Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Schilder

Beerens

Van Wolfswinkel

Vorm

Velthuizen

Joppen

Maguire

Luuk de Jong

Valpoort

Theo Janssen

Elia

Babel

Wijnaldum

Ten Voorde

Barazite

Strootman

Geplaatst

Arjen Robben, Wesley Sneijder, Johnny Heitinga....

Voor Ajax:

Jordy Buijs, Guus Joppen, Theo Janssen, Wout Brama, Lorenzo Davids (?), Michel Vorm, Tim Krul, Khalid Boulahrouz, Robbert Schilder, Ricky van Wolfswinkel, Roy Beerens...

Geplaatst
weet er iemand een linksback een een centrale verdediger voor AC Milan want Nesta en Antonini zijn wat oud en ze moeten wel meteen in de basis kunnen maar ook nog wat doorgroeien.

Nesta wat oud? ;sm;

Geplaatst
Nesta wat oud? ;sm;

ja maar ik heb het team al flink wat verjongt al 1 keer de champions league gewonnen en ook 2 keer de serie A en de Beker en WK voor Clubteams dus het gaat aardig goed kijk maar bij Rate my Team forum daar staat mijn team hoe het nu is.

Geplaatst

Ben begonnen met heerenveen en heb echt een keeper nodig. Heb nog 2,5 miljoen over. Iemand die een goede weet?

Geplaatst
ja maar ik heb het team al flink wat verjongt al 1 keer de champions league gewonnen en ook 2 keer de serie A en de Beker en WK voor Clubteams dus het gaat aardig goed kijk maar bij Rate my Team forum daar staat mijn team hoe het nu is.

verjongd

das mooi, maar in hoeveel jaar tijd? wk voor clubteams is niet echt een verdienste he

Geplaatst

Okee, ik zit een beetje met een "dilemma". Deze jongen kan volgens mij zowel als spits of centraal middenvelder prima worden... maar ik heb geen idee hoe ik 'm daar verder voor moet trainen. Wat voor "keuze" zouden jullie maken?

ivkgwi.png

Geplaatst
verjongd

das mooi, maar in hoeveel jaar tijd? wk voor clubteams is niet echt een verdienste he

het is nu seizoen 2011-2012 dus eigenlijk naar 2 jaar in ieder geval 2 seizoenen.

Geplaatst
Moet een centrale middenvelder dan niet kunnen dribbelen?

je zou er zelfs een rechtse winger van kunnen maken als je op snelheid traint, daar heeft hij voor de rest wel de juiste stats voor.