Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jan gaat echt goed als ie echt maar op 1 persoon heeft gestemd. Normaal gesproken wint ie de show dan lijkt me.

Pepijn en Miryanna zijn mijn hoofdverdachten. Was blij dat Hannah eruit is, nu nog Soundos.

Als Jan op iemand alleeen is gegaan dan is het op Art. Ik verdenk Art wel heel erg met een paar rare acties, maar ik kan niet geloven dat iemand nu al alleen op iemand gokt.

Geplaatst

Gister om half 8 in slaap gevallen en pas om 21 uur weer wakker geworden. Dat wordt dus vanmiddag terugkijken op uitzendinggemist. :(

Geplaatst

Het lijkt me wel een leuke serie om te volgen, maar ik train altijd op donderdagavond en heb geen zin om alles terug te kijken via uitzending gemist. Weet eigenlijk niet waarom, heb Expeditie Robinson ook via internet gevolgd :cab:

Geplaatst

Ik denk dat het Art is. Eén van me redenen is dat deze serie veel met kunst te maken heeft (fotolijst, dat gebouw). Art vertalen naar het Nederlands = kunst.

Geplaatst

Als dat zo is, dan zouden ze het niet in de uitzending zeggen. Dan zouden ze het heel sneaky in beeld brengen ofzo. In ieder geval, zo denk ik er over.

Geplaatst

Jan deed het trouwens wel slim, met zo'n hooibaal voor zich naar de kluis lopen :D.

Mijn verdachten:

- Art

- Horace

Horace is trouwens best dom om een joker weg te geven, kan goud waard zijn in zo'n programma. Of hij is gewoon de mol, die heeft geen jokers nodig ;c.

Geplaatst
Als Jan op iemand alleeen is gegaan dan is het op Art. Ik verdenk Art wel heel erg met een paar rare acties, maar ik kan niet geloven dat iemand nu al alleen op iemand gokt.

Ik denk dat het Art is. Eén van me redenen is dat deze serie veel met kunst te maken heeft (fotolijst, dat gebouw). Art vertalen naar het Nederlands = kunst.

Jan deed het trouwens wel slim, met zo'n hooibaal voor zich naar de kluis lopen :D.

Mijn verdachten:

- Art

- Horace

Horace is trouwens best dom om een joker weg te geven, kan goud waard zijn in zo'n programma. Of hij is gewoon de mol, die heeft geen jokers nodig ;c.

Als het Art zou zijn dan zou het zo obvious zijn. Met zijn t-shirt gisteren 'don't believe everything you think'.

Ik houd eerder rekening met een redelijk vroege exit dan dat hij de mol is. Ligt er gewoon te dik bovenop.

Geplaatst

Hehe, ik zei vlak daarvoor nog; waarom lopen ze niet meet die hooibalen voor zich?

Geplaatst
Hehe, ik zei vlak daarvoor nog; waarom lopen ze niet meet die hooibalen voor zich?

volgens mij dacht iedereen dat gewoon die zat te kijken

Geplaatst

Maar volgens Pepijn fluisterde Hannah dat zij op hem zat, dat zou betekenen dat hij het niet is! Ik heb nog 7 kandidaat-mollen voor mezelf,

Jan had als mol nooit de hooibaal gepakt

Hannah is duidelijk!

Pepijn op basis van dat gefluister!

Geplaatst

of ze heeft gewoon de vragen over hem niet goed beantwoord. al die dingen moet je maar onthouden he, alle volgordes enzo, ook niet makkelijk

Geplaatst
of ze heeft gewoon de vragen over hem niet goed beantwoord. al die dingen moet je maar onthouden he, alle volgordes enzo, ook niet makkelijk

Dat zou dan heel slecht zijn, want er waren mensen die spreiden over 4 personen.

Geplaatst

Die jokers die Horace had gepakt waren volgens mij alleen geldig voor aflevering 2. Dus heeft hij gewoon die andere 3 jokers ingezet. En aangezien nog bijna niemand weet wie de mol is, was de kans klein dat hij eruit zou gaan met die 3 ingezette jokers

Geplaatst

Zegen voor het programma dat Hanna eruit is trouwens. En ik verdenk voorlopig ook Art. Heel dominant aanwezig, slimme kerel, maar doet echt niet alles goed. Bovendien denk ik dat Jan op Art zit en die lijkt goed op weg.

Geplaatst

Wat een heerlijke uitzending zeg :<

Wel veel potentiele mollen nu ineens, maar Patrick blijft mijn nummer een.

Horace met zijn 'trust nobody' die ook over de groepsfoto heen was gemonteerd vond ik érg opvallend. Vraag me af waarom ze zoiets doen. Anna die als eerste mocht en in de eerste twee uitzendingen zien we vaak het getal 1 of de quote 'ten eerste'.

En dan nog leuk bedacht op het WIDM?-forum. De namen van de afleveringen zijn tot dusver 'Kleur bekennen' en 'A-nogwat'. Dat maakt dus K-A (-R-I-N-D-E-M-O-L), maar dat hangt dus van aflevering drie af.

Voor bijna iedereen is wel wat te zeggen..

Nog een leuke theorie van datzelfde forum:

Zit sinds deze aflevering helemaal op Pepijn : in aflevering 1 was tot 2x toe het cijfer 33 te zien, in aflevering 2 zag je op het shirt van één van de mannen in het levende schilderij duidelijk 34 op zijn shirt.

Pepijn is geboren in 1976 en was dus in aflevering 1 33 jaar, en werd in aflevering 2 34.

Geplaatst
  • Auteur

Ik moet zeggen dat ik de opdrachten van dit jaar ook veel leuker vind, alleen jammer dat er 3 (nu 2 :banana:) kut kandidaten in zitten.

Geplaatst

Mijn theorie is dat die gozer niet kan tellen.

Zit sinds deze aflevering helemaal op Pepijn : in aflevering 1 was tot 2x toe het cijfer 33 te zien, in aflevering 2 zag je op het shirt van één van de mannen in het levende schilderij duidelijk 34 op zijn shirt.

Pepijn is geboren in 1976 en was dus in aflevering 1 33 jaar, en werd in aflevering 2 34.

Mijn theorie is dat die gozer zijn telraam moet gebruiken, want volgens mij was aflevering 1niet in 2009.

Geplaatst

Als jij 25 mei jarig bent, en je bent in 1976 geboren en het is 2010. Dan ben je 24 mei ook nog 33 jaar he.

Stel hij is 25 mei jarig, en aflevering 1 was op 24 mei 2010. ;)