Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

denk echt steeds minder dat het art is en meer dat eht soundos is.

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Patrick en Soundos zijn nu mijn voornaamste kandidaten voor de mol. Anna heeft teveel geld binnen gehaald eigenlijk. Ook hebben ze expres dat stukje erin ge-edit dat Pepijn zegt dat Anna niet de mol kan zijn, en daarna vloog ie eruit. Daarmee proberen ze de kijker op een ander pad te zetten.
Hebben ze dat ooit ook niet in seizoen 8 gedaan, toen meerdere kandidaten zeiden dat Dennis Weening no way de mol kon zijn?
Geplaatst
  • Auteur

Art? -> Te opvallend, Jan verdacht hem en is thuis

Anna? -> Brengt het meeste geld op

Karin? -> Eerste aflevering al 3000 opgebracht

Soundos? -> Redelijk veel geld, is autistisch, riep uit het niets executie zonder reden. Een mol zou zoiets nooit doen.

Patrick? -> Denk het

1. Patrick 2. Soundos, rest kán het niet zijn. Naja, kan natuurlijk wel, maar dan hebben ze het sowieso heel slecht gedaan.

Geplaatst

hoezo zou art het niet kunnen zijn. hij kan ook expres zo opvallend doen zodat anderen dat als argument gaan gebruiken dat ie juist NIET de mol is

Geplaatst

Laatste chille kandidaat er nu ookal uit. Waarom doen Karin en Soendoss uberhaupt mee aan dit programma? Ze durven niks, en met die opdracht van die kisten deden ze beide totaal niets...

Geplaatst

Karin geeft bij iedereen een knikje of schudt met haar hoofd, behalve die keer dat Pepijn de drie jokers voorgehouden krijgt, wat een gemene streek :P

Geplaatst
Hebben ze dat ooit ook niet in seizoen 8 gedaan, toen meerdere kandidaten zeiden dat Dennis Weening no way de mol kon zijn?

Heimwee, naar dat seizoen zeg. Dennis was toen echt zo geniaal bezig, toevallig 2 week geleden die finale nog een teruggekeken. _O_

Geplaatst

Ik denk dat Art de mol is. Door opvallend te ''mollen'' bij opdrachten en domme dingen te schreeuwen denken de overige kandidaten dat het gespeeld is en daar maakt hij als de echte mol goed gebruik van. Reverse-reverse psychology ofzo.

Geplaatst
  • Auteur
Heimwee, naar dat seizoen zeg. Dennis was toen echt zo geniaal bezig, toevallig 2 week geleden die finale nog een teruggekeken. _O_

Ik vorige week nog :oops:

Geplaatst

Dennis was echt dé beste mol ooit. Wat een held was het toch _O_!

Geplaatst

Nou ik ben benieuwd naar vanavond. Pepijn was al vanaf het begin mijn mol, ook door die 'tekens' elke keer bij de foto aan het begin van de uitzending. Ben benieuwd hoe hij dat kan verklaren:p Ook vond ik hem perfect mollen, niet te opvallend enzo...

Nou weer op zoek naar een andere potentiële mol ;e

Zal vanavond toch weer anders kijken

Geplaatst

Ja neig toch richting Patrick en Karin. Anna en Art zie ik totaal niet als mol. Art doet het veel te opvallend, wilt te graag dat andere denken dat hij de mol is. Anna haalt toch veel geld binnen. En Soundos, tja... kan het natuurlijk ook zijn ;e

Geplaatst

Anna is het niet. Meer dan duidelijk, haar inzet + het geld dat ze heeft binnengebracht bevestigt dat voor mij.

Geplaatst

Frankenrijk :-D Dat is gewoon te slecht, kan bijna de mol niet zijn :cab:

Anna eruit :cry: Een finale met Soundos en Karin gaat het dus waarschijnlijk worden ;e Omfg, slechtste WIDM evarrr.

Geplaatst

Balen! Anna, eruit. Dat is wel erg jammer, was wel prettig om te zien :)

Art en Karin er nog in, ik ben er nog niet uit wie. Karin ligt voor bij mij, maar toch..

En als het die Soundos maar niet is! Zo dom mens vind ik dat!

Geplaatst

Ik ga nog altijd voor Karin. Altijd hele kleine dingen fout doen, waardoor het niet echt opvalt. Daarbij heeft ze bij die code teveel bedacht, waardoor de tijd natuurlijk voorbijgaat en ook bij het geld vinden in de tweede opdracht heeft ze niks gedaan.

Geplaatst

Ik roep al welen dat soundos de mol is. En durf er zelfs wel om te wedden maar niet met jullie;)

Geplaatst

Jammer dat Anne eruit is. Ik ga voor Soundos of Patrick nu. Art en Karin mollen te overduidelijk.

Leuke opdrachten weer, maar sinds Horace, Jan en Pepijn eruit zijn (en nu ook Anne) is toch wel groot gedeelte van de lol er af.

Geplaatst
Jammer dat Anne eruit is. Ik ga voor Soundos of Patrick nu. Art en Karin mollen te overduidelijk.

Leuke opdrachten weer, maar sinds Horace, Jan en Pepijn eruit zijn (en nu ook Anne) is toch wel groot gedeelte van de lol er af.

Helemaal mee eens(Y)

Karin Soundos en Patrick zijn nou niet echt de leukste kandidaten