Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ben op een gegeven moment overgeswitched van Karin naar Patrick. Goede keuze dus.

Kijk al uit naar het volgende seizoen :D

Geplaatst
Ben op een gegeven moment overgeswitched van Karin naar Patrick. Goede keuze dus.

Kijk al uit naar het volgende seizoen :D

Kijk er idd ook naar uit, wel jammer dat het maar 11 weken per jaar is :( 2 of 3 series per jaar moet makkelijk kunnen maar helaas

Geplaatst
Ik dacht zelf Art, maar nu ik zie hoe Patrick het speelde verbaasd het me dat hij niet eerder ontmaskerd was.

Idd, vooral in dat verlaten ziekenhuis :O Wel geniaal dat :P

Geplaatst
Kijk er idd ook naar uit, wel jammer dat het maar 11 weken per jaar is :( 2 of 3 series per jaar moet makkelijk kunnen maar helaas
Weet je hoe absurd veel werk in de voorbereiding gaat zitten? Daarnaast moet je natuurlijk ook exclusiviteit behouden.
Geplaatst

Plus het bedenken vd opdrachten, je merkt nu al dat de opdrachten steeds minder goed worden

Geplaatst

Weet het wel, maar nu zo lang wachten en het niveau van de programma's op tv is de laatste tijd drastisch gedaald...

Geplaatst
  • Auteur

Gast wil je nou ook al dat ze dit gaan uitmelken? Beter 1 goede per jaar dan 3 slechte waardoor het niveau alleen maar meer gaat dalen. + kost heel veel geld + enorm veel voorbereiding

Geplaatst

1 aflevering kijken en meteen de goede mol hebben --> skill (h)

Geplaatst
Ja, alleen de laatste aflevering kijken. Zo kan ik het ook. ;c

Nice, maar kijk even terug in het topic ;)

Geplaatst
Gast wil je nou ook al dat ze dit gaan uitmelken? Beter 1 goede per jaar dan 3 slechte waardoor het niveau alleen maar meer gaat dalen. + kost heel veel geld + enorm veel voorbereiding

True, maar ik vind hoe dan ook dat er meer betere programma's moeten komen..

Geplaatst
  • Auteur

Mooi.

Sowieso heb je niks te zeggen over commerciële tv, dat wordt gewoon zelf betaald. Ik vind het ook schandalig wat voor drama dingen er worden gedaan met het belastinggeld voor NED 1, 2, 3. Maar ach, ik ben blij met het voetbal dat er is en hier een daar een programma als Wie is de Mol. Sowieso kijk ik bijna nooit meer live tv, uitzending gemist op het internet is veel beter.

Geplaatst

ik had het leuker gevonden als art de mol was geweest, dat zou wel verfrissend geweest zijn, ipv zo'n standaard mol die niet ontdekt wil worden en eigenlijk gedeeltelijk erop gokt dat anderen zijn werk voor hem doen. mja als je naar de uiteindelijke pot kijkt heeft patrick het goed gedaan.

Geplaatst

Wanneer Art de Mol was geweest had hij ook anders gedaan dan nu. Patrick heeft het gewoon uitstekend gedaan.

Geplaatst

Topseizoen dit, super goede mol en uiteindelijke een verdiende winnaar in Art! Leuk om al die aanwijzingen op het einde te zien o.a. met getal 11 en dat Pieter Jan het gewoon zei wie de mol was. Ik heb weer genoten, kan niet wachten op het nieuwe seizoen!