Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2011 23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 867
  • Weergaven 20,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weer van die 2e rangs BN-ers zoals altijd. Wel jammer. Ik kan er zoals gewoonlijk geen van. Misschien als ik er een gezicht bij zie dat ik er wel van herken...

Geplaatst

Maarten van der Weijden ken je toch wel, die kale lange afstands zwemmer die toen goud won op de Olympische Spelen.

Verder ken ik alleen Dio nog.

Geplaatst

Dan google je toch :doh:

Ik ken trouwens alleen die Anne-Marie Jung niet na wat googlen :cab:

Geplaatst

Als je vd Weijden niet kent dan heb je in 2008 echt onder een steen geleefd. Opzich best vet met Dio, verder vormen ze altijd wel een chille groep. Alleen hoop ik niet dat Pieter-Jan weggaat, dat is een baas.

Geplaatst

Art is (haha Artis) ook wel koel hoor. En ik ken behalve die Anne-Marie Jung iedereen van naam in ieder geval.

Geplaatst

Marit en Maarten ken ik wel. Ik mag trouwens niet hopen dat PJ weggaat,die man is gewoon gemaakt voor die klus met zijn stem en karakter.

Geplaatst
Ik volg het zwemmen niet echt. Dus kan best langs mij heen zijn gegaan.

Al heb je niets van de OS gezien, dan ken je hem nog.

Geplaatst

Nog iets van 2 weken en het gaat weer beginnen. en beetje bij beetje komt er steeds meer nieuws naar buiten. Ondertussen zijn er al wat officiele reacties van deelnemers ed. Misschien wordt het alvast tijd om al te starten met een poll van wie in de nieuwe serie de mol zal worden?

Het zal zeker trouwens weer op donderdagavond uitgezonden worden? Wel een beetje jammer, aangezien ik dan standaard uitzendinggemist.nl moet gaan gebruiken, aangezien ik iedere donderdagavond wel wat heb.

Het zou me trouwens niets verbazen als IJsland niet het enige land is. Art zegt namelijk dat de tocht in IJsland begint. Of zou dit al een van de eerste mindfucks zijn die het programma erin gestopt heeft om ervoor te zorgen dat men over dingen die niet gaan gebeuren na gaan denken?

Geplaatst

Goed dat je het zegt. Helemaal over het hoofd gezien dat er voor het nieuwe seizoen een nieuw topic was ;)