Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vond die Ben Saunders ook niet zo goed als de hype zich voordoet. Joan is mijn favoriet :). Oja, en Wiep :

• Antwoorden 435
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Kim is ook erg goed en ik vind het jammer dat Eva eruit is. Die had zo'n ontzettend goede auditie, niet normaal meer.

Geplaatst

Triest dat mensen nu meteen weer heel stoer gaan beweren dat Ben Saunders niet goed is, alleen omdat er een hype om hem heen is ontstaan ;e

Geplaatst
Ga weg, die hele Ben Saunders is een dikke hype alleen maar omdat 3 van de 4 juryleden bij de eerste zin drukte. Hij zong tijdens zijn audities niet eens zo goed dat hij mij wegblies. Heb vele betere versies van Use Somebody gehoord (vorig jaar x factor Jaap, Mathijs en Kelvin bijvoorbeeld) waardoor ik dit ook al een stuk minder vond. Verder heeft hij iets wat al zoveel mensen hebben, wat al zo vaak gedaan is. Ben kan leuk zingen, maar als hij het wint word het toch weer zo'n standaard winnaar. Maakt 1 leuk nummertje en gaat over 4 jaar meedoenen met Idols 10 omdat zijn vriendin zwanger werd. :cab: Laat iemand maar winnen die naast dat die goed kan zingen ook een stijl hanteert die niet vaak gehoord word. Daarmee kan je veel verder komen dan met een simpele 13e uit een dozijn liefdesliedjes zanger.

Dat ben ik met je eens, die is briljant goed _O_

Geplaatst
Triest dat mensen nu meteen weer heel stoer gaan beweren dat Ben Saunders niet goed is, alleen omdat er een hype om hem heen is ontstaan ;e

Als je het nummer geeft sms ik je het smsje door wat ik na zijn auditie stuurde. ;e

Wat een killer is die Lenny toch, jongen, ik word groupie ik weet het zeker! Wat een held, Bob 2.0 _O_

Geplaatst

Jeezus net zo gay,

wil ik TVOH terug kijken omdat ik gisteravond aan het werk was, moet je er opeens 1 euro voor betalen om het te kunnen zien via internet ;e;e;e;e;e;e;e

Geplaatst
Winston Gerstanowietsjs weetikveel is echt MEGAirritant zeg.

Marijn Krabbé is nog irritanter..

Geplaatst

UItslag van X factor UK is weer belachelijk. 1 van de kanshebbers vliegt eruit ten op zichte van een meisje die al 4x achter elkaar in de sing off staat ;e Triestheid zeg.

Geplaatst
Jeezus net zo gay,

wil ik TVOH terug kijken omdat ik gisteravond aan het werk was, moet je er opeens 1 euro voor betalen om het te kunnen zien via internet ;e;e;e;e;e;e;e

Ik had het lekker opgenomen :D

Geplaatst
UItslag van X factor UK is weer belachelijk. 1 van de kanshebbers vliegt eruit ten op zichte van een meisje die al 4x achter elkaar in de sing off staat ;e Triestheid zeg.

Z'n cover van Rocket Man was gewoon heel, heel erg slecht. Karaokezangers doen het beter. Maar sowieso vind ik het dit jaar een slechte lichting. Katie, Cher, Wagner ( ;e ), die boyband mist ook iets.. alleen Mary en Rebecca (aparte stem wel) zijn echt goed.

Geplaatst

Heb altijd trouw Idols gekeken maar sinds er op elke zender het gehele jaar door wel ergens een talentenjacht is heb ik het er helemaal mee gehad. Volg nu niks meer en al helemaal geen programma's waar die misselijke HJ Smits aan meedoet. The Voice is nog wel ok, krijg ik soms nog wat van mee en dat was het dan ook meteen.

Geplaatst

Ik kijk altijd So you think you can dance, met als smoes dat mijn moeder dat altijd wil zien maar stiekem vind ik het zelf ook erg leuk ;c The Voice kijk ik ook wel, maar dat echt omdat mijn moeder het wil zien en dat is nog best om aan te horen vaak.

Geplaatst
  • Auteur

VanVelzen heeft echt een belachelijk goed team trouwens. Jammer dat Kiki eruit is, denk dat zij beter is dan sommige zangers uit andere teams.

Geplaatst
Z'n cover van Rocket Man was gewoon heel, heel erg slecht. Karaokezangers doen het beter. Maar sowieso vind ik het dit jaar een slechte lichting. Katie, Cher, Wagner ( ;e ), die boyband mist ook iets.. alleen Mary en Rebecca (aparte stem wel) zijn echt goed.

Oke, dat is misschien dan wel zo maar in de andere uitzendingen was hij gewoon super goed. Die Katie zit al 4x in de singoff. Overigens is Matt uiteraard de topfavoriet, die jongen kan wel erg goed zingen. Ik denk dat die boyband iets te jong is maar die zullen ver komen.

Geplaatst
VanVelzen heeft echt een belachelijk goed team trouwens. Jammer dat Kiki eruit is, denk dat zij beter is dan sommige zangers uit andere teams.

Is Kiki eruit? Verdomme, ik vergat het elke keer te kijken en dus heb ik alleen maar losse optredens telkens gezien. Ik wilde eigenlijk vrijdag wel gaan kijken maar ja, Joshua en Davy zijn er ook al uit (Davy lijkt net gehandicapt, hoe hij op het podium stond haha) :(.

Geplaatst

Nee, idem dito met Kiki. Vond trouwens wederom Ben Saunders niet echt spetterend hoor vrijdag. En ja, dan heb je Lenny _O_

Geplaatst

Inderdaad maar Davy en Joshua kregen ook gewoon een kut lied en Kiki vond ik wel goed hoor. Maar dan nog, de andere optredens van hun waren wel erg goed.

Geplaatst

ze mochten in de live shows toch zelf het nummer uitkiezen? volgens mij hadden ze alleen de opdracht gekregen een uptempo nummer te kiezen

wantja je moet wel van meer markten thuis zijn natuurlijk

Geplaatst

Oh, ik dacht dat de liedjes door de jury werden gekozen. Dan is het hun eigen schuld.