Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mij viel het ook al op haha. Ik dacht echt dat Horace het was maar dus niet. Heb nu ook niet echt een idee.

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik dacht echt dat Horace het was maar dus niet. Heb nu ook niet echt een idee.

²

Geplaatst

Ik denk dat het Patrick is; Die er vorige week uitging muntte het op Pepijn, die was het niet, want zij ging eruit. Patrick stemt ook op hem en gaat wel door+ Hij doet een beetje heel erg verdacht.

Geplaatst

Patrick & Karin is mijn gevoel.. Karin omdat ze altijd overdreven reageert op alles... Patrick omdat hij hele vieze streken doet...

Geplaatst

Ik zat op Horace of Pepijn aan het begin, nu weet ik het allemaal niet meer.

Geplaatst

Ik blijf eigenlijk op Pepijn zitten, ondanks dat eruit gaan van dat vrouwke dat op hem leek te zitten. Maar is wel lastig om een favoriete 'mol' te hebben op deze manier. Meerdere kandidaten spelen het echt niet handig. Daarmee spelen ze de mol in de kaart. Art speelt het spel echt, zou ook kunnen...

Geplaatst

Goorlap. ;)

Je weet toch. Nigel is van alle markten thuis. Haha.

Ik denk al vanaf het begin dat art het is. En gezien het feit dat jan dat ook denkt blijf ik daar nog wel even op.

Geplaatst

Toffe aflevering weer. Jammer dat Horace eruit is, toffe kandidaat.

Mag toch hopen dat Karin niet de mol is, wat een drama zeg. Art idem dito.

Maar ik blijf op Patrick, sinds aflevering 1 ;c Nog geen echt uitgekiende theorieën, maar veel kleine dingetjes die er op zouden kunnen wijzen.

Geplaatst

Misschien ver gezocht maar:

De mol twitterde: Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen.

Tijdens het toneel spel viel er niemand op als hoofdrolspeler maar na de mol kwam er een film met in de hoofdrol: Anna Drijver...

Geplaatst

Ik zit nog steeds op Art, ook al speelt hij het wel héél opvallend

Geplaatst

Had de vorige week zo'n test gemaakt via de site en had ingezet op Art maar ik kreeg vandaag een rood scherm.. Heb nu maar eens op Anna ingezet na Gunner zijn tip

Geplaatst

Karin. :@ Wat is zij irritant zeg. Volgens mij is Karin gewoon de mol. Heel veel fouten gemaakt, helemaal nergens goed in, meegaan in domme beslissingen en te snel conclusies trekken. Art is een tweede optie.

Jammer dat Horace er zo vroeg al uitvliegt trouwens.

Geplaatst
Karin is de mol. Soms hele duidelijke domme dingen, maar ze gaat ook heel makkelijk mee met foute beslissingen in de groep en bij die tekening zei ze al meteen: nee is uit 2008.

Daarnaast kwam zo ook heel onovertuigend over toen ze zei dat ze echt dacht dat Horace de mol was.

Maar ik houd Anna als goede 2e en ben ook nog steeds bang dat Soundos het is, puur omdat iemand die zo dom is toch wel weg had moeten zijn.

Soundos is de mol, zo'n dom iemand kan nooit 3 rondes doorgaan. Ik was tijdens die kameropdrachten wel gefixeerd op haar voorgevel hehe.

Dat wijf met die dikke reet vorig jaar (Sanne volgens mij) was ook zo dom en die haalde ook de finale.

Ik denk vanaf aflevering 2 Art of Anna.

Geplaatst

Art is imo te nadrukkelijk aan het mollen. Zou me helemaal verbazen als fangirl Soundous het is. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe enthousiast zij is.

Geplaatst
Misschien ver gezocht maar:

De mol twitterde: Toneel spelen voor een enorm publiek. En wie heeft de hoofdrol? Ik, de Mol. Zie me zometeen.

Tijdens het toneel spel viel er niemand op als hoofdrolspeler maar na de mol kwam er een film/serie met in de hoofdrol: Anna Drijver...

Om nog even op mezelf terug te komen:

Bij Pauw en Witteman wat gister volgde op die film/serie zat Anna Drijver naast John de Mol.

Geplaatst

Denk toch niet dat ze zo ver gaan met het betrekken van andere programma's bij De Mol. Bovendien vind ik het eigenlijk té opvallend

Geplaatst

Bovendien weet niemand we De Mol is behalve iedereen die heeft meegewerkt aan het programma.. Zit tevens op Pepijn.

Geplaatst
Bovendien weet niemand we De Mol is behalve iedereen die heeft meegewerkt aan het programma.. Zit tevens op Pepijn.

Ook niet, alleen Jan-Pieter, de producent en de mol weten het. De deelnemers horen het pas later in het kasteel;:checkit: