Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Henkie Pindakaas does Belgium, eerst KV MECHELEN, Nu RSC Anderlecht

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na lang nadenken, met welke club ik zou beginnen, heb ik besloten om een oude voetbal grootmacht in Belgie om te toveren tot een Sensationeel team dat in staat is om weer grootse dingen te doen!!!

KV_Mechelen_1.jpg

Ik doel dus op KV Mechelen, in de volksmond ook wel Malinwa genoemd.

KV mechelen dat 4 keer kampioen van Belgie werd, wel in 1943, 1946, 1948 en 1989, ook won het 1 keer de belgische beker in 1987.

In 1988 werd de UEFA cup gewonnen door KV mechellen, door in de finale in Straasbourg AJAX met 1-0 te verslaan, en ook werd de europese supercup een prooi.

Dit mechelen bestond uit een team met een aantal nederlanders, zoals Greame Rutjes, Erwin Koeman, piet den Boer en ook Marc Wilmots, Lei Clijsters en Michel Preud'homme.

Kv Mechelen speelt in een bijna antiek stadion genaamd "Achter de Kazerne" en nu anno 2006 moemt men het stadion; Scarletstadion Achter de Kazerne !!!

Iets wat erg jammer is, maar de comercie zal wel veel geld in het laadje stoppen.

Het stadion kan 14145 toeschouwers plaatsen, er zijn 3 oude tribunes 1 een splinternieuwe tribune.

prAchterDeKazerne_3.jpgprAchterDeKazerne_4.jpg

Nu dan mijn game;

Ik heb de hel selectie gerenoveerd met alleen maar aankipen van spelers onder de 21 jaar, om deze manier een geheel eigen team te maken.

In mijn eerste seizoen werd ik met grote overmacht kampioen en won ik de belgische beker.

Dit is opzich een hele kunst als je bedenkt dat KV mechelen ook nog semi-profesioneel is.

De ranglijst van de 2de klasse

1%20kvm%20stand.JPG

De door mij bij-een gekockye selectie

1%20kvm%20selectie.JPG

De Bekerfinale van Belgie tegen lokeren

1%20kvm%20bekerfinale.JPG

Als er mensen ge-intresserd zijn in spelers of iets anders uit mijn game, graag ff een reactie en ik plaats mijn antwoord of screen zo snel mogelijk

is getekend,

Henkie Pindakaas

Geplaatst
  • Auteur

Na lang nadenken, met welke club ik zou beginnen, heb ik besloten om een oude voetbal grootmacht in Belgie om te toveren tot een Sensationeel team dat in staat is om weer grootse dingen te doen!!!

KV_Mechelen_1.jpg

Ik doel dus op KV Mechelen, in de volksmond ook wel Malinwa genoemd.

KV mechelen dat 4 keer kampioen van Belgie werd, wel in 1943, 1946, 1948 en 1989, ook won het 1 keer de belgische beker in 1987.

In 1988 werd de UEFA cup gewonnen door KV mechellen, door in de finale in Straasbourg AJAX met 1-0 te verslaan, en ook werd de europese supercup een prooi.

Dit mechelen bestond uit een team met een aantal nederlanders, zoals Greame Rutjes, Erwin Koeman, piet den Boer en ook Marc Wilmots, Lei Clijsters en Michel Preud'homme.

Kv Mechelen speelt in een bijna antiek stadion genaamd "Achter de Kazerne" en nu anno 2006 moemt men het stadion; Scarletstadion Achter de Kazerne !!!

Iets wat erg jammer is, maar de comercie zal wel veel geld in het laadje stoppen.

Het stadion kan 14145 toeschouwers plaatsen, er zijn 3 oude tribunes 1 een splinternieuwe tribune.

prAchterDeKazerne_3.jpgprAchterDeKazerne_4.jpg

Nu dan mijn game;

Ik heb de hel selectie gerenoveerd met alleen maar aankipen van spelers onder de 21 jaar, om deze manier een geheel eigen team te maken.

In mijn eerste seizoen werd ik met grote overmacht kampioen en won ik de belgische beker.

Dit is opzich een hele kunst als je bedenkt dat KV mechelen ook nog semi-profesioneel is.

De ranglijst van de 2de klasse

1%20kvm%20stand.JPG

De door mij bij-een gekockye selectie

1%20kvm%20selectie.JPG

De Bekerfinale van Belgie tegen lokeren

Als er mensen ge-intresserd zijn in spelers of iets anders uit mijn game, graag ff een reactie en ik plaats mijn antwoord of screen zo snel mogelijk

is getekend,

Henkie Pindakaas

Geplaatst

Re: "MALINWA" Back to the days of glory!!!

Goede prestatie's bij een leuke club!

Benieuwd hoe je het in de eerste klasse gaat doen.

Geplaatst

Tot nu toe nog goed. Mag ik een screentje van je aankopen en doelman Yeboah.

Geplaatst
  • Auteur

Daniel Yeboah inmiddels verkocht aan anderlecht voor 650.000

daniel%20yeboah.JPG

De inkomende transfers, schrik niet het zijn er 38, maar zoals ik al zei ik wil een geheel nieuw team creeren warma ik in staat ben om nieuwe sucsessen te behalen, en met de selectie die er was zou dat niet lukken.

Ik heb voornamelijk jeugdige spelers aangetrokken met de volgende eigenschappen.

Teamwork, concentratie, snelhied, uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen, beslissingen, kracht, nat. conditie en acceleratie.

1kvm%20transf.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Daniel Yeboah inmiddels verkocht aan anderlecht voor 650.000

daniel%20yeboah.JPG

De inkomende transfers, schrik niet het zijn er 38, maar zoals ik al zei ik wil een geheel nieuw team creeren warma ik in staat ben om nieuwe sucsessen te behalen, en met de selectie die er was zou dat niet lukken.

Ik heb voornamelijk jeugdige spelers aangetrokken met de volgende eigenschappen.

Teamwork, concentratie, snelhied, uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen, beslissingen, kracht, nat. conditie en acceleratie.

1kvm%20transf.JPG

Geplaatst

Het un prutsers alle gar ;)

Geplaatst

Het un prutsers alle gar ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben nu op de helft van het seizoen en dacht, laat ik de tussen stand maar eens posten.

Alles gaat boven verwachting, sta wederom eerste in de Jupiler league en doe nog steeds mee in de beker van belgie.

Enigste minpunt is de uitschakeling in europa door Deportivo la Coruna, ze waren over 2 matchen gezien iets te sterk 3-0 en 1-1.

Verder loopt alles perfect heb 2 spelers verkocht om de schulden weg te werken, en kan nu erg ruime salarissen betalen voor een semi-profesionele club, want ik ben nog steeds geen profclub geworden!!!!

de Belgische supercup

Stand tot nu toe (5 Januari)

1%20kvm%20stand%20tot%20nu%20toe.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben nu op de helft van het seizoen en dacht, laat ik de tussen stand maar eens posten.

Alles gaat boven verwachting, sta wederom eerste in de Jupiler league en doe nog steeds mee in de beker van belgie.

Enigste minpunt is de uitschakeling in europa door Deportivo la Coruna, ze waren over 2 matchen gezien iets te sterk 3-0 en 1-1.

Verder loopt alles perfect heb 2 spelers verkocht om de schulden weg te werken, en kan nu erg ruime salarissen betalen voor een semi-profesionele club, want ik ben nog steeds geen profclub geworden!!!!

de Belgische supercup

Stand tot nu toe (5 Januari)

1%20kvm%20stand%20tot%20nu%20toe.JPG

Geplaatst

Goed gedaan, vraagje : welke landen heb je allemaal als extra ? Ik vermoed een hele hoop van het Afrikaanse Continent.

Geplaatst

Goed gedaan, vraagje : welke landen heb je allemaal als extra ? Ik vermoed een hele hoop van het Afrikaanse Continent.

Geplaatst
  • Auteur

Nee heb belgie 1ste & 2de klasse, Duitsland de Bundesliga & 2de liga, Serie A & B en de Premiership & Division 1 van Engeland.

Denkt dat er veel afrikanen inzitten omdat 60% van de spelers in de Belgische Comp. Afrikaans is, maar zeker weten doe ik het niet!!!

Geplaatst
  • Auteur

Nee heb belgie 1ste & 2de klasse, Duitsland de Bundesliga & 2de liga, Serie A & B en de Premiership & Division 1 van Engeland.

Denkt dat er veel afrikanen inzitten omdat 60% van de spelers in de Belgische Comp. Afrikaans is, maar zeker weten doe ik het niet!!!

Geplaatst
  • Auteur

Het 2de seizoen zit wer op, en ik kan wel zeggen een zeer sucses vol verlopen seizoen voor Kv Mechelen.

En natuurlijk ook zeer sucses vol voor manager Henkie Pindakaas die zijn CV weer kon aanvullen met wat prijzen.

Zo werd de belgische beker voor de 2de keer oprij gewonnen.

Maar absolute top prestatie was natuurlijk het winnen van de Jupiler League jupleaguelogo.jpg, al was het wel erg spannend tot de laatste wedstrijd dag ging het tussen mechelen en AA gent, ja u leest het goed.

De belgische grootmachten zoals CL Brugge, Anderlecht en Standaard luik, hadden niets in te brengen.

Doelstellingen voor het aankomend seizoen zijn;

* het winnen van ee prijs ( beker of kampioen worden)

* full prof worden, en de semi-profesionele status kwijtraken.

* Team op enkele plaatsen versterken, en matige en niet tevreden spelers van de hand doen.

* oefencomplex uitbreiden.

* verder dan de voorronde van een europees toernooi raken.

Tot slot de screens van het 2de seizoen, want die wil ik de lezers van deze novel niet onthjouden

Als eerste de selectie die het onwerkelijke heeft waar gemaakt.

2%20kvm%20de%20selectie.JPG

De eindstand van de Jupiler league.

2%20kvm%20de%20stand.JPG

De belgische bekerfinale

2%20kvm%20de%20bekerfinale.JPG

2%20kvm%20de%20dubbel.JPG

Het totaal overzicht van de hele selectie.

2%20kvmde%20beste%20spelers%20van%20de%20jupiler%20league.JPG

Het totaal plaatje van KV Mechelen met de finaciele status en de gewonnen prijzen.

2%20kvm%20totaal%20overzicht.JPG

Op of Aanmerkingen zijn altijd welkom en natuurlijk post ik de gevraagde screens.

Geplaatst
  • Auteur

Wat zal ik doen???

Ik heb een geniale aanbieding gehad om Manager van Schalke'04 te worden.

Maar ik ebn gaan twijfellen, omdat ik met mechelen nog in de belgische beker, bij de laatste 16 van de champiosleague en ik nog strijd voor het kampioenschap in de Jupiler League.

2%20kvm%20schalke

heb bedenk tijd aangevraagt tot en met het einde van het duitse voetbal seizoen, maar ik denk dat ik bij Mechelen blijf

2%20kvm%20schalke

Geplaatst

Goede novelle ;sm; en succes veder met kiezen...

Geplaatst

Mm.. in België heb je alles wel gewonnen, ik zou naar Schalke gaan, maar wie ben ik om te zeggen wat jij moet doen, je moet het uiteraard zelf kiezen.

Mooie novelle, en ga zo door !

Geplaatst

Mooi hoor, ik ben benieuwd naar je keuze

Geplaatst
  • Auteur

Een geweldig seizoen voor KV mechelen we wonnen de champions league, maar op de belgische bodem werd minder gepresteerd, zo werden we 2de achter een uitmuntend Anderlecht dat bijna ongeslagen kampioen werd, met slecht 1 nederlaag, en we verloren de belgische bekerfinale van anderlecht.

Maar die nederlagen en die 2de plaats kunnen niet opwegen tegen de Champions League winst.

Mijn doelstellingen voor aankomend seizoen zijn:

* goede presteren in europa.

* meer spelers uit de belgische competitie inpassen.

* eventueel manager van een ECHTE europese topclub worden.

Bij deze laat ik jullie dus de screens zien.

De stand in de belgische Jupiler league

2%20kvm%20stand%202de.JPG

De beste spelers in de belgische Jupiler league

2%20kvm%20spelers%20belgie.JPG

De verloren bekerfinale tegen Anderlecht

2%20kvm%20verloren%20bekerfinale.JPG

De selectie, die het ongeloofelijke waar maakte.

2%20kvm%20de%20selectie%20die%20het%20onmogelijke%20presteerde.JPG

De groeps indeling van de Champions league.

2%20kvm%20europa.JPG

Het vervolg van tot en met de finale van de champions league.

kvm%201%20ronde.JPG

kvm%20kwart%20finale.JPG

kvm%20halve%20final%20cl.JPG

Het hoogte punt van het afgelopen seizoen, de gewonnen CHAMPIOS LEAGUE tegen Man UTD.

kvm%20finale%20champions%20league.JPG

De vreugde uitbartsing van Fans en bestuurders van KVM.

kvm%20vreugde%20uitingen.JPG

Het totaalplaatje op het einde van het seizoen, kijk vooral even naar het uitstekende financiele plaatje.

2%20kvm%20algemeen%20plaatje.JPG

Tot slot nog dit vreemde bericht, het gaat over de beste manager verkiezing van Belgie.

Het is dus in Belgie zo, je bent de beste als je de Nationale titel en beker wint je een betere manager bent dan dat je de Champions League wint!!!!

2%20kvm%20vreemde%20berichten.JPG

Geplaatst

Zeer uber prestaties, CL winst met Mechelen, ben er stil van. KUTGW!

Geplaatst

Zeer knap man _O_ Alleen jammer van beker en competitie maar dat maakt niks uit :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]