Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik ga de komende week nog ff brainstormen en dan verwacht ik om ongeveer eind volgende week alles af te hebben.... Om de kandidaten die niet de mol zijn scherp te houden ga ik vragen aan de admin om er een prijs aan te kunnen hangen ofzo.. Geen geldprijs, maar misschien gewoon een klein stukje over hem op de site....

Neem anders even contact op met Reidar. Die had ook al plannen en zal vast wel wat ideeen hebben voor opdrachten ;)

Geplaatst

Ik ben al dusdanig ver dat ik het zelf wel kan gaan doen.... Ik moet dan allleen contacteren met de site staff om er prijs aan te kunnen hangen.. Misschien om ieder jaar een editie te organiseren ofzo.....

Geplaatst

Lijkt me niet zo verstandig aangezien organiseren tijd kost en veel mensen dat erg onderschatten.;)

Geplaatst
Lijkt me niet zo verstandig aangezien organiseren tijd kost en veel mensen dat erg onderschatten.;)

Valt eigenlijk wel mee hoor, als je een redelijk grote fan van de serie bent, dan heb je het zo georganiseerd. Ben nu 1 week bezig en ben al redelijk ver.. Doe het nog uitgebreid ook..!

Geplaatst

Ben naar iemand opzoek die mij wilt helpen met het bedenken en uitwerken van drie opdrachten.. Zit momenteel beetje door mijn inspiratie heen, en moet er nog drie hebben. Het nadeel is dat je dan niet meer mee kan doen aan het spel zelf..

Geplaatst

Ik wil graag meedoen aan het spel en kan dus helaas niet meedoen met bedenken. Misschien een accountje maken op OSM en even Try to Win of Your Worst Nightmare een PM sturen.

Leuke ava btw (Y)

Geplaatst
Ik wil graag meedoen aan het spel en kan dus helaas niet meedoen met bedenken. Misschien een accountje maken op OSM en even Try to Win of Your Worst Nightmare een PM sturen.

Leuke ava btw (Y)

Heb al een account op osm.. doe wel ff met thuistelefoon seizoenskaart kopen!!

Geplaatst

Welke opdrachten mis je nog, want ik zou best willen helpen. Moet je alleen ff contact opnemen met me en ook aangeven wat voor opdrachten er al zijn natuurlijk. Zie het dan wel verschijnen.