Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 56,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst
  • Auteur
1992 speelden wij Eredivisie. 1989. Know your facts

Klasmaat die uit Deventer komt en voor Deventer Radio werkt had het hierover. Was volgens mij in de beker.

Geplaatst

Ohja die hoor ik altijd wel bij uitwedstrijden volgens mij. Maar dan heeft ie het toch echt fout.

Geplaatst

Zag net ook deze tweet voorbij komen

Geen leuke info, maar wel keiharde realiteit. Go Ahead heeft inmiddels 8094 dagen geen IJsselderby gewonnen (uit). Zondag knokken dus!!!!!

8094/365 = 22,1..... Komt dus neer op 1989.

Geplaatst
  • Auteur

Ja zag hem ook voorbij komen op een twitterpagina van een supporterssite van Zwolle. Maar het is dus 1989, zal het aan hem doorgeven (y)

Geplaatst

De eerste helft was nog niet eens zo slecht, maar de tweede helft was ver onder de maat van de kant van Zwolle. Moet wel zeggen dat de Eagles een heel matig elftal hebben. Kromkamp achterin? Die kan echt helemaal niks. Alleen Antonia zorgde nog een beetje voor gevaar, maar dat was het dan ook.

Geplaatst

Op papier heeft Go Ahead een alleraardigst elftal, alleen komt het er totaal niet uit. Kromkamp zorgt voor de rust achterin, vooral voetballend een belangrijke schakel. Al ben ik het wel met je eens, dat die veel te weinig brengt.

Geplaatst

Eagles heeft kwalitatief echt wel een van de betere selecties van de competitie hoor!

Vd Vlag is een matige keeper dan.

Verder Karami (rechtsback) beter dan gemiddelde rechtsback in jpl. Centraal Kromkamp en Heerkens. Kromkamp voor de ervaring en de rust en Heerkens voor het voetballende gedeelte.

Links stond vandaag dan Lopez die ik het vandaag niet slecht vond doen, echter is dit zijn eerste wedstrijd dus daar oordeel ik verder nog niet over.

Middenveld van: Suk, Vd Ouweland en Wellenberg/janota.

Janota KAN een van de beste spelers van jpl zijn als hij zijn niveau haalt. Jammer genoeg heeft hij gewoon totaal geen instelling. Precies tegenovergestelde bij Suk. Matige voetballer, maar de passie die hij heeft compenseert een hoop. Vd ouweland combinatie van beide.

Voorin met Antonia een gevaarlijke onvoorspelbare buitenspeler (Vond hem matig overigens vandaag) Kolder balvaste spits en dan heb je fachtali op de andere flank maar daar ben ik niet zo gecharmeerd van.

Geplaatst

och jochie:P ze verliezen een keer niet bij Zwolle. Gelijk grote praatjes. Maja Agovv uit altijd lastig x

Geplaatst

Hahahahaha, doepie van het jaar hoor jij. Waar zie jij mij grote praatjes hebben dan stumpertje.

Geplaatst

Gelukkig is Ter Heide er snel weer bij. Zwolle mist gewoon een aanspeelpunt voorin en Joey doet het er niet verkeerd, maar hoort gewoon thuis op het middenveld.

Geplaatst

Nog 11 finales voor zwolle! Gisteren was de eerste helft een drama, maar uiteidenlijk toch nog de 3 punten. Vrijdag wacht helmond. Het zal weer moeilijk worden. Naar veurn!

Geplaatst

Vanavond eerst maar eens kijken wat Eindhoven en Sparta doen. Een gelijkspel zou het mooist zijn natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur

Joran Pot van FC Zwolle naar GA Eagles

ZWOLLE/DEVENTER - Joran Pot stapt over van FC Zwolle naar GA Eagles. De speler tekent een tweejarig contract in Deventer, met een optie voor eventueel een derde seizoen.

Go Ahead Eagles ziet in de 23-jarige Pot, afkomstig uit Heino, een versterking voor het middenveld.

Pot kwam dit seizoen tot dusverre elf keer in actie bij FC Zwolle.

;e;e;e

Geplaatst

Beetje jammer idd. Hij zou bij Zwolle, zeker in de eredivisie, niet op al te veel minuten kunnen rekenen. Maar jammer dat die dan uitgerekend naar de Eagles gaat.

Art Langeler over vertrek Joran Pot: ‘Mooie stap voor hem, bij ons is hij als iedereen fit is niet zeker van een plaats in de basis’.