Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Go or No Go?

Begin seizoen 2.

Erik Lamela voor 4 miljoen.

Ik ben Dortmund

Mijn scouts zeggen allemaal dat ik hem onmiddelijk moet halen en zijn statistieken zien er veel belovend uit, maar heeft iemand ervaring met deze speler? moet ik hem halen?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb geen ervaring met deze speler.. maar als je een beetje goeie scouts hebt en die dan met zo'n verslag komen, zou ik hem gewoon halen hoor

bedoel 4 miljoen lijkt me niet echt veel voor een speler die je volgens je scouts onmiddelijk moet halen.

Zeker als je genoeg geld hebt ervoor

Geplaatst
Go or No Go?

Begin seizoen 2.

Erik Lamela voor 4 miljoen.

Ik ben Dortmund

Mijn scouts zeggen allemaal dat ik hem onmiddelijk moet halen en zijn statistieken zien er veel belovend uit, maar heeft iemand ervaring met deze speler? moet ik hem halen?

Af en toe vertrouwen hebben in je scouts kan geen kwaad hoor

Geplaatst

Ja, maar het nadeel is ik speel 4-2-2-2

Dus eigenlijk is er geen plek voor hem op het middenveld, maar miss kan ik hem omtrainen naar een MC, die aanvallend puur zijn werk doet en hem dan voor de volle pond verkopen?

Geplaatst

Tottenham begin seizoen 1

pavlyuchenko 18.75m cash naar newcastle ?

assou-ekoto: 10.5m cash naar shakhtar ?

jenas: 10.5m cash naar newcastle ?

Geplaatst
Ja, maar het nadeel is ik speel 4-2-2-2

Dus eigenlijk is er geen plek voor hem op het middenveld, maar miss kan ik hem omtrainen naar een MC, die aanvallend puur zijn werk doet en hem dan voor de volle pond verkopen?

Ja doe ik ook wel soms, gewoon omtrainen naar MC meestal pakt dat wel goed uit.

Geplaatst

2 seizoenen gedraaid met Ajax, 1e seizoen JC schaal en Landstitel, 2e Seizoen Landstitel,+ KNVB beker. Ook in de CL aardig mee kunnen komen, maar al vrij snel (8e finales) eruit.

Nu krijg ik een aanbieding van Barca, go or no go?

Geplaatst

Vind ik echt altijd van die vragen waar je niks meer kan in een Go or No go topic.

Het is puur persoonlijk. Wat zijn je persoonlijke doelen? Wil je eerst succes met Ajax voordat je een stap maakt? Denk je dat je nu op je hoogtepunt zit bij Ajax, dus is het het beste als je vertrekt? Is Barcelona een club die je ontzettend graag wil trainen en uitdaging in ziet? Of zie je meer uitdaging in een team met minder kwaliteiten?

Beetje lastig te beantwoorden zoiets. :P Ikzelf was gebleven omdat er in Ajax meer uitdaging zit dan Barca..

Geplaatst
Falcao GO gewoon omdat je dan €11,- bespaart en omdat Falcao ook een echte goalgetter is

Kjaer GO, gewoon 1 van de beste CV's in FM

denk dat ik je advies opvolg, dankjewel

Geplaatst
ligt hier idd aan

de eerste paar seizoenen moet je hem sowieso houden

seizoen 3 en mijn andere aanvallers zijn Sanogo,Pato,Ibra,Lukaku en Boriello en ik vind ze allemaal beter dan Cassano

dus Cassano voor 9.75 mil naar Sampdoria

GO or NO Go wat vinden jullie?

Geplaatst

begin seizoen 1 Tottenham

kan Coentrao halen voor 10m

of Cheikh M'Bengué voor 7.5m

Of zijn er andere (beter) opties voor die LB positie ?

(heb assou-ekotto verkocht...)

Geplaatst

Ik zou voor Coentrao gaan maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.. denk niet dat ze veel voor elkaar onder doen

Geplaatst
2 seizoenen gedraaid met Ajax, 1e seizoen JC schaal en Landstitel, 2e Seizoen Landstitel,+ KNVB beker. Ook in de CL aardig mee kunnen komen, maar al vrij snel (8e finales) eruit.

Nu krijg ik een aanbieding van Barca, go or no go?

Gewoon blijven, je kan nog veel bereiken bij Ajax, met Barcelona heb je al een topteam, bij Ajax kan je er één bouwen.

Geplaatst
begin seizoen 1 Tottenham

kan Coentrao halen voor 10m

of Cheikh M'Bengué voor 7.5m

Of zijn er andere (beter) opties voor die LB positie ?

(heb assou-ekotto verkocht...)

coentrao _O_ één van de beste backs van het spel en voor weinig te halen!

Geplaatst

Deze jongen voor 48,5 miljoen binnen halen. Budget is geen probleem, contract voor 350.000 per maand (rotatiesysteem) is geaccepteerd, nu alleen ik nog.

IlyesDaSilvaProfiel_Eigenschappen.png

GO or NO GO?

Geplaatst

Pfff ideaal als voetballende centrum verdediger en dat fysiek is ongelooflijk en die mentaliteit ook, ik zeg een 100% GOO!!! Als het budget geen probleem is.