Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst

Geweldige wedstrijd gezien van Zwolle. Hadden makkelijk met 0-5 kunnen winnen.

Geplaatst
  • Auteur

Zwolle was gewoon erg slordig in de afwerking, maar de punten zijn nu binnen. Gewoon 14 punten los van de Eagles.

Geplaatst

Lekker resultaat (d) sowieso mijn favo club in Jupiler League btw. Als ze dit seizoen niet promoveren weet ik het ook niet meer..

Geplaatst

Boys gefeliciteerd met deze overwinning:D Ook al hadden we veel dikker moeten winnen! Eigenlijk hadden we ze moeten vernederen! Die Schreurs miste vandaag echt téveel, daarentegen wel weer mooie goal Slot. De IJssel is van ons;)

Geplaatst

Zwolle helaas zwaar verdiend gewonnen. :(

Maar christian, jij bent ook idioot. Gedraagt zich als gigantische fan, maar ondertussen zit ie thuis op de laptop;e;e

Geplaatst
Die Luis Pedro kan wel fantastisch onzin lullen zeg :-D

Haha ja daar keek ik ook van op in de rust! Die zei iedere keer hetzelfde.

Geplaatst
Maar christian, jij bent ook idioot. Gedraagt zich als gigantische fan, maar ondertussen zit ie thuis op de laptop;e;e

Ik, als Zwollenaar, moet die mening delen.

Geplaatst
Zwolle helaas zwaar verdiend gewonnen. :(

Waar maak je je druk om? Zwolle heeft gewonnen en als hij voetbal kan kijken en ondertussen op de laptop zit maakt dat toch niks uit.

ON: Geweldig van FC Zwolle, na FC Eindhoven mijn favo club in de Jupiler League.

Geplaatst
Waar maak je je druk om? Zwolle heeft gewonnen en als hij voetbal kan kijken en ondertussen op de laptop zit maakt dat toch niks uit.

ON: Geweldig van FC Zwolle, na FC Eindhoven mijn favo club in de Jupiler League.

Waar maak jij je druk om? Volgens mij had Berjan het niet tegen jou maar tegen Christian.

Geplaatst

Laat hem dan ook niet zo stoer doen, idioot dat het is. ;e

Die kerel is voor twente, ajax, RKC, Spakenburg en Katwijkse boys te gelijk man.

Laat hem dan niet als hoolie van zw#lle overkomen;e

Verder moet ik nogmaals bevestigen dat zw#lle gewoon de veelbetere ploeg was.

Geplaatst
Laat hem dan ook niet zo stoer doen, idioot dat het is. ;e

Die kerel is voor twente, ajax, RKC, Spakenburg en Katwijkse boys te gelijk man.

Laat hem dan niet als hoolie van zw#lle overkomen;e

Verder moet ik nogmaals bevestigen dat zw#lle gewoon de veelbetere ploeg was.

Fijn dat je het eens bent dat Zwolle 3x zo goed was! Jij bent echt een irritante uitdager het is namelijk niet de 1ste keer dat je hier komt om persoontjes op te focken.

Geplaatst

Ik geef gewoon mijn mening op een forum.

Sorry als je je gekwetst voelt of aangevallen.

Geplaatst

Berieee. Valt me van je tegen dit. Ik ben ook Ajax fan en kijk altijd op de pc.. Ben ik dan geen echte fan? Als je de mogelijkheid niet hebt om naar het stadion te gaan, is het toch logisch dat je thuis kijkt?

Geplaatst
Waar maak jij je druk om? Volgens mij had Berjan het niet tegen jou maar tegen Christian.

Maar ik neem het op voor Christian omdat hij wordt gezien als een fan van veel clubs.:m: Wel jammer dat je je zo snel geroepen voelt om te reageren.;)

@ Berrie; Knap dat je zegt dat Zwolle gewoon beter was.. Naar mijn mening is Christian voor Zwolle & Ajax en niet voor die clubs die jij ook opnoemt. Verder vind ik het wel jammer dat je Zwolle niet normaal kan schrijven in plaats van met die # ;e

Geplaatst
Berieee. Valt me van je tegen dit. Ik ben ook Ajax fan en kijk altijd op de pc.. Ben ik dan geen echte fan? Als je de mogelijkheid niet hebt om naar het stadion te gaan, is het toch logisch dat je thuis kijkt?

Dat vind ik anders. Want voor jou is het misschien niet mogelijk ivm afstand + scc van Ajax is 10x zo duur. Hij woont zelf in zwolle dus dan zou het ook makkelijk kunnen. EN gister zat ie heel stoer te doen over dat supportershome open was en dat die eerst daar voetbal wou gaan kikjken