Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Die lach van Karin, zei me genoeg. Ze stond al bij mijn top 3. En ze stijgt naar 1...

Telefoon opdracht liep niet lekker en bij het laatste spel kan je dus nooit zo zeker zijn van je mol dat je zo'n grijns op je gezicht krijgt.

Geplaatst

Soundos is nu mijn mol.

De aflevering van vanavond heette 'lot in eigen handen'

En soundos trok haar eigen lot. Dat moge duidelijk zijn!!!

Geplaatst

b547wm.png

Deze foto zag je aan het eind van de aflevering van vandaag. De eerste afvallers staan opvallend genoeg allen rechts. Patrick is de volgende in dat rijtje, hij zat, hoe toevallig, bij de 3 die hun scherm niet te zien kregen. Waar dus waarschijnlijk het rode scherm zat. Pepijn staat in dit geval helemaal links, zou dus de mol kunnen zijn. Art staat helemaal vooraan, zou dus ook kunnen dat hij het is, dat iedereen achter hem weg gaat.:)

Misschien wat vergezocht, maarja, viel me op.;c

Geplaatst

Zit op Pepijn of Art, maar Art maakt overduidelijke mol streken wat alles van 3 wordt 4 etc..

Geplaatst
  • Auteur

Ohja, en waarom komt zij dan met executie uit het niets ;e? Was totaal geen reden toe.

Ook regisseert ze de volgende opdracht, een echte mol idd.

Pepijn is het gewoon. Art doet alles veel te duidelijk.

Geplaatst

Die foto is in het begin gemaakt dus als het klopt wat jij zegt zou alles doorgestoken kaart zijn.

Geplaatst

Ja want anders zou Anna ook op de 'voorgrond' staan... Het zou me niks verbazen als het uitkomt, want ik heb Pepijn,Art & Patrick nog op mijn lijstje staan waarvan Art het minst..

Trouwens raar dat niemand vrouwen verdenkt, zou dit komen doordat wanneer een 'man' iets niet durft(bv die oversteek over dat ravijn) dat het gelijk een 'mietje/mol' is en bij een vrouw het 'normaal' is? Ik heb ook geen moment gehad dat ik een vrouw verdacht... Misschien moet ik dat maar wel doen of wat minder serieus kijken XD

Geplaatst

Volgens mij vinden velen hier Soundos toch best verdacht, tenzij je haar natuurlijk geen vrouw vindt...

Geplaatst

Haha ja ik ging even van mijn eigen 'ideeën' uit & aangezien ze vandaag toch flink wat geld in het potje heeft gebracht, verdacht ik haar iig niet (meer)... Maarja je hebt gelijk ik las er wss overheen mijn excuses:)

EDIT: Ok misschien heel ver gezocht maar kan er hier iemand Chinese tekens ontcijferen?

Wat staat er op dat t-shirt van Art? & die 2 duimen wijzen naar zichzelf... & hij staat centraal & hij is 1 van mijn verdachten al met al nu mijn 'hoofdgedachte'

& zoals een vriend van mij net vertelde:

de duimen van Art wijzen naar hem zelf

de mol moet altijd op foto's een gebaar doen he

moet je op letten

is grappig

Geplaatst

En volgens mij ben ik hier ook de enige die Karin verdenkt. Deze aflevering misschien iets minder, aangezien er ook een aantal andere verdachten op mijn lijstje staan. Maar ik blijf gewoon op Karin.

Geplaatst

Soundos is een naïeve kandidaat die - hoe verrassend - autistisch is, anders kom je nooit ineens met 'executie'. Maar ja, niets is wat het lijkt.

Toch maar vol op Patrick vanaf nu.

Geplaatst

Anna is te voordehand liggend, Karin is gewoon super dom! Soundos is zwaar onder de indruk dat ze uberhaupt mee mag doen met WIDM! Dus die zal nooit de spanning de baas zijn!

Geplaatst
Anna is te voordehand liggend, Karin is gewoon super dom! Soundos is zwaar onder de indruk dat ze uberhaupt mee mag doen met WIDM! Dus die zal nooit de spanning de baas zijn!

Deze 2 dingen kunnen uiteraard ook gewoon worden gespeeld.

Geplaatst

Zit op Patrick en Pepijn,

Art en Karin mogen wat mij betreft gelijk vertrekken. Irritant volk, bah.

Geplaatst
En volgens mij ben ik hier ook de enige die Karin verdenkt. Deze aflevering misschien iets minder, aangezien er ook een aantal andere verdachten op mijn lijstje staan. Maar ik blijf gewoon op Karin.

Nee hoor ik denk ook Karin.

Geplaatst

Deze 2 dingen kunnen uiteraard ook gewoon worden gespeeld.

Ik ben vandaag voor het eerst in de war gebracht.

Ik dacht eerst ook ze is te veel fan enzo. Maar door de titel van deze aflevering zet ik nu in op art en soundos

Geplaatst

Soundos is toch presentator zag haar laatst bij Op zoek naar Zorro. Soundos kan het niet zijn want de manier van onder de indruk zijn van alles is al is gebruikt als Mol.

Geplaatst

Naja, dat wil niks zeggen hoor. Denk dat het nog steeds kan. ALs ze zo fan is kan ze het afgekeken hebben en hopen op mensen die denken als jij ;)

Geplaatst

Ik zit al vanaf het begin op Soundos, en sinds gister is alleen maar duidelijk geworden, waarom zij het is.