Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Maar hij klopt wel. Volgende week krijg je bij de test te zien welke vraag de personen in vullen en bij een van hun. Ik denk Karin. Krijg je vraag 9 te zien. Die gaat er uit.

Oohw en een aanwijzing naar de mol SO12.

Geplaatst

Ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer vind. Vroeger was het echt het doel van de kandidaten om zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen. Tegenwoordig loopt iedereen alleen maar zichzelf verdacht te maken en is de opdracht van ondergeschikt belang. Vorige week Pepijn eruit, nu Anna, dat waren eigenlijk de enige twee die echt hun best deden. Ik voorspel nog twee zaadafleveringen.

Geplaatst

Klopt Soundos en Karin verpesten het echt voor mij qua zin. Ik begon met kijken vanaf 2011 toen was het lachen. Vanaf vorig jaar vindt ik de kanidate ook veel minder leuk.

Geplaatst

Denk nog steeds Patrick, al sinds aflevering 2 dus daar blijf ik bij. Verder opvallend hoe Karin en Soundos er nog in zitten. Ze ogen altijd wat dommig en meestal blijven dat soort kandidaten er nooit zo lang in dacht ik, of een van hun is de mol natuurlijk maar dan houd je er nog één over die toch wel de goede kant opzit.

Geplaatst

Anna :( Met stip de beste kandidaat die ik ooit gezien heb. Toppertje :)! Ik ben benieuwd wie nu de mol is want ik heb echt geen flauw idee meer.

Geplaatst

What the fuck was dat met Frankenrijk bij Karin? :D Zo dom. Jammer dat Anna is afgevallen, ikzelf denk nog steeds aan Art.

Geplaatst

Balen, Anna eruit :( zij zag er wel fijn uit bij de uitslag :D

Patrick blijft nog steeds mijn nr 1, ondanks dat alle theorieen op internet wijzen naar Soundos.

Geplaatst
  • Auteur
Maar hij klopt wel. Volgende week krijg je bij de test te zien welke vraag de personen in vullen en bij een van hun. Ik denk Karin. Krijg je vraag 9 te zien. Die gaat er uit.

Oohw en een aanwijzing naar de mol SO12.

Jup vond ik ook wel een leuke. SO un dos. Ik hoop echt dat zij het niet is.

Geplaatst
Jup vond ik ook wel een leuke. SO un dos. Ik hoop echt dat zij het niet is.

Maar er waren ook Grøø7 (Karin de Groot), P@3k (P-a-tri-k) en Ar7 (Art)

Geplaatst

Ja daar kwam ik dus later ook achter.

Geloof mij donderdagavond valt de persoon af waarbij je vraag 9 in beeld te zien krijgt ;)

Geplaatst

Patrick, 1e finalist:)

Zou trouwens wel een mollenstreek kunnen zijn. Als hij zelf de mol is, heeft hij gewoon de opdracht verziekt. Maar dat weet je natuurlijk niet.

Btw; met die hoog in de bomen. Is een aap, vertaald in het Spaans > Mono. Patrick was in zijn eentje.

Zelf gevonden, maar kan vergezocht zijn.

Geplaatst

Geweldige actie van Patrick, hij flipte helemaal :-D

Geplaatst

Voor mij ook. Al dacht ik toen ik die vragen zag, dat is voor een toekomstige opdracht..

Karin hield zich beetje op de achtergrond. Art was vandaag opvallend, zowel mollend als niet mollend.

Geplaatst

Ik heb volgens mij nog nooit zo erg getwijfeld aan mijn mol als met dit jaar. Had eerst Karin, maar neig nu toch ontzettend naar Patrick.

Geplaatst
aflevering 1&2:

Niemand maakt testvraag 1-niemand gaat er in de 1e aflevering uit

Hanna: je krijgt testvraag 2 te zien- ze ging er in de 2e aflevering uit

Horace: je krijgt testvraag 3 te zien- hij ging er in de 3e aflevering uit

Miyanna: je krijgt testvraag 4 te zien-ze ging er in de 4e aflevering uit

Jan: je krijgt testvraag 5 te zien- hij ging er in de 5e aflevering uit

Niemand maakt testvraag 6- in de 6e aflevering gaat er niemand uit

Pepijn: je krijgt testvraag 7 te zien- hij gaat er in de 7e aflvering uit

Anna: je krijgt testvraag 8 te zien- ze gaat er in aflevering uit

Niemand maakt testvraag 9- In aflevering 9 gaat er niemand uit

Karin: je krijgt testvraag 10 te zien- in aflevering 10 gaat Karin eruit

Patrick, Art & Soundos maken vraag 11: zij zitten dus in de finale!!

Van het WIDM forum. Theorie is vandaag opnieuw bevestigd.

Geplaatst

Theorie is bijna juist. Laatste regel klopt niet:

Patrick & Soundos maken vraag 20: Wie is de mol? Een van de twee is de mol, de ander de winnaar.

Art beantwoordde vraag 11 en is daarmee de afvaller in aflevering 11 en verliest de finale dus.

Ik verwacht eigenlijk dat volgende aflevering al snel een van de vier afvalt en dat er op het einde gewoon weer een executie is en dat de winnaar bekend gemaakt wordt, en de mol pas een week later (zoals altijd is dat tijdens een compilatie). Ook dan is pas de verliezer bekend, vandaar dat Art pas in aflevering 11 echt afvalt.

Geplaatst

Ik denk nog steeds dat Soundos de mol is, al was ze bij het vragen beantwoorden goed bezig, in tegenstelling tot Art, maar dat ligt er echt gewoon té dik op vind ik.

Geplaatst
Theorie is bijna juist. Laatste regel klopt niet:

Patrick & Soundos maken vraag 20: Wie is de mol? Een van de twee is de mol, de ander de winnaar.

Art beantwoordde vraag 11 en is daarmee de afvaller in aflevering 11 en verliest de finale dus.

Ik verwacht eigenlijk dat volgende aflevering al snel een van de vier afvalt en dat er op het einde gewoon weer een executie is en dat de winnaar bekend gemaakt wordt, en de mol pas een week later (zoals altijd is dat tijdens een compilatie). Ook dan is pas de verliezer bekend, vandaar dat Art pas in aflevering 11 echt afvalt.

klopt, patrick en soundos maken idd vraag 20. maar omdat dit het 11e seizoen is, de 11e mol, kan dat ook een aanwijzing naar Art als mol zijn. vandaag zag je 'm overigens weer vraag 11 maken. en 11 zie je wel vaker terug (bv 362 als vuurtorencode = 3+6+2 = 11, PJ die twee vingers in de lucht steekt om aan te geven bij de kokertjes in zee opdracht hoeveel tijd er nog over is, II ofwel 11)

dan zou die 20 kunnen slaan op winnaar en verliezer

Geplaatst

Ik zou toch eerder denken dat je gewoon de theorie moet aanhouden, dus vraag 11 --> aflevering 11 eruit (verliezend finalist). Wel vraag ik me dan af wie de mol is en wie winnaar, ik denk Patrick winnaar en Soundos mol, omdat Soundos denk ik niet slim genoeg is om te winnen :P