Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Verdwijnt de Stentor-tribune dan?

Ja, die gaan ze dan vervangen voor de doorgetrokken Fred Patrick tribune.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst

Dat is wel goede zaak, die tribune wordt in de grote wedstrijden vooral bezet door supporters van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente uit de regio.

Geplaatst
  • Auteur
Dat is wel goede zaak, die tribune wordt in de grote wedstrijden vooral bezet door supporters van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente uit de regio.

Klopt, de kaartverkoop daarvoor was ook heel slecht geregeld.

Nog maar even een foto van de hoofdtribune dan ;c

BWnsS-CIgAA9F1O.jpg

Geplaatst

Blijkbaar heeft PSV interesse in Klich en Drost. Ik denk dat Art Langeler met Philip en Marcel heeft gesproken. Hij zal ze wel getipt hebben.

Geplaatst
  • Auteur
Blijkbaar heeft PSV interesse in Klich en Drost. Ik denk dat Art Langeler met Philip en Marcel heeft gesproken. Hij zal ze wel getipt hebben.

Zag voorbij komen op Twitter dat volgens Poolse media Ajax en PSV op de tribune zaten tijdens Oekraïne - Polen om Klich te bekijken. Vraag me af wat daar van waar is, want waarom zou je anders daarvoor naar Oekraïne gaan :cab:

Geplaatst
Zag voorbij komen op Twitter dat volgens Poolse media Ajax en PSV op de tribune zaten tijdens Oekraïne - Polen om Klich te bekijken. Vraag me af wat daar van waar is, want waarom zou je anders daarvoor naar Oekraïne gaan :cab:

Ze zullen vast ook wel bij Zwolle op de tribune zitten. Maar ze willen vast Klich ook in een andere omgeving zien dan alleen bij PEC.

Geplaatst
  • Auteur
Ze zullen vast ook wel bij Zwolle op de tribune zitten. Maar ze willen vast Klich ook in een andere omgeving zien dan alleen bij PEC.

Ja, of de clubs hebben wellicht een andere speler op het oog. Ik neem die geruchten uit buitenlandse media voorlopig even met een korreltje zout.

Geplaatst

Het zou best kunnen dat ze hem al een half jaar onopgemerkt volgen. Ze kijken natuurlijk niet alleen naar zijn kwaliteiten, maar veel meer naar zijn ontwikkeling.

Geplaatst

Nice :D zal ook wel moeten met het oog op zondag denk ik?

Geplaatst

Waarom werd het niet gelijk bij de bouw zo gedaan :moop: Maar mooi dat het nu alsnog gedaan wordt :)

Geplaatst

Gaat nu wel snel met die tribune :<

Twitter van de algemeen directeur bevestigd dat het zondag klaar is.

Geplaatst

Lekker nat laten regenen in de wintermaanden. Denk dat ze daar niet over na hebben gedacht.

Geplaatst
Lekker nat laten regenen in de wintermaanden. Denk dat ze daar niet over na hebben gedacht.

Daar heb je tegenwoordig speciale kleding voor ;)

Geplaatst
  • Auteur

Zelfde met de De Stentor tribune. Krijg je van die leuke gratis poncho's ;c

Weer een update trouwens

BWxWw7fIUAAXJFH.jpg

Geplaatst

Ziet er tof uit. Zijn die tuinstoelen de plek waar de trainers zitten?

Kun je straks mooi Foeke Booy in zijn nek kriebelen christian.

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er tof uit. Zijn die tuinstoelen de plek waar de trainers zitten?

Kun je straks mooi Foeke Booy in zijn nek kriebelen christian.

Nee de trainers komen op het middelste gedeelte waar nog geen stoeltjes op zitten. En dat van Booy gaat niet lukken vrees ik, ik sta op de tribune links achter de goal ;c