Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik houd zelf enorm van verfrissing in de Eredivisie, dus ik zit hier keihard te hopen op Zwolle. Tevens vind ik VVV echt een enorme schijt club, zo snel mogelijk weg ermee. Enige speler waar ik wel van kan genieten is die Musa. Maarja, die is alleen incidenteel goed.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst
Ik houd zelf enorm van verfrissing in de Eredivisie, dus ik zit hier keihard te hopen op Zwolle. Tevens vind ik VVV echt een enorme schijt club, zo snel mogelijk weg ermee. Enige speler waar ik wel van kan genieten is die Musa. Maarja, die is alleen incidenteel goed.

Helemaal mee eens

Geplaatst

Haha, toch mooi. Zo sta je bij de winterstop met dertien(!?) punten voor op de nummer twee. Wordt je in de tweede seizoenshelft door alles en iedereen weggetikt en sluit iedereen je uit voor promotie. En zo sta je met anderhalf been in de Eredivisie.

Geplaatst

Ik vind dat VVV eigenlijk ook maar een schijtclub, daarom zou het op zich wel mooi zijn als Zwolle weer een keer op het hoogste podium van Nederland te vinden is. Met de redenen van Addo ben ik het verder ook eens.

Geplaatst
  • Auteur

Probleem is dat nu alle spelers zelf die derde goal willen maken...

Naja nu wel weer goede aanval dan.

Geplaatst

Dramaaa zeg! Hadden het allang kunnen afmaken. :wall::wall:

Knuppels.

Geplaatst

Timisela voor minimaal 35 wedstrijden schorsen, wat een smerige lul.

Geplaatst
  • Auteur

Jezus man, na die rode kaart van Toth moet je het zelf gewoon afmaken. Ontiegelijk dom om het toch nog weg te geven. Eerst al die 13 punten, nu dit ;e

Vrees nu ook voor een leegloop....

Geplaatst

Alleen Wildschut misschien, voor de rest is het niet bijzonder.

Geplaatst

Botteghin, Ars, Schreurs, Boer, ook allemaal spelers die wel eens weg zouden kunnen gaan. Botteghin is zelfs al weg geloof ik.