Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hij was 18 mei 2010 34 geworden, maar dan zouden de hints wel heel ver gezocht worden. Dan moeten we ook al rekening gaan houden met de datum waarop de opnames waren.

Geplaatst

Ik denk ook niet dat het een verwijzing is naar het feit dat Pepijn de mol is, hij is wel leuk gevonden.

Geplaatst

Doe Karin er gelijk uit a.u.b. Irritant kutwijf. :cab: Ik denk na deze aflevering dat Anna de mol wel 'ns zou kunnen zijn. Bij het verkennen van de locatie viel het radiocontact opeens weg waardoor de rest niets meekreeg. Kan ook toeval geweest zijn.

En Art is ook opvallend bezig.

Geplaatst

Het weg laten vallen van de verbinding is echt een van de slechtste moltactieken, echt iedereen doet het en ieder jaar weer ;e

Geplaatst

Jep en dat werd zooooooooooo opvallend in beeld gebracht, hints van de mol brengen ze nooit zo opvallend in beeld.

Geplaatst

Ja vond het wel opvallend dat niemand Anna er op aansprak waarom ze in een keer niet meer te horen was...

Geplaatst

Alsjeblieft schiet die buitenlander neer. Ze word met de dag vervelender

Geplaatst

Mag je dat kaartje niet gewoon voor de camera houden?

Edit: Oja slim om te roepen dat iemand de mol is.;e Het is een spel joh.

Geplaatst
Alsjeblieft schiet die buitenlander neer. Ze word met de dag vervelender

Idd, maar die Karin is nog erger.

Geplaatst

Nog minstens twee weken tegen Karin of Soundos aankijken, of nog erger, tegen alle twee. Echt balen dat Horace die test niet snel genoeg maakte, anders lag Karin er gewoon uit. :(

Geplaatst

Jammer dat Horace eruit is :( Verdacht hem ook wel. Had liever gezien dat die vreselijke Karin eruit zou gaan.

Geplaatst

Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Maar ik houd Anna als goede 2e en ben ook nog steeds bang dat Soundos het is, puur omdat iemand die zo dom is toch wel weg had moeten zijn.

Geplaatst
Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Als Karin helemaal op Horaca zat, is het wel raar dat zij er niet uit gaat, tenzij ze de mol is natuurlijk. Komt er nog bij dat ze zich sowieso wel dom gedraagt. Al vertrouw ik Art en Sounos ook niet.

Geplaatst

Horace :S. Uit Karin de mol of Patrick. Patrick doet wel heel leuk allemaal mij ook hij heeft verdachte streken.

Jammer dat je nog voor de uitslag al weet wie eruit gaat. die persoon hoor je via de voice over niet praten over zijn verdachten, en de muziek bij zijn executie moment is anders.. Beetje jammer..

Geplaatst
  • Auteur
Damn Horace. Hopen dat hij nog terugkomt...

Waarom denken mensen dit altijd, dit gebeurd bijna nooit :cab:

Ik ga echt janken als Karin of Soundos het is.

Geplaatst

Wel opvallend dat de opdrachten weer over kunst gingen, --> Art

+ hij is zó aanwezig dat het ook zijn manier van mollen kan zijn.

Geplaatst
Waarom denken mensen dit altijd, dit gebeurd bijna nooit :cab:

Ik ga echt janken als Karin of Soundos het is.

Ik zeg toch niet dat ik denk dat hij terugkomt? Alleen hoop ik erop. Is heel iets anders volgens mij?!:thumb:

Geplaatst

Soundos is de mol, zo'n dom iemand kan nooit 3 rondes doorgaan. Ik was tijdens die kameropdrachten wel gefixeerd op haar voorgevel hehe.

Geplaatst
Soundos is de mol, zo'n dom iemand kan nooit 3 rondes doorgaan. Ik was tijdens die kameropdrachten wel gefixeerd op haar voorgevel hehe.

Was ik dus niet de enige.:huhu: