Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 435
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Esther is door, Lenny eruit. Was te verwachten. Lenny is immens populair en is er eigenlijk al.. En heeft maar 1 sound.

Esther is veelzijdiger, dus ook terecht dat ze door is. Denk alleen dat ze het wel gaat afleggen tegen Ben..

Geplaatst

Waarom moet iemand veelzijdig zijn? Ik snap dat nooit met dat soort talentenjachten dat iedereen alles maar moet kunnen zingen enzo. Uiteindelijk ga je toch 1 kant op en ik weet bijna zeker dat een album van Lenny hierdoor beter zal verkopen dan een van bijvoorbeeld Ester.

Geplaatst

Vind het wel jammer dat Bart eruit is, ik vind hem sowieso de beste van Angela.

Geplaatst

Ik vind Bart toch ook beter als Kim hoor. Schandalig dat Esther door is en Lenny niet.

Geplaatst
MeestersMusic: RT @RaymonMollink: John Ewbanks is de muzikale leider van Symphonica in Rosso. Nick & simon staan dit jaar op het rode podium, = coach Jennifer Ewbanks. #tvoh
Geplaatst

Ik moet zeggen dat ik het jammer vindt, dat ze alles in de teams houden, je wil toch de 4 beste in de finale. Als je dit als kandidaat had geweten, had je het beste in team kunnen zitten met allemaal mindere zangers/zangeressen.

Trouwens 7 vrouwen en 1 man in de halve finale is ook wel opvallend.

Geplaatst
Waarom moet iemand veelzijdig zijn? Ik snap dat nooit met dat soort talentenjachten dat iedereen alles maar moet kunnen zingen enzo. Uiteindelijk ga je toch 1 kant op en ik weet bijna zeker dat een album van Lenny hierdoor beter zal verkopen dan een van bijvoorbeeld Ester.

Reggae is geen mainstream muziek.

Geplaatst

Bart is een baas, echt jammer dat hij eruit is. Kim is wel beter, maar die Shary-an vind ik echt een stuk minder.

Geplaatst
  • Auteur

Tja ik ben ook geen fan van Shary-An, maar van Bart was ik ook niet zo kapot hoor. Als hij een uithaal moet maken ofzo, haalt hij die vaak gewoon niet. Wat VanVelzen zei, hij heeft een heel mooie verhalende stem.

En ik snap wel dat Lenny eruit is. Ik vind hem ook tof, maar hij is nu ver genoeg gekomen. Iedereen kent hem nu en zijn eventuele cd zal als een malle gaan. Esther heeft nu meer aan het programma dan Lenny.

Geplaatst

Ik heb de sing-off niet gezien maar in de gewone uitzending vond ik Shary-Ann beter hoor. Over het algemeen vind ik Shary-Ann ook beter als Bart. Kim vind ik dan weer niet zo goed.

Geplaatst
Bart is een baas, echt jammer dat hij eruit is. Kim is wel beter, maar die Shary-an vind ik echt een stuk minder.

Klopt, vooral tijdens de Sing off was het echt drama

Ik heb de sing-off niet gezien maar in de gewone uitzending vond ik Shary-Ann beter hoor. Over het algemeen vind ik Shary-Ann ook beter als Bart. Kim vind ik dan weer niet zo goed.

Shary-Ann was gister echt wel goed hoor. Zong sterk, goed nummer en ze is gewoon altijd zo tof. Terecht dat ze door was.

Geplaatst

Kim is juist de beste man_O_

Geplaatst
Shary-Ann was gister echt wel goed hoor. Zong sterk, goed nummer en ze is gewoon altijd zo tof. Terecht dat ze door was.

Tijdens de Sing off vond ik haar ronduit zwak

Geplaatst
Dat weet ik maar in het vaarwater van Lenny zeker binnen Nederland zit bijna niemand. Terwijl er van een type als ester al meerdere zijn.

Wie kun jij uit Nederland vergelijken met Esther dan? Dat is de Beyonce van Nederland.

Geplaatst

Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab:

met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat

nekschot ofzo

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind die Anne zoo )*%$%$#%(^& :cab:

met al haar trieste twitter acties en fake wannabe gepraat

nekschot ofzo

Bloedirritant inderdaad.