Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is Patrick. Ik weet het zeker. Die zit zo te kutten. De afgelopen seizoenen had ik het een paar keer goed (eigenlijk de laatste drie), dus ik hoop op een winningstreak!

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Een oorbel is natuurlijk een ander verhaal dan een rugzak of bril. Een bril of rugzak heb je wel of niet mee, bij de 1e foto was het wel, omdat dat tijdens een opdracht was. Bij oorbellen werkt het toch anders. Als vrouw doe je er toch of twee in of geen en niet één.

Iedereen heeft iets anders tov foto 1, behalve Patrick.

Geplaatst

Gezien 20 maart de fandag is, zal de ontknoping waarschijnlijk de donderdag daarvoor komen en aangezien de winnaar over het algemeen een editie eerder bekendgemaakt wordt, verwacht ik dus, zoals eerder voorspelt, dat Karin al snel afvalt na de bomenopdracht. Daarna zijn nog enkele opdrachten en nog een executie. Aan het einde daarvan wordt de winnaar bekend gemaakt. Dit is of Soundos of Patrick. Volgende week wordt bekend gemaakt dat de ander van de tweede de mol is en dat Art de verliezer is en dan is hij inderdaad in aflevering 11 afgevallen, zoals de afvaltheorie aangeeft.

Geplaatst
Het is Patrick. Ik weet het zeker. Die zit zo te kutten. De afgelopen seizoenen had ik het een paar keer goed (eigenlijk de laatste drie), dus ik hoop op een winningstreak!

Laten we het hopen, ik zit vanaf minuut 1 al op hem :p

Geplaatst

Ik zat op Art, nu op Soundos. Veel mensen kunnen zeggen dat het dom is.

Maar als je alle titels van uitzendingen ziet kom je vaak bij soundos terecht.

MAar als Soundos het niet is zal Patrich het zijn. Gezien de theorie over de vragen ;)

Geplaatst
Ik zat op Art, nu op Soundos. Veel mensen kunnen zeggen dat het dom is.

Maar als je alle titels van uitzendingen ziet kom je vaak bij soundos terecht.

MAar als Soundos het niet is zal Patrich het zijn. Gezien de theorie over de vragen ;)

Molmail filmpjes van deze week gezien? Dan eindigt een van de twee opeens met haar waarin ze zegt de domme persoon te spelen en dat de rest daarin trapt, want ze is toch geen acteur en niet kan acteren, denken de rest, maar ze kan eigenlijk goed acteren. Iets in die trend zegt ze in ieder geval...

Geplaatst
Soundos lijkt me ook gewoon te dom om de test goed in te kunnen vullen de hele tijd zonder de mol te zijn :P

Molmail filmpjes van deze week gezien? Dan eindigt een van de twee opeens met haar waarin ze zegt de domme persoon te spelen en dat de rest daarin trapt, want ze is toch geen acteur en niet kan acteren, denken de rest, maar ze kan eigenlijk goed acteren. Iets in die trend zegt ze in ieder geval...

ghehe inderdaad.

Trouwens...ik kwam ineens met nog een hint.

Pieter Jan zei aan het begin van de afgelopen aflevering.

Tijdens de test konden ze aangeven of ze in contact wilden komen met de mol.

Patrick en Karin hadden daar interesse in, Maar Art niet. Over Soundos werd niks gezegd.

Ik zie dat als een foutje. Want dat zou te makkelijk zijn. Maar toch geloof ik dat ze de mol is

Geplaatst

Er werd geloof ik de week ervoor al gezegd door Soundos zelf dat ze geen jokers had, dus daarom misschien? En anders zal het een foutje zijn idd, te makkelijk

Geplaatst

De Mol is bekend en gelekt bij Chiel op 3fm, als mensen hier over praten: spoilers graag. Anders ban ik je :moop:

Geplaatst

Is een bericht van de satirische site "De Speld", en dus niet serieus te nemen.

Geplaatst

[spoiler=Hier kan belangrijke informatie over de mol instaan!!!!]Volgens datgene wat uitgelekt is, is Patrick iig de mol. De vraag is alleen of het serieus is uitgelekt, of dat het gewoon een extra mollen actie is? Wie zal het zeggen. Vandaag finale, volgende week ontknoping. Stay tuned (Y)

Geplaatst

Zonder op de mol in te gaan wil ik wel even reageren op Henk.

Want je zegt vandaag de finale volgende week uitslag? volgende week is toch de finale pas?

vandaag zijn ze nog met vier. Finale is met 3 ;) of heb ik iets gemist?

Geplaatst
Zonder op de mol in te gaan wil ik wel even reageren op Henk.

Want je zegt vandaag de finale volgende week uitslag? volgende week is toch de finale pas?

vandaag zijn ze nog met vier. Finale is met 3 ;) of heb ik iets gemist?

Volgende week zondag is de fandag. Je mag toch wel aannemen dat de ontknoping dan al geweest is. Ik verwacht dus ook dat nu al snel iemand (lees Karin) afvalt in de komende aflevering, en dat er aan het einde van de aflevering gewoon de finale executie is en de winnaar wordt al bekend gemaakt. Volgende week is dan de afsluitende aflevering, waarin ook de mol bekendgemaakt wordt.

Dit is ook in lijn met de afvaltheorie uit aflevering 1 en 2. Het is pas volgende week dan duidelijk dat Art (verliezer) de laatste test het slechtste gemaakt heeft en dus valt hij eigenlijk in aflevering 11 af. Patrick of Soundos is dus de mol, durf ik met bijna 100% zekerheid te zeggen. Ik twijfel momenteel eigenlijk nog steeds en deze twijfel is al vanaf aflevering 1 of 2 ofzo.

Geplaatst

Denk het idd ook. Vanavond 1 opdracht (de bomenopdracht), daarna executie en dan weer 2/3 opdrachten en het bekendmaken van de winnaar. Dan volgende week bekendmaking van de mol en de verliezer

Geplaatst
Volgende week zondag is de fandag. Je mag toch wel aannemen dat de ontknoping dan al geweest is. Ik verwacht dus ook dat nu al snel iemand (lees Karin) afvalt in de komende aflevering, en dat er aan het einde van de aflevering gewoon de finale executie is en de winnaar wordt al bekend gemaakt. Volgende week is dan de afsluitende aflevering, waarin ook de mol bekendgemaakt wordt.

Dit is ook in lijn met de afvaltheorie uit aflevering 1 en 2. Het is pas volgende week dan duidelijk dat Art (verliezer) de laatste test het slechtste gemaakt heeft en dus valt hij eigenlijk in aflevering 11 af. Patrick of Soundos is dus de mol, durf ik met bijna 100% zekerheid te zeggen. Ik twijfel momenteel eigenlijk nog steeds en deze twijfel is al vanaf aflevering 1 of 2 ofzo.

Ja oke zo. Soundos is de mol ;)

Geplaatst

Winnaar moeten ze sws niet bekend maken, deden ze vorig jaar wel maar toen wist je al meteen dat Jon de mol was. Gewoon winnaar, verliezer & mol week erna tegelijkertijd bekendmaken

Geplaatst

In die van 2008 was iig alles op de laatste aflevering, maar dat was sws geniaal seizoen omdat Dennis Weening als een held bezig was

Geplaatst

Ik realiseer me nu dat dit het eerste jaar is dat ik geen WIDM heb afgekeken en dat ligt niet aan mij.

Geplaatst

Art was volgens mij gewoon heel blij dat hij gewonnen had. Die kon zijn lach niet inhouden.:mrgy: