Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Voor ajax seizoen 1:

- Centrale verdediger voor naast Verthongen.

- Centrale middelvelder: Misschien Theo Janssen of iemand een andere optie?

- Linksbuiten, rechtsbuiten en een spits(doelpuntenmachine voor 4-3-3- of 4-2-2-2 systeem)..

Budget: Gemiddeld zo'n 5 miljoen per speler. Totale budget is 23 miljoen euro.

Heb de nodige spelers verkocht en verhuurt.

Geplaatst

Linksbuiten, rechtsbuiten kan je oplossen met een naam als Leitner van Dortmund. Is ook nog jong en doet het bij mijn dortmund echt fantastisch, de ene bepalende paas na de andere en vaak ook nog een doelpuntje. Spits Matias Suarez van Anderlecht als ik mij niet vergis. Kon ik ophalen voor 2.3 miljoen en heeft bij mijn dortmund na 18 wedstrijden 24 goals en 9 assists! Centrale Middenvelder Erik Lamela is echt een goede. Een andere optie voor een buitenspeler is John Fleck doet het bij mij ook fantastisch en heb ik voor 1.2 miljoen op kunnen halen. Centrale verdediger naast Vertonghen? Leandro Cabrera uitstekend talent van Atletico en mag voor weinig weg 925k. Ik heb hem daarvoor gekocht en hij speelt bij mij 1 seizoen en Man Utd, Barcelona zitten al achter zijn diensten aan.

Geplaatst
Linksbuiten, rechtsbuiten kan je oplossen met een naam als Leitner van Dortmund. Is ook nog jong en doet het bij mijn dortmund echt fantastisch, de ene bepalende paas na de andere en vaak ook nog een doelpuntje. Spits Matias Suarez van Anderlecht als ik mij niet vergis. Kon ik ophalen voor 2.3 miljoen en heeft bij mijn dortmund na 18 wedstrijden 24 goals en 9 assists! Centrale Middenvelder Erik Lamela is echt een goede. Een andere optie voor een buitenspeler is John Fleck doet het bij mij ook fantastisch en heb ik voor 1.2 miljoen op kunnen halen. Centrale verdediger naast Vertonghen? Leandro Cabrera uitstekend talent van Atletico en mag voor weinig weg 925k. Ik heb hem daarvoor gekocht en hij speelt bij mij 1 seizoen en Man Utd, Barcelona zitten al achter zijn diensten aan.

Oke en zijn dit ook jongens die er direct staan? Wil europees ook wel gewoon goed voor de dag komen.

Geplaatst

Ja staan er direct met deze jongens heb ik bijvoorbeeld in seizoen 2 Barcelona in de groepsfase 2x van de mat gespeeld. Uit won ik 2-3 (nadat ik 0-3 voor stond) en thuis 4-1.

Onder andere hadden Leitner en Erik Lamela een bijzonder groot aandeel.

Geplaatst
Ja staan er direct met deze jongens heb ik bijvoorbeeld in seizoen 2 Barcelona in de groepsfase 2x van de mat gespeeld. Uit won ik 2-3 (nadat ik 0-3 voor stond) en thuis 4-1.

Onder andere hadden Leitner en Erik Lamela een bijzonder groot aandeel.

Heb jij misschien screens van de door jou geadviseerde spelers in het 2e seizoen? Heb ik een beetje een indicatie van hoe goed ze kunnen worden.

Iemand eventueel nog andere opties?

Geplaatst
Voor ajax seizoen 1:

- Centrale verdediger voor naast Verthongen.

- Centrale middelvelder: Misschien Theo Janssen of iemand een andere optie?

- Linksbuiten, rechtsbuiten en een spits(doelpuntenmachine voor 4-3-3- of 4-2-2-2 systeem)..

Budget: Gemiddeld zo'n 5 miljoen per speler. Totale budget is 23 miljoen euro.

Heb de nodige spelers verkocht en verhuurt.

CV: Galeano, Rami,

CM: Gago, Annan, Dzagoev, Defour, Witsel

LB/RB: Zeman, Shaqiri, Beerens

Geplaatst
CV: Galeano, Rami,

CM: Gago, Annan, Dzagoev, Defour, Witsel

LB/RB: Zeman, Shaqiri, Beerens

Ziet er goed uit! Weet jij ook een killer wat betreft afmaken van de kansen?

Geplaatst
Ziet er goed uit! Weet jij ook een killer wat betreft afmaken van de kansen?

Hier heb je een paar, maar ik weet niet hoe ze het doen;)

Lacina Traore, Khalil, Cardozo, Vela, Gerra Dembele

Geplaatst
Hier heb je een paar, maar ik weet niet hoe ze het doen;)

Lacina Traore, Khalil, Cardozo, Vela, Gerra Dembele

Heb het liefst een sterke spits die ook kopsterk is en ook over enige snelheid beschikt. Mooiste zou zijn als hij in een 1 tegen 1 situatie ook een actie kan maken. Wie kan je me adviseren?

Geplaatst
Ja, Cardozo!

En misschien voor in je team nog Hazard, kan op midden voor ook op linkervleugel

Ga ik dat redden dan? Cardozo, Hazard, Galeano, Theo Janssen, Witsel, Zeman en Shaqiri voor in totaal 23 miljoen? Ben nu niet thuis dus kan niet kijken in FM.

Geplaatst
Ga ik dat redden dan? Cardozo, Hazard, Galeano, Theo Janssen, Witsel, Zeman en Shaqiri voor in totaal 23 miljoen? Ben nu niet thuis dus kan niet kijken in FM.

Niet allemaal denk ik, maar sowieso een paar.

Geplaatst

Gezocht :

Positie : Rechtsback

Seizoen : 2012 - 2013 (Winterstop)

Club : Ons Aller Ajax

Budget : 13 miljoen

Geplaatst

Als je in termijnen betaalt wel!! (48 mnd )

Geplaatst
Vrsaljko, Corchia, Ochs, Diekmeier, Lustig, Naughton.

Gokhan Gonul, Gaston Diaz, Jonathan Cicero, Tomovic, Ninkov

Bedankt heren. Scouts zijn op pad gestuurd!

Geplaatst

Je kan voor in de spits ook Eneramo proberen. Is een goedkopere optie met goede stats en kan echt een killer zijn als je hem op de juiste manier laat spelen (hoe weet ik niet want ik gebruik hem als ondersteunende targetman, maar hij kan makkelijk ongeveer een op een lopen als je hem echt voor de goal gebruikt)

Geplaatst

Vrsaljko : Gewenste niveau, hoog prijskaartje : Leverkusen wil minimaal 18 miljoen. Geen optie.

Corchia : Degelijk niveau, hoog prijskaartje : Newcastle United vraagt 15.8 miljoen. Kan echter nog veel groeien.

Ochs : Niet het gewenste niveau. Geen optie.

Diekmeier : Degelijk niveau. Laag prijskaartje : Maximaal 3.6 miljoen. Kan veel groeien.

Lustig : Geen optie, geen intresse.

Naughton : Niet het gewenste niveau. Geen optie

Gokhan Gonul : Geen optie, geen intresse.

Gaston Diaz : Hoog niveau. Redelijk prijskaartje. Minimaal 9 miljoen. Kan nog aardig groeien.

Jonathan Cicero : Geen optie, geen intresse.

Tomovic : Geen optie, geen intresse.

Ninkov : Geen optie, geen intresse.

Even knoopjes doorhakken dus

Geplaatst

Is Lucas Piazon winterstop seizoen 2 voor 3.1 miljoen aan te raden?

Ik ben Dortmund en ik zou graag een screentje van hem willen als iemand die heeft rond 2014/15?

Geplaatst

ik speel met fc utrecht seizoen 1 zomer. Wie moet ik als enige spits(in een 4-4-1-1 systeem) opstellen: mulenga, demouge of van wolfswinkel?