Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Art is mijn mol. Jan zat volgens mij ook op hem en deed alles op hem tijdens de quiz.

² mijne ook.

GERECHTIGHEID trouwens. Vissenkop eruit, nu nog die demente en die Marokkaan.

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik wil even 1 ding zeggen:

Soundos ;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e x 234987

Geplaatst

Ik ben een beetje bang dat zij de mol is en daarom ook gewoon blijft tot het einde.

Maar toch blijft mijn echte verdenking bij Anna, alleen nog geen echte reden daarvoor.

Geplaatst
GERECHTIGHEID trouwens. Vissenkop eruit, nu nog die demente en die Marokkaan.

+1. Die Soundos en Karin der uit. Dan begint het pas echt leuk te worden. Hele tijd die kut reacties en kut koppen op tv. Dat vindt mijn tv niet zo fijn denk ik.

Geplaatst

Waarom zei Horace nou ook ''trust nobody'' op het eind :cab: Mooi dat Hanna eruit ligt, nu Karin en Soundos nog.

Geplaatst

Viel me op dat bij groepsfoto aan begin van uitzending Pepijn z'n vinger uitstak terwijl hij met de rest van z'n hand gewoon een vuist had... Moet die foto toch is een keer terugvinden:P

Ik let sinds een stuk of 4/5 seizoenen terug ofzo altijd op de handen van de mensen bij de groepsfoto aangezien er toen een keer een hele hint achter zat ofzo ;e;e

Geplaatst
Waarom zei Horace nou ook ''trust nobody'' op het eind :cab: Mooi dat Hanna eruit ligt, nu Karin en Soundos nog.

Dat zeggen ze ook altijd als het programma begint. Maaaar wist Horace van te voren al hoe het liedje enzo van het begin van het programma eruit kwamen te zien ofzo?

Geplaatst
Viel me op dat bij groepsfoto aan begin van uitzending Pepijn z'n vinger uitstak terwijl hij met de rest van z'n hand gewoon een vuist had... Moet die foto toch is een keer terugvinden:P

Ik let sinds een stuk of 4/5 seizoenen terug ofzo altijd op de handen van de mensen bij de groepsfoto aangezien er toen een keer een hele hint achter zat ofzo ;e;e

Als het goed is, maakte hij een soort M met z'n handen. Beide wijsvingers uitgestoken en vuisten over elkaar.

Geplaatst
Dat zeggen ze ook altijd als het programma begint. Maaaar wist Horace van te voren al hoe het liedje enzo van het begin van het programma eruit kwamen te zien ofzo?

Daarom juist. Dat laatste weet ik niet maar het is wel opvallend.

Geplaatst

Verdenking

Week 1:

1. Hannah

2. Art

3. Anna

Week 2:

1. Art

2. Horrace

3. Hannah

Edit: Over die poll he, laat alle namen van de mensen die eruit zijn ook gewoon staan dan. Is vaker voorgekomen dat mensen terugkomen.

Geplaatst

Ze zullen Horace waarschijnlijk geciteerd hebben.

Geplaatst

Als je logisch nadenkt kunnen ze dat er later gewoon in hebben verwerkt, aangezien de opnames allang zijn geweest. ;)

Geplaatst
Als je logisch nadenkt kunnen ze dat er later gewoon in hebben verwerkt, aangezien de opnames allang zijn geweest. ;)

Maar waarom nemen ze dan een tekst van hem...

Geplaatst

Alsjeblieft niet zeg, dat zou ze er tot het eind inzitten. :cab: Ik heb geen idee waarom, maar ik denk dat Jan de mol is.

Geplaatst

Ik vind dat jullie veel te ver denken ;c Maar ik kijk pas voor het 1e seizoen, dus misschien ligt het daar aan ;c

Geplaatst
Ja, dat bedoelde ik, Tijn. Lijkt net alsof hij een M maakt.

Ja idd, had de aflevering nog niet gezien wat ie probeerde te maken met z'n vinger, alleen dat ie een m uitstak. Maar net ff uitzendinggemist gekeken en toen bleek dat jij idd gelijk had :clap: