky nog niet fit genoeg of geblesseerd waren. Na de rust wist Arsenal meteen de score te verdubbelen. Helaas kreeg het in de 92ste minuut nog de 1-2 om de oren, dit zorgde misschien voor iets meer spanning in de return.

Toch zou er niet veel spanning zijn dat duel. In de 1ste minuut kregen we meteen een penalty die verzilverd werd door de Deen Bendtner. Traoré zorgde in de blessuretijd van de eerste helft voor de 2-0 en Walcott in de blessuretijd van de tweede helft in 3-0.

De Loting:

Groep D:

Arsenal

Shaktar Donetsk

Girondins Bordeaux

FC Kopenhagen

Start van de competitie:

28cjyf7.png

Na een goed begin op Anfield werd de voorsprong niet vastgehouden. De punten dus verdeeld en wat mij betreft terecht en was tevreden over de lastige uitwedstrijd. Andere twee duels werden overtuigend gewonnen en Gignac blijkt meteen van waarde te zijn. Kan hij dit een seizoen lang volhouden?

Geplaatst

Jammer van Liverpool! Leuk dat Barazite al gelijk scoort. veel succes met Arsenal.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]