Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik probeer telkens een goede tactiek te maken of van een ander te gebruiken die ik op verschillende plaatsen download. Volgens de reacties zijn de tactieken die ik heb gedownload erg succesvol ook 1 voor llm clubs.

Ik dus die tactieken gebruiken maar telkens zijn ze niet bij mij succesvol. Ik speel telkens gelijk of soms eens een 1-0 overwinning op vele mindere clubs. Ik snap der nix meer van.

Komt dit door een patch waardoor het spel veel te moeilijk is of kan het zijn dat het spel niet orgineel is en daardoor een fout in de match engine zit?

Ik vind het erg frustrerend en zo heb ik nog maar weinig fun aan het spel.

Heeft dus iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

• Antwoorden 53
  • Weergaven 193
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik probeer telkens een goede tactiek te maken of van een ander te gebruiken die ik op verschillende plaatsen download. Volgens de reacties zijn de tactieken die ik heb gedownload erg succesvol ook 1 voor llm clubs.

Ik dus die tactieken gebruiken maar telkens zijn ze niet bij mij succesvol. Ik speel telkens gelijk of soms eens een 1-0 overwinning op vele mindere clubs. Ik snap der nix meer van.

Komt dit door een patch waardoor het spel veel te moeilijk is of kan het zijn dat het spel niet orgineel is en daardoor een fout in de match engine zit?

Ik vind het erg frustrerend en zo heb ik nog maar weinig fun aan het spel.

Heeft dus iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Geplaatst

Re: Fm 2006 Moeilijk of match engine?

Ik denk dat je voor deze vraag beter bij de makers v/d tactieken kunt zijn, aan de legaliteit ligt het sowieso niet. ;)

Geplaatst

FM 2006 is Idd wat moeilijker met maar een goede tactiek moet het gewoon goed lopen.

Geplaatst
  • Auteur

FM 2006 is Idd wat moeilijker met maar een goede tactiek moet het gewoon goed lopen.

Jah maar dat doet het dus niet en nu vraag ik me af of het aan de patch 6.02 ligt of aan de game engine omdat het spel illegaal is.

Geplaatst

omg heeft het heeft er niks mee te maken dat he tspel iligaal is maar fm 2006 is een manager game dus je moet ook echt goed nadenken over je tactiek om de juiste balans te vinden, dat is juist 1 van de leuke dingen van fm.

Geplaatst

Je kan een tactiek downloaden, maar als je dan niet kijkt wat de spelersinstellingen zijn per positie om daar vervolgens de beste speler weg te zetten, dan houdt het op. Een tactiek is niet per defenitie goed. Als je een tactiek is gericht op een snelle spits en een lange kopsterke, en je gebruikt twee spitsen die dat niet zijn... Dan houdt het op.

Check dat eerst maar eens.

Geplaatst

Jah maar dat doet het dus niet en nu vraag ik me af of het aan de patch 6.02 ligt of aan de game engine omdat het spel illegaal is.

Hoe bedoel je met het spel is illegaal? het heeft medewerking van de britse voetbal bond en van de meeste andere bonds, alleen duitsland en hoe kan het ook anders ons land deden moeilijk over portret rechten en zo.

Ik heb een goed werkende tatic ik speel met TNS uit wales en ik win wedstrijden met 8-0,9-0 en plaaste voor de championsleague eerste ronde (waar ik zit ingedeeld met porto,monaco en barca) maar ik had wel roseberg and trabzonspor verslagen in de voorrondes.

Geplaatst

Hij bedoelt dat hij het spel niet heeft gekocht maar gekopieerd of gedownload. ;) Er is in het strategieenboek een topic om je goed werkende tactiek te plaatsen he. ;)

Geplaatst

Hij bedoelt dat hij het spel niet heeft gekocht maar gekopieerd of gedownload. ;) Er is in het strategieenboek een topic om je goed werkende tactiek te plaatsen he. ;)

aha zo ;) hij kan ook op de officiele SI forum kijken daar is ook een hele goede tutorial te lezen over het maken van een goede tatic. : http://community.sigames.com/groupee/forums/a/tpc/f/1519717/m/339204347

Geplaatst
  • Auteur

aha zo ;) hij kan ook op de officiele SI forum kijken daar is ook een hele goede tutorial te lezen over het maken van een goede tatic. : http://community.sigames.com/groupee/forums/a/tpc/f/1519717/m/339204347

Ik heb al veel gelezen en geprobeert. Tactieken van anderen, eigen tactieken geprobeerd, dingen op dit forum gelezen en ook nog op een ander forum over het maken van een tactiek. Maar echt nix werkt.

En als jullie me echt niet willen geloven maak dan maar een tactiek voor Canvey Island en mail die me maar en dan vergelijken we wel eens de resultaten.

Er zit gewoon ergens iets mis ofzo en dat gene begint heel erg frustrerend te worden.

Ow en ik hou echt wel rekening met de spelers die ik heb in mijn tactiek.

Geplaatst
  • Auteur

Op die webpagina kan ik niet komen en als ik me daar wil inschrijven op die site is mijn email banned.

Geplaatst

yup voor mij wel kevin :)

Geplaatst

Je kan een tactiek downloaden, maar als je dan niet kijkt wat de spelersinstellingen zijn per positie om daar vervolgens de beste speler weg te zetten, dan houdt het op. Een tactiek is niet per defenitie goed. Als je een tactiek is gericht op een snelle spits en een lange kopsterke, en je gebruikt twee spitsen die dat niet zijn... Dan houdt het op.

Afgezien van het feit dat het "definitie" is en niet "defenitie", sluit ik me hier bij aan. Je kunt bepaalde ideeën overnemen van anderen, maar het is niet meer mogelijk om een tactiek te maken die voor alle teams goed werkt.

Geplaatst
  • Auteur

Afgezien van het feit dat het "definitie" is en niet "defenitie", sluit ik me hier bij aan. Je kunt bepaalde ideeën overnemen van anderen, maar het is niet meer mogelijk om een tactiek te maken die voor alle teams goed werkt.

tjah die 2 tactieken heb ik gedownload maar ik win der nog nix mee. Ik heb ook alle stukken van jou gelezen op een andere site. Mooie stukken maar als ik het in praktijk brengt blijkt het niet te werken.

Om nog ff terug te komen op die 2 tactieken. Ik heb met beiden gelijk gespeelt en 1 of 2 keer gescoord. Ik krijg de minste kansen en heb met beiden het minste balbezit en % passes zijn ook niet hoger dan de tegenstander. Ze werken wel iets om gelijk meer te spelen maar niet om 3-0 te winnen ofzo.

By the way ik speel alleen maar met teams uit de Conference National in Engeland.

Ik ben nu bezig met Canvey Island.

Ik heb nog steeds het gevoel dat er een bug zit ofzo in de match engine.

Geplaatst

Probeer eens een stukje van een wedstrijd helemaal te bekijken, en zie wat er mis gaat. En dan gaan nadenken, waar ligt dat aan, en hoe kan ik het oplossen? Daarmee kun je een hoop fouten in ieder geval analyseren, en dan weet je dus waar het zwakke punt ligt.

Geplaatst
  • Auteur

Misschien ben je iets te ambitieus met je verwachtingen...

Ik had verwacht eenmaal makkelijker te winnen en makkelijk kampioen te kunnen worden in de Conference National in Engeland.

Maar goed alles wat ik probeer heeft geen enkele uitwerking op mijn team.

Ik speel bijna alles gelijk en er wordt nooit meer door mijn team dan 2 gescoord en dat komt al bijna niet voor. Ik snap der echt helemaal nix van. Mijn spelers halen ook alleen maar zesjes en zevens

Geplaatst

Probeer eens een stukje van een wedstrijd helemaal te bekijken, en zie wat er mis gaat. En dan gaan nadenken, waar ligt dat aan, en hoe kan ik het oplossen? Daarmee kun je een hoop fouten in ieder geval analyseren, en dan weet je dus waar het zwakke punt ligt.

Dief, dat doe ik altijd en dat weet je.. :P

Geplaatst

Ik heb de tactiek (de 4-4-2 variant) eens uitgetest en ik kan zeggen dat het puik werkt. Twee wedstrijden nog maar gespeeld, maar wel alle twee met 4-0 gewonnen. Tof werk hoor, want ze werken beiden bij mij uitstekend. Wel valt het mij op dat ik ontzettend veel pingels mee krijg, wel 4 in deze twee wedstrijden, toeval of niet?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de tactiek (de 4-4-2 variant) eens uitgetest en ik kan zeggen dat het puik werkt. Twee wedstrijden nog maar gespeeld, maar wel alle twee met 4-0 gewonnen. Tof werk hoor, want ze werken beiden bij mij uitstekend. Wel valt het mij op dat ik ontzettend veel pingels mee krijg, wel 4 in deze twee wedstrijden, toeval of niet?

Speel je met een topclub of llm?

Geplaatst

Nog altijd de beste methode en een van de voornaamste redenen waarom friendlies nuttig kunnen zijn. Zo is een DM met barrow nogal slecht op buitenspel spelen. Barrow DM's en DC's met off-side trap leiden tot een wigvormige verdediging en onprettige gevolgen :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Dat heb ik nu net gedaan. Veel foute passjes en vaak de hoge bal naar de spitsen zoeken en naar het middenveld terwijl mijn verdedigers op kort staan met passen.

Ik sta ook tegen een muur te voetballen waar ik niet van kan winnen.

Vaak zijn hun spelers beter in een duel dan de mijnen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]