Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Toen de 1e drie namen naar buiten kwamen was het nog chill, maar nu heb ik het gevoel dat als ik die mensen google dat ik dan nog geen hits krijg.

Geplaatst
Nou daar zijn ze hoor, de tien kandidaten van Wie Is de Mol 2011, afgelopen zomer al opgenomen in El Salvador. Naast de eerder bekendgemaakte Jan Kooijman, Anna Drijver, Horace Cohen en Pepijn Gunneweg gaat het om Art Rooijakkers (foto), Soundos el Ahmadi, Patrick Stoof, Hannah Bervoets, Miryanna van Reeden en Karin de Groot.

De Avro beloofde dat de tien zich gisteren zouden aandienen bij de Televizier-ring en waarachtig: ik heb ze inderdaad over de rode loper zien schuifelen.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik een aantal namen moest googelen om te zien welk koppie er bij hoort. Ik zal niet zeggen welke, maar kan wel melden dat ik Hanna Bervoets ook bij het zien nog niet heb herkend. Waar moeten we haar van kennen?

Wie Is de Mol 2011 is vanaf januari te zien bij de Avro. In kijkcijfers gemeten was het afgelopen seizoen het meest succesvol. Gisteren greep Wie Is de Mol naast de Televizier-ring.

De kandidaten dus:

[spoiler=Jan Kooijman, acteur/presentator]jan_kooijman_danny.jpg

[spoiler=Anna Drijver, actrice]53697.jpg

[spoiler=Pepijn Gunneweg, cabaretier/presentator kinderprogramma's]D%2093.bmp

[spoiler=Horace Cohen, komiek/acteur]9-3-2009-16-24-fridayhorace.jpg

[spoiler=Art Rooijackers, persentator NET5]0711_Rooijakkers.jpg

[spoiler=Soundos el Ahmadi, actrice, stand up comédienne]soundos_el_ahmadi.jpeg

[spoiler=Patrick Stoof, (toneel) acteur/regiseur]object.164.img.php?itemId=22

[spoiler=Hannah Bervoets, schrijfster]foto3-200x300.jpg

[spoiler=Miryanna van Reeden, actrice]dullart.png

[spoiler=Karin de Groot, presentatrice KRO]dronken.jpg

Die schrijfster en die stand-upster ken ik niet. De rest wel (die Patrick Stoof alleen van gezicht trouwens).

Geplaatst

Het wordt wel steeds meer B-garnituur. Maakt voor het programma niet veel uit, maar het is wel opvallend.

Geplaatst

Is inderdaad niet meer dan logisch. Volgens mij wil bijna elke BN'er wel aan dit spel meedoen maar hebben ze simpelweg niet de mogelijkheid hier toe.

Je bent wel even 4/5 weken weg, als het meezit. En als je dan Jan Smit heet en elke dag 3x een optreden hebt is het lastig om dan aan Wie is de Mol mee te doen.

Geplaatst

Ik ken alleen Horace en die Pepijn heb ik wel eens gezien maar voor de rest ken ik niemand.

Geplaatst

Van die Soundos el Ahmadi, Anna Drijver en Hannah Bervoets heb ik echt nog nooit van gehoord. De rest ken ik goed tot vaag. Vind het opzich wel meevallen.

Geplaatst

Miryanna van Reeden. Die ken ik ergens van maar waarvan weet ik niet :S Voor de rest ken ik Jan Kooijman van GTST, Pepijn van de BZT-show :cab, Horace Cohen ken ik gewoon en Anna Drijver heb ik wel eens van gehoord :p

Geplaatst

Ik kende Anna Drijver ook alleen maar van dit nummer

[YOUTUBE]2BJYQKyPkR4[/YOUTUBE]

Geplaatst

Horace Cohen heeft al veraden dat hij niet de Mol is en ook niet gaat winnen. Bij de Coen en Sander show versprak hij zich. Fragment is volgens mij op 3fm.nl te beluisteren.

Geplaatst

moet ie mee oppassen want vorig jaar zeiden ze dat ze een enorme boete kunnen krijgen als ze zich verspreken

maar dan ook echt enorm he

Geplaatst

Maakt tegenwoordig toch geen flikker uit, wie zegt dattie niet liegt? :P

Geplaatst

mijne is die cabaretier, pepijn

wel zon beetje het grootste bazen programma ooit idd _O_