Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Snap niet dat Creep van Radiohead zo hoog kan staan, tekstueel goed maar zanger en de muziek verknallen het echt bij mij.

• Antwoorden 481
  • Weergaven 18,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Snap niet dat Creep van Radiohead zo hoog kan staan, tekstueel goed maar zanger en de muziek verknallen het echt bij mij.

Nummer was een hoogtepunt in het grungetijdperk omdat het qua muziek en qua thema aansluit bij typische grunge. De tekst vind ik juist bijzonder ongeinspireerd. Zanger en band waren herkenbaar als grunge in die tijd en voor het hele nummer schamen ze zich eigenlijk nogal. Radiohead is later superieure muziek gaan maken. Ik begrijp dus niet zo goed waarom je zegt wat je zegt. De gebruikelijke opinie is dat het nummer bagger is maar gewoon een lekkere meezinger, bovendien is het dus een grungeklassieker zoals Smells Like Teen Spirit. Het is dus precies andersom van wat jij zegt eigenlijk.

Geplaatst

Ik vind het verhaal wat het nummer wil vertellen gewoon goed. De uitvoering daarvan is minder, daar ben ik het zeker mee eens. Maar de saaie manier van zang verknald het voor mij om het nummer ook maar af te luisteren. De welbekende uitvoering van de Amerikaanse zwerver vind ik wel weer mooi, puur om de binding tussen hem en het ''verhaal''

Geplaatst

Omdat ze in hun beginperiode zich verplicht voelden om het nummer elk concert te spelen, zijn ze het helemaal beu.

Geplaatst

Ik begrijp niet dat Smells like a teen spirit zo hoog staat. In mijn ogen echt een van Nirvana's mindere nummers, alleen bekend. Net zoals Viva La Vida van Coldplay, echt kwalitatief een minder nummer, maar zo veel bekender en zo veel hoger in lijsten terug te vinden.

Geplaatst

Smells like teen spirit is natuurlijk hét nummer van een hele generatie, dan gaan andere dingen dan kwaliteit meetellen ;).